.............................................32 bölüm
Siyah kutuyu alarak salona gittim. Açtığımda şok oldum bu neydi şimdi artık korkmaya başlamıştım elim ayağım titriyordu ilk önce kutudaki bebeği aldım bebeğin yüzü kırmızıyla boyanmıştı. Bu ne demek ti şimdi bebeği bırakarak elime fotoğrafları aldım hepsinde ben vardım yemek yerken alış veriş yaparken fotoğrafı bi kenara bıraktım kutuya tekrar baktım kutudaki notu gördüm elime alıp okuduğumda artık iyice korkmaya başladım.
Sen kendini çok zeki sanıyorsun ama yanılıyorsun barışa her şeyi anlattığını biliyorum bunu yapmayacaktın işime burnunu sokmayacaktın ama istediği başaramayacaksın bunu sen istedin küçük kız
Y
Resmen tehdit ediliyordum hemen telefonu çıkarıp özlemi aradım hemen eve gelmesi için bi süre sonra zil çaldı koşarak kapıyı açtım gelen özlemdi
" noldu erva "
" çabuk salona gel"
Peşimden salona geldi sehpanın üstündeki kutuyu gördü hepsine bakmaya başladı.
" bu ne demek oluyor özlem"
" Barış in evine dinleme cihazı takmıştır . Sana hiç bir şey yapamaz madem oyun istiyor oynayalım bakalım"
" napacaz"
" sen değil ben yapacam sen uzak olacaksın ve hazırlan iki gün sonra gidiyorsun "
" ne nereye "
" italyaya gidecek sin "
" seni yanlız bırakamam özlem ya sana zarar verirlerse "
" bana hiç bir şey yapamazlar sen eşyalarını hazırla iki gün sonra gideceksin ve bende yalçın'ın merdiven altındaki odada ne olduğunu öğrenecem"
" tamam" Özlem kalkıp odasına çıktı bende odama çıktım çantamı hazırlayacaktım özlem ne dediyse onu yapacaktım.
♡
Odama gelince yatağa oturup uçak biletlerine bakmaya başladım erva iki gün sonra gitmeliydi burdan iki gün sonra akşama bir bilet bulmuştum hemen arayıp yer ayırttım işim bitince odadan çıkıp ervanın odasına gittim. İçeri girdiğimde eşyalarını hazırlıyordu. Gidip yatağa oturdum.
" bilet buldum iki gün sonra gidiyorsun akşam gideceksin "
" gittiğimde nerde kalacam oranın dilini bilmiyorum"
" merak etme orda bir arkadaşım var o hep yanında olacak ben yarın işe gidecem gidip uyuyayım"
" tamam iyi geceler " odadan çıkıp odama gittim yarın karargaha gidecektim . Yatağa girince gözlerim yavaş yavaş kapanmaya başladı.
**
" evet pansuman bitti yaran derin değil biraz ağrı olacaktır sana verdiğim ilacı içtiğinde bişey kalmaz"
" tamam teşekkür ederim doktor hanım " diyip çıktı. Böylece son hastamıda göndermiş oldum. Aklıma erva gelince telefonu çıkarıp onu aradım bi süre çaldıktan sonra açıldı
" alo erva"
" merhaba hanım efendi"
" siz kimsiniz"
" ben ******* hastanesinden arıyorum erva hanım kaza geçirdi şu anda hastanemizde tedavi görüyor "
" nee hemen geliyorum " çantamı alarak hızlıca odadan çıktım. Arabaya binerek hızlıca hastaneye sürdüm.
Hastaneye nasıl geldiğimi bilmiyordum hızlıca arabadan inerek hastaneye girdim ervanın ameliyat olduğu yeri öğrenerek oraya gittim. Geldiğim an doktor çıktı
" doktor ervanın durumu nasıl "
" durumu iyi hayati tehlikesi yok ama büyük ihtimalle ayaklarını hissedemez "
" ne demek hissedemez "
" bi ihtimalle hissedemez kaza anında bacakları zarar görmüş herşey uyandıktan sonra anlaşılır biraz dan onu normal odaya alacaz "
Erva uyanmıştı doktorun dediği gibi ayaklarını hissetmiyordu ve fizik tedavisi gerekiyordu durumu iyiydi yarın sabah çıkacaktı. Bu işin arkasında yalçın denen adam vardı. Onun işini sonra halledecektim. Önce erva ya odaklanmam lâzımdı. Erva uyuyordu odadan çıkıp hastanenin bahçesine geldim telefonu çıkarıp italyadaki arkadaşımı aradım
" alo fıstık naber "
" kötü alp "
" noldu "
" sonra anlatırım yarın buraya gelebilir misin "
" gelirim hadi kapat bilet bakayım " tamam dedikten sonra kapattım . Alp benim gibi tıp okumuştu kendisi fizyoterapist ti italyada oturuyordu orda yakın arkadaşıyla bi klinikte çalışıyordu benden 5 yaş büyüktü abim gibiydi. Erva onunla kalacaktı italyada ve tedavisini o ve arkadaşı kris üstlenecekti ikiside italyada ünlüydü . Düşünmeyi bırakıp Erva nin yanına çıktım uyuyordu. Bende yanındaki koltuğa oturup gözlerimi kapattım.
~bölüm sonu ~
Bölüm hakkında ne düşünüyorsunuz?
🌸
ŞİMDİ OKUDUĞUN
tesadüf aşk
Teen FictionBir kız düşünün hayran olduğu bir oyuncu var en büyük hayallerinden birisi onunla tanışmak ve bu tanışma onun için imkansız. peki ya imkansız değilse belkide kader ikisinin kader ağını örmüştür bilemeyiz. _ seninle tanışmak benim için hayaldi ve bu...