🌹19 . bölüm 🌹

5 1 2
                                    

                 ...................................

Sabah gözlerimi yüzüme vuran güneşle açtım. Bugün o terörist sorgulanacaktı belkide çoktan sorgulamışlardır onu.

Hemen kalkıp elimi yüzümü yıkadım üstümü giydim.  Canım bişey istemiyordu bu yüzden kahvaltı yapmayacaktım.

( kıyafet)

Karargaha gelmiştim odama gittim.  Kapı çaldı.  Albayın postasıydı elinde dosya vardı.

" doktor hanım burda hasta ve yaralı askerlerin bilgileri var bazılarına rapor yazılacak durumu ağır olanlara diğerleri muayene edilecek "  " tamam sen bana hasta olanları gönder ha bu arada adam sorgulandı mı"

" daha sorgulanmadı doktor hanım " dedikten sonra çıktı "  dosyayı açıp incelemeye başladım.  Rapor yazdım sonra hasta olanlar gelmeye başladı.

" neyin var "

" doktor hanım kendimi halsiz hissediyorum  "

" soğuk algınlığı sana ilaç vericem onu kullanırsın " asker çıktıktan sonra bi kaç hasta daha geldi onları kontrol ettikten sonra gittiler.  İşim bitmişti bilgisayarı kapatıp dışarı çıktım.  Biraz ileride albay deniz yüzbaşı mert yüzbaşı ve tanımadığım bi adam daha vardı yanlarına gittim

" sorguladınızmı adamı komutanım"

" evet  dünden beri sorguluyoruz ama adam ağzını açmıyo "

" komutanım eğer kabul ederseniz ben deneyebilir miyim"

" emin misin özlem "

" evet komutanım  komutanım siz sorgu odasına geçin geliyorum"  onları geride bırakıp odama koştum gerekli şeyleri ilk yardım çantasına koyup sorgu odasına gittim. Onlar odadın dışında bize bakacaklardı görünmez cam arkasından kapıyı açıp girdim adam kafasını kaldırıp beni görünce şok oldu.

" sen"  elimdeki çantayı masaya koyarak karşısına oturdum.

" nasılsın ali cim ama gördüğüm kadarıyla iyi değilsin "

" sen dün partideydin beni odaya görürsün seni lanet kadın"

" evet  sana tavsiyem doğru konuş ve vakit kaybetbeden bildiklerini anlat"

" hiç bir şey anlatmıyom o *uspu kadın "  elimi sertçe masaya vurarak ayağa kalktım " doğru konuş şerefsiz hemen bildiklerini anlatıyor musun anlatmıyormusun "

" anlatmıyom"

" peki" önümdeki çantayı açıp içinden büyük bir iğne aldım. " biliyor musun alicim ben doktorum ve bu elimdeki iğneyle senin  kanın bitene kadar çekerim ne diyorsun"

" anlatmıyom"  neşteri alıp arkasına gittim ucunu sürtmeye başladım.

" bu elimdeki neşterle aklına gelmeyecek şeyler yaparım sana hmm ne dersin kararlımısın hala konuşmamakta "

" evet "

" madem konuşmuyorsun başka şans kalmadı  seni  ameliyet edecem "

" ameliyet mi "

" evet  burda seni canlı canlı ameliyet ederim ilk önce kanını çekerim kanın bitene kadar sonra o kolların varya şu elimdeki neşterle derin derin keserim sonra kendi elimle dikerim kalbini unutmamak lazım göğsünü açıp bakacam kalbin varmı yokmu.  Sonuçta yaptığın bunca şerefsizliği kalbi olmayan yapar sonra böbreklerini çıkarıcam en azından birinin hayatını kurtarır son olarak özel yerin var ya orayı kesip köpeklere yem ederim  ahh uzun zamandır ameliyat a girmiyom özlemişim "  bi kahkaha atıp ona döndüm.  Korkmuşa benziyordu.

tesadüf aşk Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin