II. KİTAP
"FIRTINA BAŞLANGIÇI"GİRİŞ
KARA MİRAS TOPLULUĞU TOPLANTISI
SAAT: 00.00
♟️
Gecenin ilerlediği bu saatte, herkes sandalyelerine oturmuş ve toplantı başlamadan önce kendi aralarında konuşuyordu. Yeni liderin kim olacağı hakkında konuşuyorlardı çünkü yeni lideri belirlemek istiyorlardı. Zira yeni lideri seçemezlerse, boşlukta kalacaklardı.Bir ses duyuldu başka sandalyeden "Yeni liderin kim olacağı hakkında ne düşünüyorsunuz?" Kadın soğuk bakışlarını etrafta gezdirerek konuştu.
Başka birisi söze atıldı; "Bir an önce yeni lideri seçmemiz gerektiğini düşünüyorum." Geriye doğru yaslandı ve şu cümleyi ekledi. "Yoksa boşta kalacağız."
Birisi daha atıldı söze; "kesinlikle doğru yeni liderin kim olması gerektiğini belirlememiz şart!" Bir an önce belirlemek istiyorlardı. Zira yeni lideri seçemezlerse ilerleyemeyeceklerdi.
"Peki, yeni lider kim olmalı sizce?" İlk sözü başlatan kadın cümleyi kurdu. Kim olacağını merakla bekliyordu.
"Kararımızı verdik." bir ses daha duyuldu masadan "Kızılay'ın yeni lider olabileceğini düşünüyoruz."
"Peki başka lider kim olabilir?" Diye sordu genç kadın
"İzem Karmen Kırçalan" başka masadan birisi cevap verdiğin de masadan bir kaç kişinin itirazı yankılandı. İzem'in lider olmasını istemiyorlardı.
"İzem'in lider olmasına karşıyız." Başka bir masadan ilk itiraz sesi yükselmişti. "İzem asla liderliği hak etmiyor."
"Katılıyorum, İzem asla lider olamaz o liderliğe yakışmıyor." Başka masadan birisi itiraz etmeye devam etti. O da istemiyordu İzem'in lider olmasını
Tam birisi daha itiraz etmek için ağzını açıyordu ki, kapı sertçe açılmasıyla herkese sessizlik çöktü. Kimin geldiğini merak ediyorlardı?
Gelen kişiyi merak eden herkes merakla izlemeye devam ederken genç kadın bir anda elini sertçe masaya vurdu ve şu cümleyi kurdu. "Burada bulunan her kimse şunu iyi bilsin ki burada ki lider bellidir." Kurduğu cümleler tüm havayı değiştirirken herkes suspus olmuş öylece dinlemeye devam ediyorlardı.
"Ben İzem Karmen Kırçalanım Kara Miras Topluluğunun yeni Lideriyim eğer her kimse kurala uymayıp kendi kafanıza göre iş yaparsanız, sonuçlarına katlanırsınız."
"Bu ne demek oluyor!" Diyerek kükredi Kızılay "kendi kafana göre nasıl belirleyebilirsin!"
"Kendi kafama göre değil" cevabını verdi İzem soğuk bakışlarını Kızılay'ın yüzüne çevirmişti. "Kural dört'ü unuttun mu?"
Cevap gelmediğin de bakışlarını farklı sandalyede oturan kişilerin üzerine çevirdi genç kadın, buz gibi ses tonuyla "eğer herhangi biriniz itiraz ederse acımam!" Diyerek tehdit etti. "Umarım hepiniz bu kurala uyarsınız aksi takdirde acımam..."
Kendi sandalyesine oturdu İzem Karmen Kırçalan ardından soğuk bakışlarını masada bulunan her bir üyenin üzerinde gezdirmeye devam etti.
"Oylama yapıyoruz" diyerek konuştu tam karşısında oturan başka genç kadın "İzem'in liderliğini kabul edenler..."
Herkes ürkek bir şekilde el kaldırmışlardı.
"Kabul etmeyenler" Diye sordu
Kızılay kabul etmemişti.
"Kabul edilmiştir Kara Miras Topluluğunun yeni lideri İzem Karmen Kırçalan..."
Yeni Lider belli olmuştu artık...
İzem Karmen Kırçalan
Namı diğer
Şah...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARA MİRAS (I-II) ARA VERİLDİ
Fiksi Umum"Kara Miras gibi bazen karanlıkta parlayan en değerli hazineleri bulmak için derinlere inmeliyiz." *** Yazılış Tarihi: 19 Ocak 2024 *** KM #1 Satranç #11 Wattpad #581