🌹20.bölüm 🌹

3 1 1
                                    

             

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

              ......................................

" ne ilacı bu özlem "

" bu ilaç insanları bir süre halsiz ve acı çekmesini sağlar güçlü bir etkisi var ve oldukça yan etkileri var "

" nasıl  bir yan etki"

" konuşma bozukluğu felç e kadar gider  "

Dün yemekten sonra ilacı mutfaktaki çöp kutusunda bulmuştum. Ve almıştım özleme göstermek için kimdi bunlar niye barışla uğraşıyorlardı

" bunların barışla derdi ne anlamıyom "

" bende bilmiyom ama dikkat et demek ki bu ilaçla ilk adımı attılar eminim daha bir çok şey yaparlar açıklarını aramaya başla bu işte yanlız değil sin "

" doğru söylüyorsun "

"Bişey den şüphelendiğinde bana söyle bak sakın tek başına hareket etme tamam mı eminim sanada bu işte zarar verirler . Bakalım bende bu esmayla tanışayım"

" 2 gün sonra şirkette yine bir parti var gel "

" hmm parti demek eminim bu partide bişey çıkar "

" doğru diyorsun neyse ben kalkıp gideyim  barış in çekimi var"

" tamam  ben bu sırada bir şeyler düşünecem "

●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●

Erva gitmişti ben bu gün karargaha gitmeyecektim.  Parti ile ilgili plan düşünmeye başladım.  Ben düşünürken zil çaldı. Kapıyı açtığımda mert karşımdaydı.

" noldu yüzbaşı bişey mi oldu "

" ya şey tim benimle birlikte kalıyo ve hepimiz hastayız senden ilaç almaya geldim "

" yemek yediniz mi "

" yok yemedik"

olmaz öyle sen geç geliyorum bendedikten sonra içeri geçip odama geçtim ilaç çantasını alarak evden çıktım . Kapıyı açık bırakmıştı terliğimi çıkarıp girdim salona ilerledim.  Hepsi koltukta halsiz oturuyordu ilaç çantasını sehpaya bıraktım.  Mutfak diye tahmin ettiğim odaya girdim doğru tahmin etmişim.  Hemen onlar için mercimek çorbası yaptım.  Mercimek hazır olunca kaselere koyarak onlara götürdüm. Onlara kaselerini verdikten sonra tek boş yer efe nin yanıydı.  Oraya oturdum.

tesadüf aşk Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin