🌹37.bölüm 🌹

2 1 2
                                    

  

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

  

           ..................................................





37  bölüm




Gözümü açtığımda akşam olmuştu ayağa kalkıp çadırdan çıkıp gölge timinin tutulduğu çadıra gittim.  İçeri girdiğimde uyuyorlardı ama hemen gözlerini açtılar. Askerdi bunlar birisi geldiğinde hissediyorlardı . Yüzbaşı konuşmaya başladı.

" noldu niye geldin boşuna uğraşma ağzımızdan hiç bir şey alamayacaksınız "  alayla gülüp cevap verdim.

" almak isteyen kim"  hepsi bana nefretle bakıyordu.  Susturucu taktığım silahımı çıkarıp zincirlerine sıktım. hepsi bu yaptığıma şaşkınlıkla bakıyorlardı. Artık görevim bitmişti.  Onlara bakmadan çadırdan çıktım kendi çadırıma gidip önemli bilgiler aldım .  Daha burdan ayrılmayacaktım timin peşinde olacam bombalarda hazırdı  zamanı gelince patlatacaktım.  Çadırın kapısından çıkıp kimseye görünmeden arka tarafta doğru koşmaya başladım.  büyük bir kayanın yanına gelince arkasına oturdum timi bekleyecektim burda.




Operasyonda esir düşmüştük. Gözümüzü açtığımızda bir çadırdaydık bir süre sonra bi kaç tane ş*refsiz girdi.  Başkan olan konuşmaya başladı.

" oo uyanmışsınız eskerler nasılsınız "  sinirle cevap verdim" kes sesini ş* refsiz "

" oo ama yüzbaşı böyle olmaz bir süre misafirimiz olacaksınız"  konuşmasını bitirdikten sonra birisi odaya girdi. Yüzü maskeli birisiydi .  Simsiyah giyinmişti kızmı erkekmi olduğu belli olmuyordu.  Onun girmesiyle başkan ş* refsizi konuşmaya başladı.

" gel heval eskerler bunlar burlarla sen ilgileneceksin " dedikten sonra o kişiyle kaldık kızmı erkek mi olduğu bile belli olmuyordu.  Boyu bir kıza göre uzundu vücududa yapılıydı.  Sinirle konuşmaya başladım " ulan ne istiyorsun ş*refsiz ağzımızdan tek bir kelime bile alamazsın " dedikten sonra yüzümüze boş boş bakarak odadan çıktı.  Değişikti  çıkınca rahat bir nefes aldık .

" komutanım napacaz "

" bilmiyorum aslanım ama önce şu zincirleri açabilsek "  dedikten sonra zincirleri sert bir şekil çektim . Olmuyordu daha sonra denerim diye bıraktım.

Akşam olmuştu ne gelen vardı ne giden bu sürede dayak yemiştik o maskeli kişi gelmimişti birisinin çağıra girdiğini hissedince hemen gözümü açtım diğerleride öyle yapmıştı.  Gelene baktığımda maskeli kişiydi yine sinirle konuşmaya başladık.

" niye geldin boşuna uğraşma ağzımızdan hiç bir şey alamayacasınız "

" almak isteyen kim " dedikten sonra belinden silahı çıkardı bize sıkacak diye düşünürken zincirlere sıktı.  Daha sonra çadırdan çıktı. Niye bize yardim etmişti ya tuzaksa oyalanmadan zincirlerden kurtulduk daha sonra ayağımızdaki ipleri çözdük silahları alarak gizlice çıktık. 

Kamptan uzaklaşmaya başladık birden silah sesleri gelmeye başladı

" allah kahretsin kaçtığımızı farketmişler mevzi alın "  yerlerimize geçip ateş etmeye başladık.  Bunlar daha da çoğalmaya başladı ve bizimde şarjörlerimiz azalıyordu zaten az kalmıştı

" benimki bitti komutanım "

" benimkide komutanım " hepimizinki bitmiş ti . " kanımızın son damlasına kadar savaşacaz aslanlarım "  itler yavaş yavaş yaklaşıyorlardı . Birden hepsi ölmeye başladı.  Birisi onları öldürüyordu.  Hepsi ölmüştü bende etrafa bakıyordum bunu kim yapıyor diye birden efe bağırdı.

" komutanım şu tepenin üstüne bak "  hemen tepeye baktığımda birisi dizleri üzerine çökmüş elinde silah vardı bize bakıyordu karanlıktan kim olduğunu çözemiyorduk . Tepedeki kişi ayağa kalkıp tepeden inmeye başladı . Yanımıza geldiğinde hepimiz şaşırmıştık.  Çünkü gelen kamptaki maskeli kişiydi. 

" sen kimsin ilk önce bizi kurtardın şimdide bu  maskeni çıkar " 

Maskesini ve şapkasını çıkardığında gördüğüm kişiyle  olduğum yerde dondum



                   ~bölüm sonu ~

Sizce mert kimi gördü?

tesadüf aşk Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin