13. Bölüm

34 4 14
                                    

Herkese merhaba canlarım
Size taze fırından yeni çıkmış bölüm getirdim.
İyi Okumalar

🥀

Gördüğüm kabusla hızla gözlerimi açtım ve anında yataktan fırladım. Tüm vücudum titriyordu ve kalbim deli gibi çarpıyordu. Karanlık odada etrafıma bakındım, her şey yerli yerinde gibiydi ama içimdeki huzursuzluk geçmek bilmiyordu. Uykusuz gözlerim saate kaydı; henüz sabaha çok vardı. Tekrar yatağa dönüp dönmemek arasında kararsızdım. Kendime bir bardak su alıp sakinleşmeye çalışırken, kabusun gerçek olmadığını kendime hatırlattım. Ama yine de içimde bir yerde, sanki bir şeylerin ters gittiğini hissediyordum.


Bakışlarım bir anda Timuçin'in uyuyan yüzüne kaydığında, burukça gülümseyerek onu izlemeye başladım. O kadar güzel uyuyordu ki, içimde ona olan sevgim daha da arttı. Gecenin sessizliğinde onun nefes alışverişini dinlemek, beni derin bir huzura kavuşturuyordu. Bir süre, hayatımda olduğu için ne kadar şanslı olduğumu düşündüm. Her anının kıymetini bilmeliydim. Usulca yanına sokulup saçlarını okşadım. Gözlerim dolmuştu ama mutluydum. Bu anı hafızama kazıyıp sonsuza dek hatırlamak istedim.

Tam o anda Timuçin hafifçe kıpırdandı ve gözlerini araladı. Yüzündeki şaşkın ifade bir an sürdü, sonra o da bana gülümsedi. "Ne oldu, neden uyandın?" diye fısıldadım. "Rüyamda seni gördüm," dedi yavaşça. "Gülüyordun." Bu sözler içimi ısıttı. "Ben de seni izliyordum," dedim. "Uyurken o kadar huzurlu görünüyorsun ki, seni izlemekten kendimi alamadım." Timuçin elimi tuttu ve gözlerini tekrar kapatırken, "Seni seviyorum," diye mırıldandı.

Bu kısa an, hayatın ne kadar değerli ve kırılgan olduğunu bir kez daha hatırlattı bana. Onun yanında olmanın verdiği güven ve mutlulukla, gözlerimi kapatıp ben de uykuya daldım.

☀️

Sabah uyandığımızda, güneşin ilk ışıkları odaya dolmuş, yeni bir günün başlangıcını müjdelemişti. Timuçin'in yüzünde hala geceki huzur ve mutluluk vardı. Ona bir öpücük kondurup, "Günaydın aşkım," dedim. "Bugün güzel bir gün olacak, hissediyorum."

Timuçin gülümseyerek, "Günaydın," dedi. "Sen yanımda olduğun sürece her gün güzel." O an, hayatımızın her anını dolu dolu yaşamanın, birlikte olmanın kıymetini bir kez daha anladım. Geleceğe dair umut ve sevgi dolu, yan yana geçireceğimiz sayısız güzel günlerimiz olduğunu bilmek, içimi tarifsiz bir mutlulukla doldurdu.

Sabahın ilk saatlerinde, birlikte yaptığımız kahvaltının tadı bile farklıydı. Gülüşmelerimiz, kahvaltı masasını neşeyle doldurdu. Timuçin'in gözlerinde hayatın tüm renklerini görmek mümkündü. Her lokmada, her yudumda onunla birlikte olmanın tadını çıkarıyordum.

Kahvaltıdan sonra, yürüyüşe çıkmaya karar verdik. Sokaklarda el ele yürürken, her şey daha güzel ve anlamlı görünüyordu. Parkta oturup sohbet ettik, geleceğe dair hayaller kurduk. Timuçin'in anlattığı her hikaye, kurduğu her plan, benim de hayallerim olmuştu.

Gün boyu birlikte vakit geçirdik, sevdiğimiz yerlere gittik, en sevdiğimiz kitapçıda saatlerce dolaştık. Akşamüzeri, güneşin batışını izlemek için sahile gittik. Güneş, ufukta yavaşça kaybolurken, Timuçin'in elini tuttum ve "Hayatımda olduğun için çok şanslıyım," dedim.

Timuçin, gözlerimin içine bakarak, "Ben de öyle," dedi. "Birlikte geçirdiğimiz her anı, birlikte kurduğumuz her hayali seviyorum. Seninle olduğum sürece her şey mümkün."

Bu sözler, kalbimde derin bir yankı buldu. Güneşin son ışıkları altında birbirimize sarıldık ve birlikte olmanın verdiği güvenle, geleceğe doğru umut dolu adımlar atmaya karar verdik. O an, yan yana geçireceğimiz tüm günlerin ve anların kıymetini bilerek, her anımızı sevgiyle dolduracağımıza dair kendimize söz verdik.

KARA MİRAS (I-II) ARA VERİLDİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin