..................................................35 bölüm
Mert gittikten sonra sabaha kadar uyumadım düşencelere boğuldum telefonun zil sesiyle kendime geldim arayan albaydı .
" alo albayım "
" özlem verdiğin bilgiler işe yaradı bugün adamı alıyoruz basına haber yapılmasına izin verdik akşam haber e çıkar "
" çok güzel bir haber bu"
" Bişey daha var revire bi tane doktor geldi artık çalışmana gerek yok "
" öylemi benimde zorunlu görev bitti tayinim çıkmıştır karargahı özleyecem güzel zaman geçirdim orda "
" öyle herkes sana alışmıştı hayırlısı" biraz daha konuştuktan sonra kapattım akşama kadar beklemeliyim haber için
♡
Sonunda akşam olmuştu. Televizyonun karşısında haberi bekliyordum . 1 dk sonra çıktı yalçın denen adam hakkında her şey var dı. Haber bitince televizyonu kapattım o sırada kapı çalmaya başladı. Açtığımda karşımda barış vardı kenara çekilip içeriye girmesine izin verdim bende peşinden salona gittim.
" erva nerde onunla görüşmem lazım "
" erva yok ne istiyorsun ondan yoksa yine hakaret mi edeceksin ona bana söyle onun yerine "
" lütfen söyle dediklerime için pişmanım ona inanmalıydım beni de anlayın lütfen"
" erva yok italyaya gitti "
" evet ona zarar gelmemesi için gitmesini istedim ama maalesef başaramadım "
" nee! Ne zararı neyi başaramadın"
" sahte amcan onu tehdit sonra girmeden bir gün önce kaza geçirdi ve bacaklarını hissetmiyor "
" nee! Ne demek hissetmiyo böyle bir şeyi yapan kim"
" sence boşuna uğraşma söylemeyecem en başından inansaydın böyle olmazdı "
" özür dilerim "
" benden dileme erva geldiğinde dilersin tabii seni görmek isterse "
" peki italyada kiminle "
" alp diye bir arkadaşımın yanında arkadaşıyla tedavisiyle ilgilenecek " bunu dedikten sonra yüzü değişmeye başlamıştı . Kıskanmıştı ama artık çok geç bir şey demeden evden çıktı . Bende odama gidip eşyalarımı toplamaya başladım burdaki görevim bitmişti. İstanbula gidiyordum bi süre çalışmayacaktım dinlenmeye ihtiyacım var di.
*
İstanbula gelmiştim. Şimdi ise yaşayacağım mahalleye bakıyordum mahalle iki katlı evlerden oluşuyordu . Esnaf bakkal kahvehane tatlı bir mahalleydi yaşayacağım evin önüne gelince anahtarla kapıyı açtım evim iki katlı beyaz ve gri tonlarında boyanmıştı. Evim kiraydı çok tatlı bir teyzeden kiralamıştım kendisinin eviyle aramızda bir ev vardı . Oyalanmadan içeri girdim kapıdan girdik ten sonra biraz ilerliyorsun seni salon karşılıyo salondan bi kapı mutfağa açılıyordu alt katta iki oda ve bir banyo var di üst katta iki oda bir banyo vardı aynı şekilde evin arka tarafında küçük bir bahçe vardı ön tarafındanda aynı şekilde ben evi çok beğenmiştim. Yeni hayatıma bu evde başlayacaktım. Bakalım bu mahalle bana neler getirecek.
Kader dört insanıda ayırmıştı . Tekrar karşılaşacaklarmı bunu kader gösterecekti.
~ Bölüm sonu ~
Bölüm Nasıl
bol bol yorum yapın her olay için ne kadar yorum yaparsanız ve oy verirseniz kitap o kadar tanınır.
Sizce özlemi yeni hayatında ne bekliyo ?
Barış pişman oldu dedikleri için sizce erva affeder mi ?
🌸
ŞİMDİ OKUDUĞUN
tesadüf aşk
Ficção AdolescenteBir kız düşünün hayran olduğu bir oyuncu var en büyük hayallerinden birisi onunla tanışmak ve bu tanışma onun için imkansız. peki ya imkansız değilse belkide kader ikisinin kader ağını örmüştür bilemeyiz. _ seninle tanışmak benim için hayaldi ve bu...