..................................
Hatırlatma
Odadan çıktım. Bahçede boş bir çardak bulup oturdum gök yüzü çok güzel di bi süre sonra yanımda bi hareketlilik oldu dönüp baktığımda yüzbaşı mert ti bana dönüp konuşmaya başladı
" ??????????????
************************************
" askeriyenin içinde öyle gezme"
" pardon anlamadım"
" diyorum ki o kısacık kıyafetle askerlerin arasında gezme öyle kısa şeyler giyme "
" ister giyerim giymem buna kim olarak karışıyorsunuz "
Bişey demeden yanımdan kalktı . Öküz adama bak ya hesap soruyo bide tamam sakin ol özlem sakinleştikten sonra biraz daha oturup kalktım.
👫
Ervadan
Artık eve dönmüştüm. Melek tamamen iyileşmişti özlemde nöbette olacaktı karargahta birazdan gidecektim kalkıp üstümü değiştirdim.

( ervanın giydiği)
Evden çıktım. Bi süre sonra geldim.
Anahtarla kapıyı açıp içeri girdim. Mutfaktan ses geliyordu mutfağa gittim gördüklerimle şaşırdım. Barış bey önlük giymiş kahvaltı hazırlıyordu .
" Barış bey "
" ahh günaydın erva"
" günaydın barış bey niye zahmet ettiniz ben hazırlardım"
" erkenden kalktım kahvaltıyı hazırlayayım dedim. Bitti zaten sen buzluktan zeytin reçel çıkar sadece "
Dediklerini yaptım sonra çıkıp melek ı uyandırdım. Kahvaltı yaptıktan sonra melek ı anaokuluna götürüp bıraktım. Eve gelince biraz temizlik yaptım . Barış bey de odasındaydı . Temizliğe mutfaktan başladım bulaşıkları makineden çıkartıp yerlerine yerleştirdim. Mutfak bittikten sonra salon a geçtim . İlk önce televizyon un tozunu aldım daha sonra televizyon masasını sildim. Ora bittikten sonra koltuklara geçtim. Elektrikli süpürgeyle önce koltukları sonra yeri süpürdüm .
Melek in odası misafir odası misafir odalarını temizledikten sonra temizlik bitmiş ti aşağı inip bi koltuğa kendimi attım . Dinlenmeye başladım. Bi süre sonra barış bey de indi ve benim gibi koltuğa oturdu. Ona dönüp konuşmaya başladım.
" Barış bey kahve yapayımmı "
" yap çok güzel olur "
Kalkıp mutfağa gittim. Ona orta şekerli bana tam şekerli kahve yaptım . Kahve olduktan sonra götürüp verdim.
Kahvesini yudumlarken bana döndü.
" erva 2 gün sonra melek in doğum günü var"
" 2 günmü çok az kalmış. Hazırlık yetişmez ki"
" hazırlık yapmana gerek yok Ben bi şirketle anlaşırım evi hazırlarla yemek işiyle sen ilgilen yapmanı istemiyom ama bir şirket var yemekle ilgileniyo liste yaparsın anlaşırsın kısacası her şeyle sen ilgilen sana bırakıyom bu işi"
" peki kaç kişi gelecek kimler gelecek"
" benim ailem gelecek melek in arkadaşları ve aileleri ve bi kaç oyuncu arkadaş yani çok fazla olmaz 15 20 kişi olur"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
tesadüf aşk
Roman pour AdolescentsBir kız düşünün hayran olduğu bir oyuncu var en büyük hayallerinden birisi onunla tanışmak ve bu tanışma onun için imkansız. peki ya imkansız değilse belkide kader ikisinin kader ağını örmüştür bilemeyiz. _ seninle tanışmak benim için hayaldi ve bu...