15.Yalan

5 4 11
                                    

Gözümü açtığımda farklı bir yerdeydim. Tanımadığım hayatımda ilk defa gördüğüm bir yerdi. Karşımda iri vücutlu erkeksi bir oturuşta biri vardı. Gözlerim yüzüne gitti. Siyah renkte gözleri vardı. Tamamen siyah giyinmişti gözleri renkte.
"Sonunda uyandı ,Merhaba"dedi. Adamı hayatımda ilk defa gprdüğüme emindim. Bu yüzü hiç bir zaman görmemiştim ta ki bu güne kadar. "Nerdeyim ben?!"diye bağırmaya başladım. Ayaklarım ve kollarım oturduğum sandalyeye bağlıydı. Kıplrdamaya çalıştım ama başaramadım. "Sakin sadece sen ve karnındaki Karayelle işimiz var"dedi.
"Ne istiyorsunuz benden!"dedim bağırarak. Soruma cevao vermeden "Kurtun öldüğüne inanlyormusun gerçekten?"diye sordu "Kurt öldü yeter artık!"bağırdığım anda yumruğunu sıktı. "Kurt tek bir kurşunla ölecek biri değil bakalım ortaya çıkacak mı?"dedi. Kurt ölmemişmiydi ? "Kurt öldü ölmese çoktan gelmişti"dedim sinirler artık Karayel düşmanlarından sıkılmıştım.
"Sen çok safsın. Kurt ya seni sevmiyor ya da karnındaki Karayelden haberi yok yoksa o bebeği canı pahasına korurdu"dedi. Kurt yalan mı söylemişti gerçekten ölmemiş ve bizi buna inandırmışmıydı. "Öldü! Öldü!"diye bağırıdm iplerden kurtulmaya çalışırken. "Ali! Şuna bak her halinden Karayel gelini olduğu belli!"dedi yanında duran adama. "Kurt anca böyle birini sevebilir ancak"dedi. Öfkelendim. Hala iplerden kurtulmaya çalışıyordum. "Kurt yaşıyor sadece kendini ölü gpsteriyor "dedi. Şaşırdım gerçekler bir bıçak gibi kalbime saplandı. Gerçektende yaşıyor ola bilirdi.
"Eğer ölmediyse bunu sadece ya Atlas bilir ya da Annesi tek güvendiği insanlar onlar"dedi.
"Yağmur fazla saf masum ona söyliyeceğini zann etmem "dedi. Benden cevap beklemeden konuşuyordu. "Haa bu arada ben Cihan Altay"dedi
Tanışmak ister gibi. "Kurt öldü yalan spylemez"dedim artık ölmediğine inanmaya başlamıştım. "Annesinin cenazedeki ağlayışını hatırlarsak Bunu ancak sikik Atlas biliyor"dedi. Hala bilmediğim çok şey vardı. "Hem bebeği öğrense dönerdi"dedim sinir içinde. Gerçektende bebeği öğrense gelirmiydi? Bu soruların bile cevabını bilmiyordum. "Ya dönmemesi için spylenmediyse? Sevgi Pıtırcığı"dedi. Bana sevgi pıtırcığı demesei sinirimi bozmuştu. "Gerçekten fazla safsın Yağmur gibi"dedi Yağmurdan fazla bahsediyordu. Ve bahsederken gözleri parlıyordu. Yağmuru tanıyormuydu? Bilmediğim çok şey vardı. "Biliyormusun Kadir Parsı ailesi önünde vurup sonra herkesi vuracaktı bunu ben durdurdum. Kadir masada oturan onlarca kişinin yapmak istediğini Parsı vurmuştu"dedi. Kurtun babasını vuran Atlasın abisiydi yani Kadir Demiraslan. "Biliyormusun Kadir 30 yaşına gelmişti ama o hala bu işlere girmek,eline silah almak istemiyordu. Annesinin zoruyla girdi. Çünki Kadir ve Atlasın yıllar önce kaybettiği babasının koltuğunu siktiğim herif Pars yönetiyordu. Kadirin annesi Parsın onu kandırdığını anlayınca oğlunu ortaya attı"dedi yüzümü inceliyordu. Sanki sphbet etmek için kaçırmıştı bu çok saçmaydı. "Bana bunları neden anlatıyorsun?"dedim sakin kalmaya çalıçıyordum ama başaramıuordum çünki fazlasıyla korkuyordum. "Belki de son kez duyduğun şeyler bunlar olacak!"dsdi hafif sesini yükselterek. "Nasıl yani?"dedim. "Siktir et!"dedi. Fazla samimi davranıyordu. "Kadir babasının koltuğuna oturunca. Pars şerefsizi gözde oğlu Kurtu ortaya çıkardı. Masada koltuk sahibi olanlarda metresten bile olsa bir erkek çocuğunu koltuğuna oturtmaya kalktı. Ve benide babam koltuğuna geçirdi ama hala babalarımızın söz hakkı vardı işi örenmek için yanlarında oturuyorduk"dedi hala anlatmaya devam ediyordu durmadan. Acaba Yağmur Atlas Deniz Çınar Berrin hanım yokluğumu fark edip beni aramaya başlamışlarmıy dı? Bilmiyordum ama korkum daha da artıyordu. "7 ay sonra Pars ve diğerleri onay verdi babamın ölmesi içiç Pars gözümün pnünde yanımda oturan babamı vurdu alnının çatından kanı üzerime sıçradı artık ellerim kanlıydı istesemde uzaklaşamazdım bu işten silahtan ve intikamdan"dedi durmaksızın dinliyordum. Hiç bir çey bilmediğimin farkına varmıştım resmen.
"Artık hasımımdı Karayeller biri dışında"dedi. O kastettiği kişi kimdi?
"Kadirde ölünce Atlas oturdu koltuğa. Aryık abisinin ve babasının oyunu o ypnetiyordu. Ve o sırada sakin bir hayat hayali kuran Kurt babasının koltuğuna ve oyuna sahip oldu aynı benim gibi"dedi. Kurtun geçmişi bu işlere dahil olması bunların hiç birini bana anlatmamaıştı. Karşımda gördüğüm yüz fazla acı çekmiş gibi görünüyordu gözlerinden belliydi. "Ben daha 12 yaşındayken bir kızı öldürmeye kalktım ve şu an deli gibi aşığım o kıza"dedi yüzünü çevirip bir şey mırıldandı. Boş bulunup anlatmıştı son cümleyi. İç çekti. "Peki nerde şimdi o kız?"dedim merak içinde sohbey efderek kendimi sakinleştirmeye çalışıyordum. Yüzüme şaşkın bjr şekilde bakıyordu. Bunu sormamı beklemiyor gibiydi. Samimi bir şekilde "siktiğim herifin tekiyle birlikte ve bu benim canımı yakıyor "dedi. Ses tonunda pişmanlık vardı. "Kim bu kız?"dedim. "Boyundan büyük sorular sorma!"diye bağırdı İrkildim bağırmasını beklemiyordum. "Bakalım Karayellerden kim gelecek seni kurtarmaya. Berrin Karayel seni burda bırakmaz çünki Karayellerin son veliahtı. Yağmur evlenip doğurmadığına göre şu karnındaki son Karayel. Ve o erkek olursa Berrin Karayel seni sonzua dek baş tacı eder bebek olmazsa seni bir dakika bile evinde tutmazdı. Yağmuru es geçelim onun çok güzel bir kalbi var o seni bırakmaz"dedi. Ağzında bir şeyler mırıldandı ama anlaşılmadı. Yağmuru yakından tanıyormuş gibi davranıyordu. Gözleri parlıyordu Yağmurdan bahsederken. Acaba o kız Yağmurmuydu?
Ben hala onu dinliyor konuşmuyordum. Gerçektende bebek olmazsa beni hiç arayıp sormuycaklardı. Yağmur bebeği öğrenmeden önce her gün arar sorardı. Ama Berrin hanım hiç mesaj bile atmazdı. "Silah kullanmayı biliyormusun?"dedi merakla cevap vermedim. "Ee ama konuşmazsan zaman geçmez ki"dedi. Cevap vermeye mecbur kaldım korkuyordum hala kendi canım için değil bebeğim için. "Evet Kurt öğretmişti"dedim.
"Vaay kıymetini bil Kurt kardeşi Yağmurdan başka hiç bir kadına silah kullanmayı öğretmedi. Tek gecelik ilişkileri olsada hiç bir kadına tam anlamıyla bağlanıp tapmaz"dedi kendinden emin bir sesle.
"Beni ne zaman bırakıcaksınız?"dedim. İpler çok sıkı bağlanmıştı. "Kurt Karayel ortaya çıktığında"dedi.
"Yani hiç bir zaman"dedim elini yumruk yapıp. Yüzünü yüzüme yaklaştıırdı.



Umut Işığım. (18+)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin