.................................................
42 bölüm
" hoş geldin anne "
duyduğum şeyle çok şaşırmıştım barışa baktığımda oda benim gibi şaşırmıştı. Melek in önüne gelerek dizlerinin üstüne çöktü " dayıcım neden erva ablan annen değil " " ama" melek tam konuşacakken araya girdim " melek canım hadi sen git arkadaşlarınla oyna seni bekliyorlar " dedikten sonra koşarak arkadaşkarının yanına gitti " Barış bey herkes gittikten sonra bunu konuşalım " dedikten sonra mutfağa ilerledim kendime bir bardak su doldurdum. Melek daha küçük tü böyle olaydan etkilenmesi normaldi . Suyumu içtikten sonra bahçeye çıktım herkes yavaş yavaş gidiyordu herkes gittikten sonra salona geçip oturduk . " kahve istermisin erva" " yok gidecem şimdi " dedikten sonra melek koşarak yanıma gelip oturarak bana sarıldı" gitme anne burada kal " barış ayağa kalkarak yanımıza gelip meleği kucağına aldı " güzelim ama o senin annen değil ki neden ona anne diyorsun " " biliyorum dayıcım arkadaşlarımın anneleri var onlarla ilgileniyo sevdiği yemekleri yapıyo erva abla da öyle benimle ilgileniyo bu yüzden gitmesin hep benim le kalsın sen bana anne ve babamın melek olduğunu söylemiştin sen bana baba oldun dayıcım bu yüzden gitmesin hep benim le kalsın o benim annem " dedikleriyle çok üzülmüştüm barışa baktığımda ona üzülmüştü. " melek hadi sen televizyon izle benim dayınla konuşacaklarım var " dedikten sonra ayağa kalktım barışta benimle birlikte kalkıp onunla bahçeye çıktık bahçedeki koltuklara oturduk " Barış bey melek sanırım çevresinden biraz etkilenmiş o çok akıllı bir kız ama daha küçük anne ve babasının öldüğünü biliyo bu ister istemez onu üzüyo ve başka birinde aramak istiyo bu yüzden size tavsiyem onu bir psikolog a götürmeniz "
" şu beyi at benim le çalışmıyorsun sadece barış de sanırım haklısın onun için bir randevu alacam sende gelir misin" " peki gelirim siz bana günü ve saat ı söylersin ben artık gideyim " salona girdiğimizde melek yanıma geldi " gidiyor musun " " evet canım benim küçük bir işim var başka zaman gelirim yanına " dediklerimle üzülmüştü ona son bir kez sarılarak evden çıktım.
♡
Bugün yeni erlere içtima yaptıracaktım siyah üniformamı giyip çıktım.
Bahçeye gelince yeni gelen erler yan yana dizilmişlerdi karşılarında albay vardı yanlarına gidince albaya selam verdim " bu size 1 ay boyunca eğitim yaptıracak komutanınız yüzbaşı özlem eğitiminiz bittikten sonra aranızdan asker seçecek ve kendi timini kuracak anlaşıldımı "
&: anlaşıldı komutanım
Albay gittikten sonra ben karşılarına geçtim.
" öncelikle hepiniz hoş geldiniz hepiniz farklı yerlerden tayiniz çıkarak buraya geldiniz 1 ay boyunca sizi denemek için içtima yaptıracam albayın dediği gibi aranızdan bazılarını seçip onu timime ekleyecem Her gün sabah saat 6 da sizi burda görecem içtima yaptıracam gecikirseniz ceza alırsınız anlaşıldımı "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
tesadüf aşk
Novela JuvenilBir kız düşünün hayran olduğu bir oyuncu var en büyük hayallerinden birisi onunla tanışmak ve bu tanışma onun için imkansız. peki ya imkansız değilse belkide kader ikisinin kader ağını örmüştür bilemeyiz. _ seninle tanışmak benim için hayaldi ve bu...