.......................
Mutfağa giderek gerekli malzemeleri çıkardım. İlk önce kek yapmaya başladım. Keki fırına koyduktan sonra mercimek köftesi için mercimeği haşlamaya başladım. Mercimek haşlanıncaya kadar kısır yapmaya başladı. Kek pişmişti keki kesip saklama kapına koydum. Kısır ve mercimek köftesini de kaba koyarak buz dolabına koydum. şimdi ise sarma harcını yapmaya başladım . Sarmayı yarın saracaktım. Sarmanın iç harcı bittikten sonra bi kenara koydum. Buzdolabındaki yufkayı çıkarıp peynirli börek yaptım. Oda hazırdı yarın bişirirdim onu işim bittikten sonra odama gidip uyudum etkenden kalkacaktım.
************************************
Sabah saat 7 de kalktım. Kalkar kalkmaz sarmayı sarmaya başladım. 1 saat içinde bitmişti. Küçük bir tencere sarmıştım. Bize yetecek kadar. Sarmayı ocağa koyduktan sonra buzluktan kıymayı çıkarıp kenara attım erimesi için sonrada kahvaltı için tost yaptım. Bi süre sonra barış bey ve melek geldi.
" günaydın erva abla "
" güneydın canım"
" erva naptın "
" hazır sarmayı ocağa koydum. Kahvaltıdan sonra köfte yapacam börek ı bişirecem bi kaç şey daha yapacam"
" mangal içinde bir şeyler yap orda mangal var akşam mangal yaparız "
" tamam "
Kahvaltıyı yaptıktan sonra şok olacağım bişey oldu . tam köfteyi yaparken barış bey yanıma geldi köfteyi yapmak istediğini söyledi. Bende ona verdim mangal için et ve kanatları hazırlamaya başladım.
👫
Herşey hazırdı barış bey eşyaları arabaya yerleştirirken bende üstümü değiştiriyordum evden getirdiğim bi kıyafetimi giydim.

( ervanın giydiği)
saçımı açık bıraktım. Hafif makyaj yaptıktan sonra çantama ruj gözlük bi kaç bişey koydum . Aşağı inip barış bey 'in yanına gittim. Beni görünce elindeki eşyayı arabaya koyup kapattı ve beni baştan aşağı süzdü .
" her şey hazırmı barış bey "
" evet te sen böyle üşümezmisin bacağın göbeğin açık "
" yok üşümem hava sıcak bugün "
" peki"
Diyip arabaya bindi bende ön koltuğa bindim ve yola çıktık. Yaklaşık 1 saat sonra geldik çok güzel bir yerdi.

( geldikleri yer)
Boş bir yer bulup oraya oturduk. Ben eşyaları yerleştiriyordum. Melekte babasını etrafı gezmek için ikna ediyordu.
" hadi baba gezelim etrafı nolur "
" off peki cimcime hadi"
" erva abla sende gel "
" olmaz canım siz gezin baba kız hem eşyaların başında birisi kalması lazım.
" erva ablan doğru söylüyor kızım gitmeden önce yine gezeriz oda gelir"
Melek ikna olduktan sonra gittiler. Ben yanıma getirdiğim kitabı okudum biraz onlar gelince yemeği hazırladım ve yedik.
Şimdi ise oyun oynuyorduk. Melek in ısrarı üzerine kovalamaca oynuyorduk. Ben kaçıyordum onlar beni kovalıyordu. Arkamı dönünce barış bey in bana yaklaştığını gördüm. Arkasında da melek vardı. Biraz daha hızlandım sanırım yanlış yere gelmiştim koşabileceğim bir yer yoktu. Arkamı dönünce barış bey hızını durduramayarak üzerime düştü. Burunlarımız birbirine değiyordu. Anın etkisiyle hiç birimiz hareket etmedik. bir kaç saniye öyle durduk meleğin sesiyle ayrıldık.
" yakalandınmı erva abla "
" kızım yeter bu kadar oyun hadi gidelim "
Oturduğumuz yere geri döndük. Melek resim yapmaya başladı barış beyde kitap okuyordu bende işe mangal için etleri hazırlıyordum. Hazırlarken barış beyle olan yaklaşmamız aklıma gelince yanaklarım kızardı. Hemen kendime gelerek işimi bitirdim ve barış bey e döndüm.
" Barış bey etler hazır"
" tamam ben mangalı yakayım"
O mangalı yakmaya gitti. Bende peşinden eti götürdüm verip yerime döndüm etler bişerken bende tabak hazırlıyordum. Etler bişince barış bey bana seslendi.
" erva bi gelirmisin "
" geliyorum"
Bi tabak alıp yanına gittim.
" erva baksana olmuşmu ben denedim olmuş sanki sence"
Elindeki ete şokla bakıyordum. Çünkü bi tane et alarak ağzıma yaklaştırmıştı. Hemen kendime gelerek yedim.
" evet pişmiş "
Dedikten sonra etleri tabağa koyup melek in yanına gittik. Yemekler bitmiş ti şimdi ise etrafı geziyorduk. Melek ortamızda bi eliyle barışın elini bi eliyle benim elimi tutmuştu . Uzaktan bakılınca çift gibi duruyorduk güzel yerlerde resim çekindik .
Biraz gezdikten sonra eve dönmek için yola koyulduk. Bi süre sonra gelmiştik eve odada özleme yaşananları anlattıktan sonra uyudum
************************************
Özlem'den
Sabah alarmın sesiyle uyandım. Erva eve daha gelmemişti bu gün gelecekti melek iyileşmişti. Dün pikniğe gitmişlerdi . Yatakta oyalanmadan kalktım lavaboya gidip elimi yüzümü yıkadım. Kahvaltı yapmayacaktım. Karargahta yapacaktım. Bu yüzden üzerimi giyindim

( özlem in giydiği )
Evden çıkıp karargaha gittim. Karargaha gelince hemen odama gittim. Sıcak olduğu için üzerimdeki ceket ı çıkarıp astım. Odamdan çıkıp karargahın kantinine gitmeye başladım. Kantine girince etrafa bakmaya başladım askerler kahvaltı yapıyorlardı. Gölge timi pencere tarafında oturuyorlardı. Onlara fazla bakmadan kantinciye yaklaştım tatlı bi amca duruyordu.
" amca cım bana bi karışık tost bide ayran verirmisin "
" hemen vereyim doktor kızım "
Tostumu aldıktan sonra tam kantinden çıkacaktım biri bana seslendi sesin sahibine baktığımda avcı timinin komutanı kıdemli yüzbaşı deniz di . Seslenmesiyle bi kaç masa bize baktı gölge timide dahil yüzbaşıya baktığımda kaşları çatıktı.
" doktor hanım buyrun bizimle birlikte yapın kahvaltınızı "
" teklifiniz için teşekkür ederim yüzbaşım ama ben odamda edeyim"
dedikten sonra odama gittim. Kahvaltımı ettikten sonra bilgisayara bakmaya başladım. Bu gün çok fazla hasta yok tu ve nöbet e kalacaktım bugün.
Çoktan akşam olmuştu. Odada oturmaktan sıkılmıştım . Kalkıp odadan çıktım. Bahçede boş bir çardak bulup oturdum gök yüzü çok güzel di bi süre sonra yanımda bi hareketlilik oldu dönüp baktığımda yüzbaşı mert ti bana dönüp konuşmaya başladı.
" ???????????
~ Bölüm sonu~
Bitti.....
Umarım beğenirsiniz. Yorumlarınızı bekliyorum.
Oy atmayı unutmayın.
Görüşürüz ❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
tesadüf aşk
Teen FictionBir kız düşünün hayran olduğu bir oyuncu var en büyük hayallerinden birisi onunla tanışmak ve bu tanışma onun için imkansız. peki ya imkansız değilse belkide kader ikisinin kader ağını örmüştür bilemeyiz. _ seninle tanışmak benim için hayaldi ve bu...