................................................
Bilinmeyen kişiden
Başlasın artık oyun
*
Yarın deniz 'in doğum günüydü 19 mart 22 mart 'ta erva 'nin doğum günüydü . Bu gün alış veriş e çıkıp ikisi için hediye alacaktım. Onlara ne alacağıma karar vermiştim şimdi ise yolda avm ye gidiyordum gittiğim avm mardindeki en ünlü ve en büyük avm . Burda bir çok marka bulunuyordu kıyafet parfüm makyaj malzemesi . Avm ye gelince otoparka arabayı parkedip indim. Asansörde yukarı çıktım. İlk önce kendime kahve alacaktım. Kahve dükkanına gidip kahveyi alıp çıktım. Şimdi ilk durak kıyafet mağazasıydı bi kaç kıyafet alacaktım günlük ve özel günler için ilk gördüğüm mağazaya girdim. İçindeki kıyafetleri beğenmediğim için çıktım. Bi sonraki mağazaya girdim. Burdan beğendiğim bi kaç kıyafeti alıp çıktım. Şimdi sıra hediyelerde dior mağazasına girdim.
" hoşgeldiniz efendim "
" bana kadın ve erkek parfümlerini gösterin "
" tabii buyrun edendim"
2 tane parfüm alıp çıktım. Deniz dior markasının parfümlerini çok seviyordu bana bahsediyordu bir türlü alamıyordu . Ervayada aynı markadan aldım oda bu markanın parfümlerini takip ediyordu. Şimdi sıra ikinci hediyede evet ikisinede ikişer hediye alacam bi saat çiye girdim deniz e marka bi saat alacaktım . Beğendiğim saat ı alıp hediye paketi yaptırdım ve o mağazadan çıktım. Takı kar küresi satan bi tane mağazaya girdim. çok güzel bi tane kar küresi aldım. bende kendime takı bakmaya başladım. Gözüme bi tane askerî kolye takıldı bu kolyeyi görünce aklıma yüzbaşı geldi neden bilmiyorum ama o kolyeyi aldım. aldığım küreyi hediye paketi yaptırıp işine ufak bir not yazdırıp koydurdum tabi diğer hediyelerede aynı şeyi yaptırdım işim bitinde avm den çıktım hemen eve gittim ve hediyeleri sakladım. kutlama olacak mekanı ayarlamıştım sadece konuşmak kalmıştı. Hemen telefonu çıkarıp aradım
" merhaba efendim nasıl yardımcı olabilirim "
" merhaba ben yarın için mekanınıza rezarvasyon yaptıracaktım müsait misiniz"
" tabii efendim uygundur ne için rezervasyon yaptıracaktınız "
" doğum günü için "
" peki biz her şeyi organize ederiz akşam saat 8 uygun mu "
" uygundur" kolay gelsin diyip kapattım . Herşey hazırdı ervaya eve gelince söyleyecektim.
👭
Dün melek eve gelmişti çok şükür bu gün barış bey e esmayla ilgili duyduklarımı bahsedecektim artık saklamak istemiyordum özleme de söylemiştim söyle demişti bana şimdide eve gelmiştim hemen bahsetmeyeceğim bu gün tüm gün evdeydi .
Eve gelince arabayı parkedip indim. Eve girince melekle salonda oturuyorlardı
" hoş geldin erva abla "
" hoş buldum canım "
" hoşgeldin erva"
" hoş buldum barış bey " bugün biraz geç gelmiştim barış bey öyle istemişti . " Barış bey akşama ne yemek yapayım istediğiniz bir şey var mı "
" yok erva bugün dışarıdan yiyelim dedim olur mu "
" olur barış bey "
" peki o zaman ben sipariş edeyim bi saate anca gelir ne yersin prensesim"
" hamburger dayıcım " evet bazen melek dayı diyordu. Barış bana döndü bu sefer" sen ne yersin erva "
" bana farketmez size ne söylerseniz banada aynısından "
" peki o zaman ikimiz için biftek söylüyorum " siparişi verdi . Bende melek e dönüp onunla oynamaya başladım .
Yemeğimizi yemiştik barış bey çalışma odasına çıkmıştı. Melekte salonda çizgi film izliyordu konuşmak için iyi fırsattı.
" melek ben babanla işle ilgili bir şey konuşup geliyorum" tamam anlamında kafasını salladı. Hemen merdivenleri çıkmaya başladım. Odaya gelince kapıyı çalıp girdim
" erva bir şey mi oldu "
" ben sizinle bir konu hakkında konuşmak istiyorum"
" tabii konu ne "
" konu esma hanım "
" esma hanım mi "
" evet 1 2 ay önce sizinle şirkete gitmiştik şu yeni diziyle ilgili. Siz kağıdı imzaladıktan sonra esma hanım ın odasına gittim istemeden konuşmasına misafir oldum. Birisiyle konuşuyordu. Ne zaman geleceksiniz merak etmeyin yeni koruma aldık koruma salak bişey ne zaman başlıyoruz gibisinden şeyler söylüyordu ben düşünüyorum ki bu başınıza gelenlerin esma hanım yüzünden olduğunu düşünüyorum birisinden emir alıyo"
" bak erva ben onu 4 yıldır tanıyom her zaman yanımda oldu şu anda ona karşı bir suçlamada bulunuyorsun "
" ama barış bey ses kaydına aldım"
" lütfen konuyu kapat sadece ben koruma değiştirmiyorum lütfen bir daha bu konu hakkında bahsetme " peki diyip kalktım belliki barış bana inanmayacaktı. Eve gidince bunu özlemle konuşacaktım.
~ Bölüm sonu ~
Umarım beğenirsiniz
Oy atmayı unutmayın
❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
tesadüf aşk
Ficção AdolescenteBir kız düşünün hayran olduğu bir oyuncu var en büyük hayallerinden birisi onunla tanışmak ve bu tanışma onun için imkansız. peki ya imkansız değilse belkide kader ikisinin kader ağını örmüştür bilemeyiz. _ seninle tanışmak benim için hayaldi ve bu...