11: Kulaklık
.
"Çocuklar biliyorsunuz ki sınav sonuçlarınız açıklandı. Notu altmıştan düşük olanların listesini sınıf temsilcisi arkadaşınız aracılığıyla duyuru grubuna yollayacağım. Listedekiler kendi aralarında ikili gruplar oluşturarak bir sosyal sorumluluk etkinliğinde görev alırlarsa ve etkinliği yaptıklarına dair fotoğrafları rapor haline getirip sisteme yüklerlerse telafi sınavına girmelerine gerek olmayacak. Şimdi çıkabilirsiniz."
Patoloji hocasının söylediği şeyle birlikte herkes gibi ben de telefonumdan duyuru grubuna atılan isim listesini açmıştım. O listede olduğumu zaten biliyordum fakat Jimin ve Haneul'un listede olmadığından emin olduğum için kendine bir grup arkadaşı bulmalıydım.
Gözlerim önce kendi ismimin ardından tanımadığım birkaç ismin üzerinde dolaştıktan sonra tanıdık bir ismin üzerinde durmuştu.
Kim Taehyung
"Lara kiminle grup olacaksın? Belki ödevi Jungkook'la birlikte yaparsınız. Listede onun da var."
Diyerek gülümseyerek konuşan Haneul'a iyiliğimi düşündüğü için böyle konuştuğunu bildiğimden kızmamıştım.
"Biz Taehyung'la grup olacağız."
Dediğimde Jimin ve Haneul'ün yüzünde aynı anda oluşan şaşkınlığı görebilmiştim.
"Ben ödevin detaylarını konuşmak için onun yanına bir gideyim."
Dedikten sonra yanlarından kalkıp hızlıca Taehyung'un oturduğu sandalyenin yanındaki boş sandalyeye doğru ilerlemiş ve yanına ulaştığımda çantamı masanın üzerine koyarak boş sandalyeye oturmuştum.
Boş bakışlarını birkaç saniye üzerimde gezdirdiğinde gülümseyerek konuşmaya başladım.
"Ödevi birlikte yapalım mı? Fidan dikmeye gideriz. Hem kolay da olur."
"Olur."
Taehyung'la birlikte bir etkinlik yapacak olma fikrinin beni heyecanlandırdığını belli etmemeye çalışarak konuşmaya devam etmiştim.
"Yarın cumartesi. Yarın gidelim mi? Bir an önce aradan çıkartmış oluruz."
Taehyung kafasını sallayarak beni onayladığında gülümseyerek eski yerime geçmek için ayaklanmıştım ki pediatri hocasının çoktan sınıfa girmiş olduğunu ve derse başlamak için slaytı açtığını gördüğümde hızlıca kalktığım yere geri oturdum. Bu kadın delinin tekiydi ve yerime geçmek için ayağa kalksam beni dersten falan atabilirdi. Bir kere geç geldiği için bir çocuğu herkesin önünde rezil edip ceza ödevi vermişti.
Taehyung gözlerini üzerimde gezdirirken sessizce kulağına doğru eğilip fısıldadım.
"Ayağa kalkarsam bu kadın beni öldürür. Bu derslik burada oturacağım."
Taehyung hiçbir şey demeden bakışlarını üzerimden çekip dersi dinlemeye başladığında kafamı çevirip arka masadan bana bakan Jimin'le göz göze geldim. Çaktırmamaya çalışarak hocayı işaret ettiğimde gülümseyerek kafasını çevirip dersi dinlemeye başlamıştı.
Ben de diğerlerinin yaptığı gibi hocanın açtığı slayta odaklanmaya çalışırken Taehyung'un yanımdaki varlığının dikkatimi dağıtmasına engel olamıyordum. Önündeki deftere dersle ilgili birkaç not alırken ellerinin üzerindeki dövmeleri inceliyordum. Dövmeleri çok karanlıktı, içimde bir sıkıntı oluşturuyorlardı, yine de ona çok yakıştıkları kesindi.