Yıldızımızı doldurmadan geçmeyelim lütfen, keyifli okumalar.
Bölüm Müziği: Muni Long- Made for me
(Müzikler medyaya yüklüdür, dinleyebilirsiniz.)
VİRANE
"Benden kaçamazsın." Sinan iri elleriyle boğazımı öldüresiye sıkarken, hırs dolu sözleri beni sağır edecek kadar uğuldayan kulaklarıma özgürlüğümü lanetlercesine haykırıyordu. Göğüs kafesimin içinde patlamak üzere çırpınan kalbim artık durmak üzereydi, nefes alamıyordum.
Bacaklarımda benden bağımsız kurtulma ümidiyle çırpınırken onun cüssesi altında bir serçe kadar küçük kalan bedenim tam anlamıyla can çekişiyordu.
Beni öldürecekti, beni vahşice öldürüyordu.
Ciğerlerim tek bir nefes için hala direniyor fakat acı acı kavruluyordu, ölüyordum.
Ve saniyeler sonra, acı içinde kıvranarak ölmüştüm.
"Beni bırakamazsın!" İşlevini tamamen yitirmiş vücudum yerde hareketsizce yatarken, öfkeli solukları saniyeler sonra bile benden çaldığı nefes kadar şiddetliydi.
Bana bakıyordu. Ellerinde ölümümün, benden daha canlı olan izlerini taşıyarak bana bakıyordu.
"Ayza." Diye fısıldadı birkaç saniye sonra, şok edici bir ümitle konuşmamı beklercesine.
Az evvel yırtıcı bir canavar kadar korkunçtu, şimdiyse sesi bile şiddetini hızla yitirmişti.
"Ayza, sevgilim." Dedi. Az evvel boğazımı sıkan elleri şimdi bir tüy kadar naifçe okşuyordu yanağımı.
O, o bir ruh hastasıydı.
Saplantılı bir katil, cansız bedenimin yanında ağlıyordu.
"Uyan hadi, Ayza!" Şok içinde titreyen elleri omuzlarımdan tutup sarsarken, bir çuvaldan farksız vücudum onun dizlerine tekrar yığıldığında yüzündeki acı dolu ifade dehşete düşmüştü.
Canımı aldığı için canı yanıyordu.
İşte bu, ömrünün sonuna kadar onun laneti olacaktı.
Katlettiği aşkı onu bir bataklık gibi içine çekecekti.
Onun sonu bu olacaktı, korkunç bir yalnızlık onu asla yalnız bırakmayacaktı.
Ben ölmüştüm, o ise ömrü boyunca can çekişecek fakat ölmeyecekti.
Başını elleri arasına alıp saçlarını çekiştirirken bir çocuk gibi hüngür hüngür ağlıyordu. İsmimi sayıklayan sesi yitip giden ruhumu hala sızlatıyor, kanım çekiliyordu.
Kendi ölümümü izlemiştim, bir girdapın içinde kaybolurken cansız bedenimle bakışıyordum.
Sinanın haykırışlarını artık duyamıyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VİRANE
Novela Juvenil"Çaresizliğimi görmüyor musun? Neden bırakmıyorsun beni?" Diye sordu genç kız kısık bir sesle, bedeninde kalan son gücünü bu soruyu sormak için fütursuzca harcayarak. Sessizlik öylesine derindi ki,kulaklarının sağır olduğuna inanacaktı neredeyse...