🌹17.bölüm 🌹

3 1 2
                                    

                  ●●●●●●●●●●●●●●●●

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

                  ●●●●●●●●●●●●●●●●

Tam kapıyı çalacakken duyduğum şeyle durdum.

" evet efendim yeni bir koruma aldık deneyimi yok salak bir şey e benziyo merak etmeyin efendim yakında istediğiniz olur "  kindem bahsediyordu acaba tekrar dinlemeye başladım." Siz hiç merak etmeyin yakında plan ı devreye sokarız "  bu kadın plan diyordu.  Neyden bahsediyordu acaba bi süre sonra çıkardı kokusu  konuşma sesi kesilmişti. Bi süre bekleyip kapıyı çalıp girdim.

" gel ervacım kabul etti mi barış "

" evet efendim imzaladı sizinde imzanız gerekiyo"  kağıdı verip imzaladı " haa bu arada özlem bi kaç gün sonra şirketin partisi var katılmayı unutmayın " " tamam efendim "

Odadan çıktım.  Bu kadın da bişey vardı gözüm bi süre üzerinde olacak . Odaya gelince barış bey hala odadaydı ve telefona bakıyordu. 

" Barış bey bi kaç gün sonra şirketin partisi var esma hanım katılın diyo "

" tamam katılırız"

************************************

Bugün akşam şirketin partisi var di.  Ve ben sabah gitmemiştim işe barış bey gelme demişti.  Giyeceğim kıyafeti evden götürüp barış in evinde hazırlanacaktım.  Kıyafeti özlemle seçmiştik.  Duyduğum şeyleri özleme daha dememiştim parti den sonra diyecektim. Telefonumdan saate baktığımda öğlen 2 ydi ve parti 7 de başlayacaktı daha vaktim var dı.  Daha yemek yememiştim . Aşağı inip mutfağa gittim.  Noodle yapmaya karar verdim.  Noodle piştikten sonra televizyon un karşısına geçip kan çiçeklerini izlemeye başladım sonuçta barış oynuyordu hiç kaçırmazdım.

Yemeğim bittikten sonra bulaşığı yıkayıp yerine koydum sonra odama çıktım. Makyaj çantasını çantama koydum.  Elbisenin altına seçtiğimiz ayakkabıyı kutuya koydum.  Herşey hazırdı.  Evden çıkıp arabaya binip eve doğru gitmeye başladım.

Eve gelmiştim kapıyı açıp içeri girdim.  Barış salonda televizyon seyrediyordu.  Ben eşyaları odaya koyup aşağı indim. Onun gibi koltuğa oturup bende televizyon seyretmeye başladım.

" erva kahve yapsana " diyince hemen kalkıp mutfağa gittim . İkimize kahve yaptım yanına dolaptan çikolatalı pasta koydum.  Herşey hazır olunca götürdüm.  Kendi yerime tekrar oturdum.  Şimdi farkediyordum melek yoktu

" Barış bey melek nerde "

" melek ı anneme bıraktım "  biraz daha oturduktan sonra barış ayağa kalktı " erva ben duş alacam bana bi takım elbise hazırlasana" tamam dedikten sonra o duş almaya gitti.  Ben biraz daha oturduktan sonra barış in odasına gidip giyinme odasına girdim. takım elbiselere baktıktan sonra beğendiğimi alıp odaya gittim.  Kıyafeti bırakırken bi taraftan konuşuyordum.  " Barış bey takım elbiseniz hazır" arkaya döndüğümde  barışı çıplak bir şekilde karşımda gördüm tam arkamdaydı ona çarpmamın etkisiyle tam düşecekken bi kol tarafından tutuldum o an ki korkuyka gözümü kapattım açtığımda barış bey 'in yüzüyle karşı karşıya geldim ıslak şaçlarıyla çok yakışıklı duruyordu bi an kendime geldim barış bey çıplaktı altında sadece havlu vardı hemen belimdeki kollarından ayrılıp uzaklaştım .  " özür dilerim barış bey sizi görmedim ben hemen gidip hazırlanayım" konuşmasına fırsat vermeden odadan çıkıp diğer odaya girdim ve kapıyı kapattım. Az önce ne yaşasım ben allahım kendine gel erva aynadan kendime baktığımda yanaklarım kızarmıştı. Hemen kendime gelerek hazırlanmaya başladım.

tesadüf aşk Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin