🌹39.bölüm 🌹

3 1 2
                                    

 

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

 

                 ......................................

39   bölüm



" uçak akşam  eşyaların hazır mı "

" evet hazır  süpriz olacak "

" evet öyle " .

İtalyadan dönüyordum bugün.  Ve artık yürüyebiliyordum.  Herşey kris ve alp sayesinde ikisi çok iyi doktordu .  Herşey özlem sayesindeydi bu 5 yıl içinde hep telefonda konuşuyorduk döndüğümde haberi yok tu ona süpriz olacak tı. 



                     🌸


Sonunda uçak a binmiştim.  Ben size bir şey söylemeyi unuttum ben bi oyuncuyla çalışıyordum 1 yıldır aras demirci tesadüfen bulmuştum bu işi çok iyi birisiydi onunla çok iyi anlaşıyordum abim gibiydi beni kardeşi yerine koymuştu  bunu kendisi söylemişti.

Ben ondan önce mardin e gidecektim . Mardinde yeni bir dizisi vardı  ben ondan önce gidip evini kontrol edecektim .

Uçaktan inmiştim ilk önce aras in evine gidecektim .

Evine gelince taksiden indim. Mahalleye bakmaya başladım . Güzel bir mahalleydi.  Mahalleye iki katlı villalar vardı . Arasın in vilası griyle boyanmıştı güzel bir evdi anahtarla kapıyı açıp girdim.  Çantayı bi kenara bırakıp salonun camını açtım.  Diğer odalara aynı şeyi yaptıktan sonra mutfağa ilerledim.  Buzdolabı boştu  kağıt çıkarıp tüm ihtiyaçları yazdım mahalleye çıktığımda market var mı diye bakınırken parkın karşısındaki marketi gördüm ona doğru yürümeye başladım  . Markete girince market arabası alıp listede yazılanları almaya başladı.

Meyve, sebze, kahvaltılık,  temizlik malzemeleri, içecek , tavuk , et , kıyma ve daha bir sürü şey  kasaya gelince hepsi hesaplandıktan sonra aras in bana verdiği kartla ödedim bu kartlar evin ihtiyacını almak için bana vermişti  

Eve gelince hepsini yerleştirdim.  İşim bitince evden çıktım.  Taksiye binip özlemin evinin adresini verdim . Eve gelince saksının altından anahtar çıkarıp kapıyı onunla açtım.  Nerden biliyorsun orda anahtar olduğunu özlem söylemişti . Eve girince çantamı bi kenara bırakıp mutfağa ilerledim güzel bir yemek hazırlayacaktım akşam gelecekti .


*

Akşam olmuştu yemek hazırdı fırında köfte patates yapmıştım yanına buz gibi ayran.  Özlem daha gelmemişti  . Kapı açılma sesi geldi kapıya baktığımda özlemdi içeri girip kapıyı kapattı beni daha görmemişti . Salona geldiğinde beni gördü .

" erva"  yanıma gelip sarıldı.  " gelmişsin ne zaman geldin niye bana haber vermedin."

" süpriz yapmak istedim hadi gel yemek hazır sonra konuşuruz "

Masaya oturup yemek yemeye başladık . Yemek bittikten sonra salona geçip oturduk.

" bana haber verseydin seni alırdım"

" sana süpriz yapmak istedim " 

" yarın işe gidecek misin "

" evet yarın aras gelecek ordan dizi çekimine gidecez diziye burda devam edecek benimde kendime bir ev bulmam lazım "  kaşlarımı çatarak ona baktım " var işte evin burda kalacaksın başka bir evde yaşamana gerek yok. "  " peki " 

" hadi gidip uyuyalım yarın işi gidecez daha "  kalacağım odaya kıyafetimi yerleştirdikten sonra uyudum 



                    ♡

" aras bey hadi gidelim "  sabah erkenden arasın evine gelmiştim oda sabah uçaktan inmişti.  Kahvaltısını yaptıktan sonra biraz uyumuştu şimdi ise çekim e gidiyorduk. Diziye konuk bir dizi geliyordu . Sadece sen dizisi konuk oluyordu oyuncularına bakmamıştım.  Çekim alanına gelince arabadan indik aras in kalacağı karavana gittik eşyalarını bıraktıktan sonra çıktık.

" erva "

" efendim "

" erva şimdi gidip bana hamburger  ve pizza alırmısın yanınada kahve çekimden sonra yerim kendine hamburger almayı unutma "

Tamam diyip  çekim yerine hamburger ve pizza sa'tan dükkana girip karışık büyük boy pizza ve iki tane hamburger söyledim.  Yemekler olduktan sonra kahve dükkanına gidip ona ıce latte aldım.

Çekim alanına geldiğimde elimdekilerini karavana bırakıp çıktım .  Gördüklerimle koşmaya başladım.  Bi tane platform arasın üstüne düşecekti.  Hemen koşup arası çektim ikimizde yere düştü o benim üstüme düşmüştü . Hemen bi kaç kişi gelip bizi kaldırdı  . Aras bana endişeyle bakıyordu yanıma gelip elini koluma koydu .

" erva iyimisin yaralandınmı " bunu derken her yerimi inceliyordu. " bişeyim yok sadece kol bileğim ve ayağım biraz acıyor.  "  " yürüyebilir misin " " yürürüm "  adım attığımda biraz acımıştı ayağım bunu farkedince beni hemen kucağına aldı.  Yürürken birisiyle göz göze geldiim.  Barış bize bakıyordu onunla bu şekil de karşılaşmayı beklemiyordum.


Kader onları yine bir araya getirmiş ti . Bir daha bir araya gelmeyeceklerini düşünüyorlardı.  Oysaki kader onlar için bambaşka şeyler planlamıştı . İyimi kötümü bunu bekleyip görecektik

   




                  ~ Bölüm sonu ~







 

Aras demirci

35 yaşında

Oyuncu




Evet barış ve erva karşılaştı bundan sonra ne olacak sizce?

Aras nasıl?


🌸

tesadüf aşk Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin