🌹16. bölüm 🌹

4 1 1
                                    

                

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

                 ...................................

Sabah erkenden kalktım.  Deniz kahvaltıya gelecekti bu yüzden sabah saat 6 da kalktım . Hemen elimi yüzümü yıkayıp mutfağa gittim.  İlk önce peynirli su böreği yapacaktım.  börek in iç harcını yaptım.  Böreği yapmaya koyuldum.

Börek bitmişti fırın a koymuştum.

Her şey hazırdı size ne yaptığımı söyleyeyim.  Peynirli şu böreği, menemen, sucuklu yumurta önceden peynirli zeytinli ve sucuklu poğaça hazırlamıştım . Sadece masayı hazırlamak kalmıştı.

" oo Özlem döktürmüşsün bu arada günaydın "

" günaydın "

" bak ne diyecem börek ve poğaçadan yüzbaşıyada versene"

" ayy saçmalama"

" ya ver adam yanlız kesin böyle şeyler yapmıyordur ver nolacak "

" iyi peki "

Bi tabağa börek ve poğaçadan koydum. Kapıya ilerledim.  Kapıyı açtıktan sonra karşı daireye ilerledim kapıyı çaldım.  Bi süre sonra açıldı.

" günaydın yüzbaşı"

" günaydın doktor hanım hayırdır bişey mi oldu "

" yok olmadı bişey börek ve poğaça getirmiştim biraz fazlaydı size getirdim"

Elimden aldı " teşekkür ederim "

" özlem yüzbaşım "  gelen sese doğru döndük denizdi.  Yanımıza geldi.

" bişey mi oldu "

" yok olmadı deniz börek ve poğaça getirmiştim " mert e döndüğümde kaşları yine çatıktı." Size iyi günler " diyip kapıyı kapattı.

Bizde denizle eve girdik salona gittik.  Erva salonda bekliyordu. Ervayı göstererek konuşmaya başladım.

" bu en yakın arkadaşım erva . Buda deniz "

" memnun oldum erva "

" bende deniz "

" hadi gelin masaya geçelim. "

Masaya geçtik.

" özlem bu kadar şey e ne gerek var di. Niye yoruldun"

" yorulmadım merak etme " börek ve poğaça alıp tabağına koydum ve afiyet olsun dedim. Deniz elindeki çay bardağını bırakıp konuşmaya başladı.

tesadüf aşk Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin