🌹41.bölüm 🌹

2 1 3
                                    

               

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

                ........................................




41  bölüm

Bugün barışla buluşacaktım dün mesaj atmıştı konuşmak istediğini söylemişti.  Bende onunla buluşacağım küçük bir restorana gelmiştim.  Içeri girince onu aramaya başladım en köşede cam tarafında oturuyordu beni görünce ayağa kalktı " hoş geldin otur şöyle "  karşısındaki sandalyeye oturdum " evet ne konuşacaksak konuşalım " derin bir nefes alarak konuşmaya başladı

" ne diyeceğimi bilmiyorum özür dilerim sana haketmeyeceğin şeyler söyledim sende benim yaşadıklarımı biliyorsun öylede olunca sana patladım tamam bu beni haklı çıkarmaz ama lütfen affet bak melekte hep seni soruyor erva abla nerde diye o daha küçük farketmeden seni annesinin yerine koydu  biliyorum artık benimle çalışamazsın  arada melek ı görmeye gel ve benden kaçma bir şans ver  "

"    evet dediklerin kabul edebilecek şeyler değil di tamam ama bu geçmişte kaldı şans vermek için biraz düşünmem lazım ve tabiki melekle görüşmeye gelirim. Başka bir şey yoksa ben gideyim "  oda benimle birlikte kalktı.  Arabama binip çalıştırdığımda çalışmadı barışta çalışmadığını görünce yanıma geldi " noldu arabamı bozulmuş "  " sanırım bozulmuş "

" gel ben seni bırakayım "

" gerek yok ben giderim "

" hadi lütfen bu seferlik ben bırakayım "

" tamam " arabayı kilitledikten sonra onun arabasına bindim binince arabayı çalıştırdı ve ordan ayrıldık . İkimizde sessizdik sessizliği o bozdu.  " 2 gün sonra melek in doğum günü var gelir misin "

" gelirim saati mesaj atarsın "

Eve gelince arabadan inip eve girdim özlem daha yoktu. Üstümü değiştirmeyeceğim biraz dinlendikten sonra melek e hediye almak için avm ye gidecektim . Elimi yıkayıp mutfağa girdim  .  Dün den kalan yemeği ısıtıp yedim . Yemek bitince salona gidip oturdum. 

Yarım saat olmuştu ben salona oturalı artık avm ye gitsem iyi olacaktı.  Ayakkabımı giyerek evden çıktım avm ye otobüste gidecektim. 

Otobüs durağına gelince otobüsü beklemeye başladım 2 dk sonra oda gelmişti  . Gelince otobüse bindim yol 15 dk sürecekti  .

Avm ye gelince indim . Vakit kaybetmeden oyuncakçıya gittim  .   Ona büyük bir tane bebek evi aldım içinde her şey var dı.  Onu alıp oyuncakçıdan çıktım.  Başka işim yoktu avm deki tatlıcı dükkânından özlemle bana kahve ve tatlı alarak çıktım avm den.



                         ♡



Sabah erkenden kalktım karargaha gidecektim üstüme siyah üniformamı giyip çıktım . Karargaha gelince hemen arabadan inip odama ilerlemeye başladım.  Koridorda ilerlerken beni gören alt rütbedeki askerler selam veriyordu. Odamın önüne gelince kapıyı açıp içeri girdim . Kapıyı kapattıktan sonra odayı incelemeye başladım oda resmi bir şekil de düzenlenmişti   . Gözüm masadaki isimliğe takıldı kıdemli yüzbaşı özlem  nedense tamamlanmış hissediyordum . Beni düşüncelerimden bölen kapı sesiydi.  Gel komutu verdikten sonra içeri bir er girdi. Hemen saygı duruşuna geçti " er  tahir kaleli  / trabzon"   " rahat "

" komutanım albayım sizi odasında bekliyo "  tamam dedikten sonra odadan çıktım komutanın odasına gelince kapıyı çalıp içeri girdim.

" hah gel yüzbaşım bende seni bekliyordum otur şöyle "   karşısına oturdum tekrar konuşmaya başladı.  " seni buraya çağırma sebebim seni geçici olarak bir time gireceksin dediğim gibi geçici olarak  bu sürede timi ni oluşturacaksın "

" hangi tim komutanım "

" gölge timi "   dediğinde gölge timini beklemiyordum " onların haberi var.  Ve yarın askerlerle gelecek şırnaktan hepsi iyi askerler bunların eğitiminden sorumlu olacaksın eğitim bittikten sonra aralarından seçeceksin  timin için  yarın karargaha gelince odama uğra yeni gelen askerlerin yanına götürecem seni şimdi gölge timinin yanına git "

" emredersiniz komutanım "  diyip çıktım.  Gölge timinin dinlenme odasına gelince kapıyı açıp girdim hepsi odadaydı   . Efe beni görünce ayağa kalktı " hoş geldin özlem pardon komutanım"  " hoş buldum efe "    boş koltuğa oturdum

" hoş geldin yüzbaşım time " bunu diyen mert ti " hoş buldum yüzbaşım "  kendi timini kuracaksın düşündünmü ismini ve kaç kişi olacağını " " yok daha yüzbaşım yarın yeni gelen asker ler arasından seçecem eğitimde bakacam "   " başlarılar yüzbaşım " mert le daha yüzyüze konuşmamıştık onlarla biraz oturduktan sonra odama gittim bakalım yarın nasıl bir gün olacak tı.



                         🌸


Bugün melek in doğum günü var di  onun için hazırlanıyordum.  Seçtiğim kombini giydim hazırdım

  Seçtiğim kombini giydim hazırdım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


( ervanın kıyafeti)





. Arabaya bindim evet 2 gün içinde arabam olmuştu barış ordan aldırıp tamir ettirmişti dünde gece gelmişti . Barış in evine gelince arabadan indim kapıya gelince zile bastım bi süre sonra barış tarafından kapı açıldı " hoş geldin " " hoş buldum " içeri girip onu takip etmeye başladım melek beni daha görmemişti arkadaşlarıyla oynuyordu " melek bak bir misafirin var "   melek beni görünce koşarak sarıldı.

Dediği şeyle ben ve yanımda duran barışı şok etmişti.


" HOŞ GELDİN ANNE"




                 ~bölüm sonu ~

Barışın özür dilemesi?

Sizce erva barışı hemen affetsinmi?

Özlemin geçici olarak gölge timine girmesi?

Sizce özlem nasıl bir tim kurar?

Melek in ervaya anne demesi?

🌸

tesadüf aşk Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin