🌹24.bölüm 🌹

4 1 1
                                    

                 

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


                  ..................................

özlemi bekliyorduk.  Polisi aramamıştık barış arayacakken zorla engel oldum . Şimdi ise oturmuş özlemi bekliyorduk daha doğrusu ben oturmuştum barış ayaktaydı . Zil çalınca hemen kapıya koştum gelen özlemdi hemen salona geldi.

" erva nasıl oldu bu "

" kızım nerde bilmiyorum ve sende gelmişsin nasıl oldu bu soruyorsun polisede gitmemizi engelledin napacaksın sen "

" sakin olun barış bey "  diyip özleme döndüm "  melek evseydi bizde setten dönüyorduk bi baktık kapı açık melek yok bu notu bulduk. bulduğumuz not u gösterdim ona

melek ona hediye ettiğim kolyeyi takıyormu "

" evet hiç çıkarmıyo "

" süper erva bana hemen bir bilgisayar bul "

Hemen melek in odasına gittim barış melek e bi bilgisayar almıştı film izlemesi için hemen onu alıp özleme verdim

" napacaksın bilgisayarda "

" sakin olun barış bey hediye ettiğim kolyeye takip cihazı yerleştirmiştim nolur nolmaz diye bilgisayardan nerde olduğuna bakacam "

Bilgisayarda anlamadığı bir şeyler yapmaya başladı. aradan 15 dk geçti.

" buldum "  diye bağırdı.

" nerde çabuk gidelim"

" sakin olun barış bey biz gitmeyecez.  Bi arkadaşım gidecek şehir merkezinde bi evde tutuluyo "

Hemen bizden biraz uzağa biraz ilerledi telefonda birisini aradı . Az çok tahmin etmiştin kimi aradığını konuşmayı bitirince konumu ona gönderdi .

" merak etmeyin 1 saate gelir melek "

" nasıl bu kadar emin olabiliyorsun "

" bakın barış bey tahminime göre melek ı sizi tehdit etmek için kaçırdılar yani ona bir şey yapmazlar yakında ne istedikleri ortaya çıkar sizden istediğim çevrenizdeki insanlara güvenmeyin ve o kolyedeki takip cihazından kimseye bahsetmeyin sizi tehdit eden çok yabancı değil.  " diyip gitti özlem bizde oturup melek ı beklemeye başladık.

○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○

Melek in yerini bulmuştum.  Hemen konumunu ona attım.  Ve bi kaç şey söyledikten sonra evden çıktım. Karargaha gidecektim. Albay mesaj atmıştı bana gel diye . Şimdi diyeceksiniz sen doktorsun nasıl yapabiliyorsun operasyona çıkıyorsun silah kullanıyorsun   merak etmeyin yakında öğreneceksiniz .  Karargaha gelince arabayı parkedip indim.  Hemen albayın odasına gittim.

" gel özlem "

" gel diyince hemen geldim bişey mi oldu "

" gizli bir operasyona katılacaksın bu operasyonda avukat olacaksın alman gereken önemli bilgiler olacak " bana bir dosya uzattı " bu dosyada senin ve adam hakkında bilgiler var adam silah kaçakçısı aynı zamanda terör örgütüne yardim ediyor ve yanında çok önemli bilgiler var onu alacaksın ve aldıktan sonra işini bitireceksin ."

" peki ne zaman gidecem"

"  4 gün sonra adam buraya gelecek burda bir şirketi var orda avukat olacaksın "

Biraz daha konuştuktan sonra odadan çıktım . Hemen kendi odama gittim. Dosyaya sonra bakacaktım.  Telefonuma mesaj geldi

0576**********

Güvenle evine geldi başkan

Melek evine gelmişti sonunda.  İşim olmadığı için dosyaları alıp kalktım.  Bu arada mert yüzbaşı ve timi bir süredir gözükmüyordu bildiğime göre görevdeydiler ve hala dönmemişlerdi.  Deniz ve timi de görevdeydi.  Deniz demişken 2 gün sonra deniz 'in doğum günüydü. Ona küçük bir kutlama yapacaktım yarın alışveriş e gitmem lazım dı. Ona daha ne alacağım konusunda daha karar vermemiştim ama aklımda bir şey var di onu alırdım. 

👭

Özlem gideli 40 dk oluyordu. Ve melek daha gelmemişti. Barışla ben ayaktaydık. Zil çalınca hemen kapıya koştuk.  Kapıyı açtığımızda melek kapıda duruyordu biz kapıyı açınca arkadaki siyah araba gitti. Barış melek ı kucağına alarak içeri götürdü

" melek iyimisin kızım "

" iyiyim dayıcım bi tane abi getirdi beni "

" sana bir şey yapmadılar dimi"

" yok dayıcım orda ki amcalar senin arkadaşınmış öyle dediler" konuyu dağıtmak için başka bir şey söyledim

" melek canım açmısın "

" evet erva abla "

" o zaman ben sana sevdiğin yemeklerden yapayım "

Mutfağa gidip sevdiği Yemek ten yapmaya başladım

Bilinmeyen kişiden

" Efendim kızı tuttuğumuz eve saldırı olmuş ve onu almışlar "

" alsınlar bakalım bu bir uyarı amaçlıydı daha başlamadık "

                 ~ Bölüm sonu ~

Evet bitti

Nasıl beğendiniz mi

Özlemin sakladığı şey ne sizce?

Özlem kolyeye takip cihazı koyarak iyi yapmışmı?

Gizemli şahıs kim sizce


tesadüf aşk Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin