16. OYUN (II. KİTAP)

19 1 0
                                    

KARA MİRAS TOPLULUĞU TOPLANTISI

(Timuçin'in ölümünden sonra ki toplantı)

  "Normalde hiç birinizi çağırmak aklımın ucundan geçmezdi," dedi beyaz sakallı adam oturduğu sandalyesine daha çok yaslanarak konuşmasına devam etti. Söyleyecekleri daha vardı. "Liderimiz Timuçin'in ölümünden sonra yeni bir lider seçmemiz gerekiyor." Bakışları masada bulunan herkesin üzerindeydi. "Yeni liderimizi seçmeye başlamadan önce hepinizden adaylarınızı söylemenizi istiyorum." diye de ekleyip geriye yaslandı ve sözü masada ki üyelere bıraktı.

Başka bir adam söz alarak konuşmaya dahil olmuştu. "Atahanlı'nın ne kadar çok zalim ve acımasız birisi olduğunu hepimiz gördük." dedi bundan memnun bir şekilde durmaya devam etti. "Bence artık Atahanlıların devrinin kapanması şart, bize daha güçlü bir lider gerekiyor." bakışları bir anda Kızılay'a doğru çevirerek "yeni lider adayımız Kızılayın seçilmesini arz ediyorum."

Masada bulunan bazı kişiler bunu kabul ederlerken, geri kalanlar ise Kızılayın lider olmasını istemedikleri için itiraz ediyorlardı.

"Kızılay'ın kızı kuralları çiğnemişti diye biliyorum." dedi masada bulunan genç kadın "ben mi yanlış hatırlıyorum?" diye de ekledi. Ardından da bakışları herkesin yüzüne doğru çevirdi ve tek bir cümle kurdu. "Yeni liderin İzem Karmen Kırçalan olmasını istiyorum."

Ortam iyice sessizleşmeye yüz tutarken başka birisi daha konuşmaya dahil olarak itiraz etti. "O çatlak adamın çatlak karısının lider olmasındansa Kızılay'ın lider olmasını yeğlerim!" diyerek tarafını belli etmişti.

"Kızılay'ın asıl ne kadar üçkağıtçı olduğunu hepimiz biliyoruz." dedi genç kadın bakışları yanı başında oturan adamın yüzündeydi. "Kızını başka adama satacak kadar şerefsiz onu da biliyoruz." Ardından bakışlarını tek tek masada bulunan diğer üyelere çevrildi. "Şu anda burada bulunan hepimizin masum olmadığını biliyorum. Hatta içimizden bir kaçının pis işlerde olduğunu da biliyoruz."

"Sen hangi hakla bu-" genç kadın Kızılay'ın sesini umursamadan konuşmaya kaldığı yerden devam etti. "İzem Karmen Kırçalan gerçekten de Lider olmaya layık biri." dedi. "Benim de son cümlem budur." diyerek İzem'in tarafında olduğunu belirtmişti.

"Bu imkansız!" başka bir üye itiraz ederek konuşmaya devam etti. "İzem de en az o kaçık adam kadar suçlu o da aynı Timuçin gibi acımasız!" Bakışları bir bir üyelerin üzerinde gezdirmeye devam etti. "Liderin Kızılay olmasından yanayım." diye de tarafını belli etmişti.

O sırada kapı hızla açıldığın da, salonda bulunan herkes bakışlarını kapıya çevirdiklerin de karşısında duygusuz birisi vardı.

İzem Karmen Kırçalan

Yani Şah

Elinde tuttuğu kafatasını hızla yere fırlattı ve üzerinde bulunan kırmızı sıvıya aldırmadan ilerlemeye devam etti. "Toplantı yaptığınızı bilmiyordum." dedi ses tonu o kadar soğuk ve durgundu ki... Burada bulunan herkes korkudan titremeye başlamıştı.

Ardından elini yerde bulunan kafatasıyı işaret ederek konuya açıklık getirdi. "Kusura bakmayın böyle gelmek istemezdim ama ölen adamın eşimin kardeşine hareketlerinden dolayı bunu yapmak zorunda kaldım." herkes aldığı cevapla yutkunurken İzem dudaklarını genişçe kıvırarak gülümsedi ve Ardından sandalyeye oturup alayla şu cümleyi kurdu. "E, nasılsınız Kara Miras Topluluğunun üyeleri umarım bensiz eğlence yapmamışsınızdır." her iki elini masaya yerleştirerek şu cümleyi ekledi. "Yoksa çok üzülürüm." dedi. Üzülmüş gibi yaparak konuşmaya devam etti. "Üzgünüm ama bensiz eğlence hiç keyifli olmuyor."

KARA MİRAS (I-II) ARA VERİLDİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin