..........................................
40 bölüm
Aras beni karavanına getirmişti şimdi ise beni azarlıyordu.
" hayır yani niye üstüme atlıyorsun haa açıkla bana " tam ağzımı açacakken konuşmama izin vermeyip tekrar konuşmaya başladı. " sus konuşma önündeki yemeği ye yemekten sonra çekime gidecem sende burda uslu uslu oturacaksın "
" ama " " itiraz istemiyorum " tamam diyip sustum oda kendi yemeğine döndü çok ciddi bir şeyim yoktu ayağım biraz incinmişti yarım saattir beni azarlıyordu . Yemeği bittikten sonra çekime gitti beni de tek başıma karavanda koydu ama ben şimdi böyle oturmaktan sıkılırım .
Yarım saat tir bekliyordum. Ne gelen vardı ne giden karavanın kapısı açıldı gelene baktığımda aras tı .
" bittimi çekim "
" bitti hadi gidelim " yardım ederek karavandan indim. Koluna girmemi istedi . " aras iyiyim kendim yürürüm " " olmaz yarın izinlisin gelmeyeceksin ve senide evine bırakacam itiraz istemiyorum küçük hanım "
" küçük hanım ne ben küçük değilim sen büyüksün "
" evet abiler büyük olur" dediğine gülümsedim oyuncu menejer dışında abi kardeş ilişkimiz vardı . Arabaya binerken barışla göz göze geldim bize bakıyordu . Ona bakmayı bırakarak arabaya bindim.
Beni eve bıraktıktan sonra gitmişti özleme söylediğimde bana krem vermişti sürmem için oda biraz beni azarlamıştı.
🌸
Aras in evine gelmiştim bugün tatildi aras evseydi. Sabah erkenden gelmiştim ona kahvaltı hazırlamıştım. Şimdi ise ufak bir temizlik yapıyordum. Salon bitmiş ti sıra çalış ma odasındaydı. Orayıda bitirdikten sonra markete gidecektim . Aras akşam bahçede mangal yapmak istiyordu . Onun için biraz alış-veriş yapacaktım akşam mangala özlem de gelecekti. Kapıyı açtığım sırada karşıdaki evinde kapısı açılmıştı baktığımda barış la göz göze geldik. Karşı evdemi oturuyordu niye şimdiye kadar farketmemiştim . Oda durmuş bana bakıyordu. Ona bakmayı keserek markete doğru ilerlemeye başladım. Markete gelince lazım olan eşyaları alıp çıktım. Eve geldiğimde anahtarla kapıyı açıp girdim. Eşyaları mutfağa bıraktım . Arasın sesi arka bahçeden geliyordu . Bahçeye çıktığımda arası barış la sohbet ederken buldum. Demekki buraya geliyordu . Yanlarına doğru ilerledim
" aras aldım eşyaları "
" özlem gelmiyor mu"
" aradığımda yoldaydı " dedikten sonra zil çaldı kapıyı açtığımda gelen özlemdi.
" hoş geldin "
" hoş buldum" onunla beraber bahçeye çıktık. Arasla barış mangalı hazırlıyordu.
" kolay gelsin "
" oo Özlem hoş geldin " evet özlemle aras ta iyi anlaşıyordu. Özlem kulağıma eğilip fısıldadı.
" Barış burda ne yapıyor "
" bilmiyom sonra konuşuruz " onunla beraber mutfağa geçip eti hazırlamaya başladık. Et hazır olunca alıp arasların yanına gittim. " et hazır " eti verdikten sonra bizde özlemle masayı hazırlamaya başladık. Barışın bana baktığını hissediyordum.
*
Mangal bitmişti bende mutfakta etrafı temizliyordum mutfağa birinin girdiğini hissettim dönüp baktığımda barış tı.
" Bişey mi isteyecektin "
" ben su alacaktım "
" bardaklar sağ tarafta ordan alabilirsin " dedikten sonra bardağı alıp su içti. Dönüp baktığımda hala gitmemişti bana bakıyordu . " başka bir şey mi isteyeceksin " dedikten sonra sonra bana biraz yaklaştı . " konuşmak istiyorum şimdi " " şimdi konuşamam gördüğün gibi müsait değilim başka bir zaman " tamam dedikten sonra çıktı artık konuşmanın vakti gelmişti.
~bölüm sonu ~
Aras hakkında ne düşünüyorsunuz?
Sizce barış ne konuşmak istiyor?
🌸
ŞİMDİ OKUDUĞUN
tesadüf aşk
Genç KurguBir kız düşünün hayran olduğu bir oyuncu var en büyük hayallerinden birisi onunla tanışmak ve bu tanışma onun için imkansız. peki ya imkansız değilse belkide kader ikisinin kader ağını örmüştür bilemeyiz. _ seninle tanışmak benim için hayaldi ve bu...