🌹10 bölüm 🌹

12 2 3
                                    

Bu benim ilk hikayem bir yerde hata varsa şimdiden kusura bakmayın.

İyi okumalar ❤

🌾🌾🌾🌾🌾🌾🌾🌾🌾🌾🌾🌾🌾🌾🌾🌾

Özlem den

Bugün karargahta ilk günüm açıkçası heyecanlıydım ilk defa askeri bir yerde çalışacaktım. Ervaya anlatmıştım oda çok şaşırmıştı. Ve sevinmişti. Oda bana yaşadıklarını anlatmıştı . Ona şimdilik sakin kalmasını söylemiştim. Zamanı gelince halledecektik. Geç kalmadan yataktan kalktım. Lavaboya gidip elimi yüzümü yıkadım aşağı indim kahvaltımı yapmaya başladım. Erva işe gitmişti. Barış bey 'in evinde yemek yiyordu. Sadece tatilde onunla beraber yiyorduk. Kahvaltım bittikten sonra odama çıktım. Dolaptan karargaha uygun kombin seçip giydim.

( özlemin kıyafeti)

Hafif bir makyaj yaptıktan sonra evden çıktım . Karargah evden 20 dk uzaktı. Karargaha gelince arabadan indim ve kulübeye doğru ilerlemeye başladım.

- buyrun hanım efendi kime bakmıştınız

Çantamdan doktor kimliğimi çıkarıp gösterdim

- kusura bakmayın doktor hanım buyrun

Kapıyı açtıktan sonra içeri girdim. Bana verdikleri odaya girdim. Çantamı askıdan astıktan sonra beyaz önlüğümü giydim. Odayı incelemeye başladım. Oda biraz dağınıktı düzenlemek lâzımdı. Bende düzenlemeye başladım . İşim bitince masama oturdum . O sıra kapı açıldı. Gelen kişiyi görünce göz devirdim gelen kimmi yüzbaşı mert

Konuşmaya başladı

- ooo bakıyorum odaya yerleşmişsiniz doktor hanım

- bir sorunmu var yüzbaşım

- bence çok alışma yakın zamanda hain olduğun ortaya çıkınca gideceksin

- öyle mii

- öyle

Dedikten sonra odadan çıktı. Gıcık yüzbaşı nolacak kim gidiyormuş görecez. Biraz daha oturduktan sonra yavaş yavaş yanıma yaralı hasta askerler gelmeye başladı.

- sana verdiğim kremi her gece uyumadan önce sür geçmiş olsun

- sağolun doktor hanım

- sıradaki

Diğer hasta sanırım önceden vurulmuştu pansumana gelmişti.

- ne zaman vuruldunuz

- 1 hafta önce sadece pansuman gerekiyo

- tamam tişört ü çıkarıp sedyeye uzanın.

Askerinde pansuman bittikten sonra gitmişti. Beklediğimden güzel geçmişti sadece gıcık yüzbaşı sinirimi bozmuştu.

Saate baktığımda gitme vaktim gelmişti. Önlüğü çıkarıp astım ışıkları kapattıktan sonra odadan çıktım. Çıkışa doğru ilerlerken gözüm çardakta oturan gölge timine takıldı. ben onlara bakarken yüzbaşı kafasını benim tarafa çevirdi. Göz göze geldik dudağının kenarı hafif kıvrıldı. Göz devirip önüme döndüm. Karargahtan çıktım.

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

Karargahta işe başlayalı 1 ay oluyordu. Bu süre zarfında 2 gün hastanede diğer günler karargâhtaydım. Aslında bu düzenden yorulmuştum. Bu 1 ay içinde değişen birşey yoktu. Yüzbaşı benimle uğraşıyordu. Sürekli bir açığımı aramaya çalışıyordu.

tesadüf aşk Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin