............................
Yolda gidiyorduk. Arabada sadece ben vardım. Tim önceden gitmişti. Tim partide garson koruma olarak bulunacaktı. Bende bu sırada dosyayı inceliyordum. Adım jessica ydı yarı türk yarı italyandım ve türklerden nefret ediyordum. Adamımızın adı ali 45 yaşında yarı türk yarı italyan şirketi vardı ve gizlice terör örgütüne yardim ediyordu aynı zamanda teröristti.neyseki italyanca biliyordum.Otele gelmiştik. Kulağımdaki kulaklığa dokunup konuştum.
" avcı giriş yapıyor " tim de tamam dedi. Içeri girmeye başladım. Içeri girince çoğu kişi bana bakıyordu. Bunların içinde ali de vardı. Yürümeye başladım bilerek ali nin yanından geçtim. Geçerken ona göz kırptım oda çapkınca güldü. " ben senin o gülüşünü s*kmessem şerefsizim" kulaklıktan mert in konuşması geliyordu. Boş bir masa bulup oturdum. Oturunca yanıma garson kılığında mert geldi. " hazırmısın " ali benim tarafa geldi. " bana içecek getir garson" " ne diyor sun özlem" işaretle arkayı gösterdim. Ali gelip yanıma oturdu merte dönüp düzgün türkçeyle konuşmaya başladı. " bize içecek getir garson" bana döndü.
" adın ne güzel kadın "" jessica "
" yabancımısın " sanane şerefsiz
" evet yarı türk yarı italyanım "
" aa bende" italyanca konuşmaya başladı.
" una bella signora come te era seduta storta he pensato di accompagnarla.
( sizin gibi güzel bir hanımefendi yanlız oturuyordu size eşlik edeyim dedim)
" Hai pensato bene bello "
( güzel düşünmüşsün yakışıklı)
Dans müziği çaldı. Ayağa kalkıp bana döndü ve elini uzattı.
" puoi per favore concedermi questo ballo mia bella"
( bana bu dansı lütfedermisin güzelim)
" certo signora "
( elbette bayım)
elini tutarak pistte gittik. Dans etmeye başladık. Gözüm arka taraftaki merte takıldı. Elini yumruk yapmıştı ve bize sinirli sinirli bakıyordu. Müzik kesilince masamıza dönüp oturduk." vuoi bere jessica "
( içki istermisin jessica)
İşte planı devreye sokmak için beklediğim fırsat geldi.
" É possibile . Sarebbe meglio bere in camere "
( olur. Odada içmek daha güzel olur sanki)
Dedim göz kırparak bişey demeden ayağa kalkıp elini uzattı. Elini tutup ayağa kalktım mert ve ilkay bize bakıyordu . Gözümü iki kere kapatıp açtım. Başlıyo diye. İlerlemeye başladık bi odaya girdik. yatağa oturdu.
" seksi ve güzelsin jessica"
Bende yanına giderek elimi göğsüne koydum.
" sende çok yakışıklısın" hemen beni altına alarak üstüme çıktı. Yüzünü yüzüme yaklaştırdı. Elimi göğsüne koyarak ittim onu
" olmaz şimdi önce içelim değilmi"
Ayağa kalkıp bar bölümüne gittim. Yatağa biraz uzaktı. Kulağımdaki kulaklığa dokundum.
" avcı konuşuyor operasyon başladı. Uyuyunca size haber veririm "
&: anlaşıldı.
İçkiyi bardağa boşalttım. Ve onunkine uyku ilacını koydum . Ben tabiki içmeyecektim ama içiyormuş gibi yapacaktım. Bardakları alarak yanına gittim bardağını ona uzattım tek seferde içti.
" sen yatağa geç ben geliyom sana güzel süprizim var."
Bişey demesine izin vermeden banyoya girdim. Beklemeye başladım. Biraz durduktan sonra çıktım baktığımda uyuyordu. Kulaklığıma dokundum
" adam uyudu" dedikten sonra yangın alarm ı ötmeye başladı. Kapı açıldı ilkay ve mert geldi adamı temizlik arabasına koydular. Mert bana döndü
" sana bir şey yaptım ı "
" hayır " dedikten sonra ordan çıktık.
Şimdi ise karargâhtaydık yarın adamın sorgusu olacaktı. Ben yorulduğum için hemen eve gidip uyudum.
~ Bölüm sonu ~
Evet bitti.
Umarım beğenirsiniz.Operasyon nasıldı
Sizce yarın sorguda başarılı olacaklarmı.
Yorumlarınızı bekliyorum ve yıldız dan oylamayı unutmayın.
Görüşürüz 💋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
tesadüf aşk
Roman pour AdolescentsBir kız düşünün hayran olduğu bir oyuncu var en büyük hayallerinden birisi onunla tanışmak ve bu tanışma onun için imkansız. peki ya imkansız değilse belkide kader ikisinin kader ağını örmüştür bilemeyiz. _ seninle tanışmak benim için hayaldi ve bu...