"Güneş yemin ederim söylemeye çalıştım sana ama yapamadım"dedi. "Plandı dimi benimle arjadaş olman!"diye bağırdım. "Hayır başta evet ama sonra seni tanıdım arkadaş olduk seninde benim gibi olduğunu anladım. Bende sana sığındım. Kardeşim oldun lan sen benim"dedi. "Bir süre konuşmayalım bence Çınar sana güveniceyimi sanmıyorum"dedim yukarı odaya çıktım. Kurt peşimden geldi. "Ağlama güzelim nolur ağlama içim gidiyor"dedi. Ağlamadan edemeiyordum. Her ne bulursam Çınara koşuyordum o ise bana yalan söylemişti. "Bırak ağlaması gereken ağlasın sen ağlama"dedi. "Sen ağlama gül sen çünkü sen gülünce güneş gibi bakıyorsun parlıyorsun. Ağlamana dayanamıyorum Güneşim ağlama"dedi. Kurta sarıldım. "Beni bırakma hiç bir zaman"dedim
"Ölene kadar yanındayım gitmeye niyetim yok hiç "dedi. Sarıldı. Hala ağlıyordum.2 saatin sonunda aşağı indik. Kurt elimi tutdu. "Sana bunu ödetirdim Çınar. Güneşin gözünden bir damla yaşa seni parçalardım ama Bunu Güneş için yapmıycam"dedi Kurt. Atlas koltukta oturmuştu Yağmurda yanında. Deniz Çınarın yanında oturmuştu. "Sen yokken ben vardım Kurt"dedi Çınar.
"Kurt seninle acil bir şey konuşmam lazım"dedi Atlas. "Burda konuşalım Güneşten hiç bir şey saklım yok burda oturanlardanda"dedi Kurt. "Malikanen yanmıştı ya onu ben yaktırmadım sen o zaman malikaneye yeni yeni taşınmıştım benim hiç malikanen olduğundan haberim yoktu"dedi Atlas.
"Kim yaktı o zaman?"dedi Kurt. "Büyük ihtimal Ekrem babanın bir sürü düşmanı vardı. Sen koltuğa geçince otomotik şekilde düşman sen oldun"dedi Atlas. "Onu da Düşmanında....."dedi ama durdu Kurt babasına küfür etmemek için. Fazla nefret ediyorlardı Yağmurda Kurtta babalarından."Napıcaz Ekrem intikam alıcak"dedi Atlas. "İntikamını sikeğim hiç bir şey yapamaz"dedi Kurt.
Yağmur bir anda lafa girdi. "Atlas senin teknede parti planladı abi barışmanızın şerefine"dedi.
"Güneş bu haldeyken ne partisi"dedi Kurt. "İyiyim ben gideriz eyleniriz bir az"dedim. "Gitmeye biliriz Güzelim gerek yok"dedi Kurt. "Hayır gidelim"dedim. Kafasıyla onayladı. "Küçük hanım sende gel Çino sende"dedi Atlas.Yağmur Atlasın bacak arasına tekme attı. "Helal kız kimin kardeşi be bir Karayeli sinirlenrimeyceksin"dedi Kurt. Güldü. Atlas acıdan kızarmıştı. "Komik mi Kurt gel Güneşte senin bacak arana tekme atsın bak nasıl iki büklüm oluyorsun"dedi acı içinde. "Güneş atmaz bize lazım "dedi bana baktı Çapkın bir gülüş attı. "Aa pis sapık"dedi Atlas. Dediğini anlamını anladı. "Yağmurla bana lazım değilmi yani?"defi Atlas ama pot kırdığını anladı. "Yani bana yalnız bana sadece bana Kurt"diye düzültti. "Sikerim lan seni otur ayalktaa büküldün"dedi Kurt. Güldüm. "Sen gül işte böyle"dedi Kurt gülerek. "Parti yarın akşam olsun kimleri çağırmak istiyorsanız çağırın"dedi Kurt. "Ben Burcu Taner balayındalar yani çağıracağım biri yok"dedim.
"Belki dansöz falan çağıralım"dedi Atlas. Kurt kaşlarını çatıp Atlasa baktı. "Geliyor tekme Atlas"dedi Yağmur. "Şaka yaptım sevgilim sinirlenince fazla seksi oluyorsun"dedi Atlas. "Yani güzel anlamında"diye düzeltti. "Adam ol"dedi Kurt. Kurt Denizle Çınara döndü. "Sizde kimi istiyorsanız çağırın"dedi. Çınarın hiç keyfi yoktu kavga etmiştik diye. İlk defa büyük kavga etmiştik. "Benim çağıracağım biri yok"dedi Deniz. "O zaman biz bize olalım eyleniriz"dedi Kurt. "Bende burda kalayım mı Kurt hadi be?"dedi Atlas. "Yağmrun odasına 1 santim yaklaşırsan..."diyordu ki lafını Kesti Atlas "Sikersin anladık aşağıda uyurum ben"dedi Atlas.
"Böyle adam olucaksın Atlascık"dedi Kurt. Yağmur kahkaha atdı "Güzelim komik mi?"dedi Atlas Yağmura. "Yok boş bulundum Sevgilim"dedi Yağmur. "Otur yerine Yağmur abin burda "dedi Kurt. Yağmur Atlasa sarılmaya gidiyordu yerine oturdu. Kurt acaba benim gözümün önüde seviştiklerin öğrense napardı acaba ? Akşam oluyordu. "Yağmur söyle sofrayı hazırlasınlar acıktım ben. "Dedi Kurt. Yağmur mutfağa gitti. "Hazılıyorlar abi"dedi Yağmur. "Deniz canım çok sessizsin"dedim. "Abla alışmaya çalışıyorum okulada gidemedim bu gün"dedi Deniz. "Tamam yarın gidersin özür dilerim bütün düzenini mahv ettim"dedim. "Yok olsun yarın gidicem"dedi. Kurt yanıma oturdu. "Güzelim iyimisin?"dedi. "İyiyim sadece sana sarılıp uyumak istiyorum"dedim. "Tamam yemek yiyelim odaya çıkarız erkenden"dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Umut Işığım. (18+)
Chick-LitKazada Ailesini kaybeden Güneş hayatınl bu kazaya adamış ve avukat olmuş.Yıllar sonra kazadan bir ipucu bulur ve yeniden araştırmaya başlar.Yeni insanlar tanır.Aşkta ihanete uğrar.Gerçek dostlarını sahtelerden ayırır.🌸