🌹34.bölüm 🌹

2 1 1
                                    

                     

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

     
                ......................................

34 bölüm


Odaya girdiğimde şok oldum. Odada bi adam vardı elleri zincirle yukarıdan asılmıştı ve ayaklarıda bağlıydı. Yüzü gözü kan içindeydi yanına ilerledim ona yaklaşınca hemen uyandı.

" kimsin sen  ne istiyorsun " yüzümü göremiyordu yüzümü kapatmıştım saçımı toplayıp şapka takmıştık kız olduğum anlaşılmasın diyeOna cevap vermedim. Bu sefer ben konuştum.

" kimsin sen  seni niye burda tutuyorlar " 

" bak sen bilmiyormuş gibi yapıyorsun ama ağzımdan hiç bir şey alamayacaksın sizin gibi şerefsizler ülkeme göz dikemez "

Ya askerdi yada mit ten bir ajandı. Birşey demeden çıktım bu adamın yanına sonra gelecektim.  Evden çıkarak  koşmaya başladım.  Eve gelince odama gittim yarın resim çektiklerimi halledecektim .



Bugün şirketteki son günümdü önemli bilgiler alıp albaya vermiştim bugün onu yakalayacaktık plan yapmıştık tüm planın yarısını biliyordu devamını sadece ben ve albay biliyorduk plan şöyleydi akşam bir tane partiye katılacaktık bir süre sonra alex e onu sevdiğimi itirafını yapacaktım sonra onu odaya çıkarıp bi şekilde içkisine ilaç katacaktım plan böyleydi aşk itiraf kısmını tim bilmiyordu .

Sabah saat 10 da kalkıp karargaha gittim . Hemen albayın kapısının önüne gelip kapıyı çalıp girdim.

" müsaitmisiniz albayım "

" gel özlem otur bişey mi oldu "

" aslında albayım kırmızı listede aranan mahmut hakkında"

" mahmut mu  kendisi uzun zaman dır kayıp . Ve 1 yıl önce ortaya çıktı başka bir isimle kendisini yakalamak için önemli belgeler gerekiyor ve ne yazıkki o belgeler yok yok edilmiş sen niye soruyorsun"

" yalçın adında arkadaşımın patronunun üvey amcası "

" sen bana baştan anlat"  en başından ona anlatmaya başladım.

" böyle komutanım ervanın öğrendiğini duyunca ona zarar verdi ben erva yı tedavi için yurt dışına gönderdim erva bi odadan bahsetmişti oraya bi arkadaşım gidip baktı ve odanın birisinde önemli belgeler buldu bana attıktan sonra dosya yapıp size getirdim "  dosyayı ona uzattım alıp incelemeye başladı.

" özlem burda çok önemli bilgiler var onu yakalamak için yeter "

" öyle ve başka bir şey daha var . Orda bi adam tutuluyormuş ."

" nasıl "

" o odanın yanında başka bir oda varmış orda bi adam görmüş bağlanmış ve ona işkence edilmiş devletten bir adam "

tesadüf aşk Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin