36

44 3 0
                                    

36: Aile

.

Gözlerimi kapatmış, Taehyung'u daha önce getirmiş olduğum parkın salıncağında sallanırken rüzgarın saçlarımı uçuşturmasına ve yüzüme dokunmasına izin veriyordum.

Fakat o sırada bir el salıncağı durdurdu. Ve tam karşıma oturan bu tanıdık beden yutkunmama neden oldu.

Okulun ikinci haftasındaydık, iki haftadır Sehun Jimin'le kurguladıkları planı uygulamak için peşimde dolaşıyor, Taehyung'un kaçamak bakışları ise üzerimde geziniyordu. Ondan uzak durmak benim için çok zordu, Sehun ve Jimin'in aptal planına da katılmıyordum. Taehyung'un başka biriyle sevgili olduğumu düşünmesine ihtiyacım yoktu.

Zaten göz göze geldiğimiz her an ona olan aşkımı görüyor olmalıydı. Ona karşı maske takmamın, numara yapmamın gereksiz olduğunu biliyordum.

Yine de onun bana karşı bir şey hissetmediği oldukça açıktı. Bu yüzden duygularımı olabildiğince gizlemeye çalışıyordum.

"Neden buradasın?"

Diye istemsizce sorduğumda Taehyung gülümsemişti.

"Bana özel izin vermiştin. Eğer istersem burası benim de gizli bahçem olabilecekti."

O günü hatırladığımda burukça gülümsedim.

Karşımdaki bedeni izlerken gözlerinde gördüğüm hüznün kaynağı ilk kez benmişim gibi hissetmiştim. Belki de yanılıyordum.

"Sen neden buradasın?"

Diye sorduğunda gözlerimi gözlerinden kaçırarak nehre çevirdim.

Seninle karşılaşmayı umarak buraya geldim, demek isterdim. Fakat diyemedim.

"Yaşadığımı hissetmeye ihtiyacım vardı."

Diyerek gözlerimi kapatıp etraftaki çiçeklerin kokusunu içime çektim.

"Neden gittin Lara?"

Taehyung'un sorusuyla birlikte gözlerimi açmadan onu cevapladım.

"Görmek istemeyeceğim birini gördüm."

Taehyung onun kim olduğunu sormadı, hiçbir yorum yapmadı.

"Canın çok mu yanıyor?"

Yalnızca tek bir cümle, yüzümde oluşan buruk gülümseme tek bir cümleyle yerini gözümden akan bir damla yaşa bırakmıştı.

Canım çok yanıyordu.

"Neden bana anlatmadın Lara? Neden mutluymuş gibi davranıyordun?"

"Ben zaten mutluyum."

Derken gözlerimi açıp gözümden akan yaşı silerek ona döndüm.

"Yalan söylüyorsun."

Boynuma dokunmamıştım, yalan söylediğimi nereden anlamıştı?

"Ne duymak istiyorsun Taehyung?"

Derken olabildiğince sakin kalmaya çalıştım.

"Uzattığım eli tutmanı istiyorum Lara, benden güç almanı istiyorum."

Diyerek elini bana uzattığında bir an için benimle dalga geçtiğini düşündüm.

"Sen gücünü kendin için tüketmişken nasıl senden güç alabilirim?"

Söylediğim cümlenin ardından Taehyung'un inen eliyle çoktan pişman olmuştum.

"Ben terapiye başladım. İlaç kullanıyorum."

The Show Must Go On | Kim TaehyungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin