🌹31.bölüm 🌹

2 1 1
                                    

           

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

            ............................................





31 bölüm


Bana verilen odaya gelmiştim.  Şimdilik bir işim yok tu . Aklıma gelen şeyle hemen telefonu çıkardım.  Birisini arayacaktım

" ooo özlem sen beni ararmıydın. "

" sanki yılda bir kere arıyorum "

" tamam şaka yaptım ne istiyorsun hemen yapayım"

" sana dediğim kişiyi araştır "

" tamam sen bana mesaj olarak ismini at "  tamam diyip kapattım mesaj olarak ismi attım bakalım bu yalçın kim  ben bunları düşünürken kapı çaldı . Gelen  alex beyin asistanıydı .

" özge hanım alex bey sizi odasında bekliyo "

" tamam geliyorum " bakalım ne istiyordu bu alex bey ayağa kalkıp odadan çıktım.  Alex bey 'in odasına gelince kapıyı çalıp içeri girdim.

" beni çağırmışsınız alex bey "

" gel özge hanım "

Gidip karşısındaki sandalyeye oturdum

" yarın şirketin yıl dönümü akşam ******* otelinde ufak bir parti var sizinde gelmenizi istiyorum.  "

" tabii ki gelirim alex bey  başka bir şey yoksa ben gideyim "  gidebilirsin dedikten sonra odadan çıktım . Hemen odama giderek mert ı aradım .

" aloo "

" aloo yüzbaşı yarın şirketin yıl dönümü var ufak bir parti olacak benimde gelmemi istedi. "

" p*ç nolacak  gidecek misin " 

"   gidecem  belki bir şey öğrenirim "

" tamam albaya haber veririm. "  tamam diyerek kapattım.

Tüm gün odadaydım ara sıra dışarı çıkıyordum sonra geri dönüyordum . İşim bitmişti şimdi eve dönüyordum.

Eve gelince anahtarla kapıyı açıp girdim . İçeriden erva bağırdı.

" özlem geldinmi"

" geldim"

" üstünü değiştirip gel yemek hazır" tamam diyerek odaya çıktım üstümü değiştirdikten sonra aşağı indim.  Sofraya baktığımda Her şey hazırdı

"  oo mantı var yemekte "

"  evet dışarıdan aldım hadi soğutmadan yiyelim "

Masaya oturup yemeye başladık.  Yemek yerken bildirim geldi telefonuma açıp baktığımda istediğim kişinin bilgileri gelmişti. 

" noldu özlem"

" yemeğin bittiyse salona geçip anlatayım sana "  salona geçip oturduk.

" evet noldu"

tesadüf aşk Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin