20.Tatlı Telaş

7 4 2
                                    

Kurt Karayel

"Ne?"dedi şaşırarak. "Bu evlenme teklifi mi? Aklımda farklı bir şey vardi ama neyse"dedi gülerek. Fazla içmişti Ayakta duramıyordu. Topuklularını  çıkarmış yalın ayak dışarda yürüyordu. Bende onu yalnız bırakmadım "Sana çok şey yaşattım kötü,iyi farketmeksizin ama benim sana olan sevgim hiç bir zaman bitmedi. Beni terkettiğinde bile. Hatta seni affediğim gün  cenazen eve gelsin demiştin onda bile sana nefret edemedim.
Sen benim kaderimsim. Sen benden vazgeçsen bile ben senden vazgeçmem "dedim. Elini tutarak şaşkın bakışla beni izliyordu. "Kurt onu ben düşünmeden söyledim sana bir şey olursa ben ölürüm"dedi gözleri dolarak. Hala pişmandı dediğinden ama haklıydı bence. "Ölme güzelim bana bir şey olursa,sen benim için yaşa.... Ama sana bir şey olursa..."diyordum ki dudağıma yapıştı karşılık verdim. Güneş seni fazlasıyla özledim bunu sana söylemeyeceğim ama.
Sanki artık bu konuları konuşmak istemiyordu.

Her zerrene aşığım Güneş İlay.

Dudaklarımız ayrıldığında bana baktı. "Soru sormuştun?"dedi gülerek. Evlilik teklifini bir daha duymak istiyordu. "Neyi?"dedim anlamamış gibi yaparak. "Soru işte "dedi. Yüzüne daha da yaklaştım.
"Benimle evlenirmisin Umut Işığım?"dedim.
"Düşünmem lazım "dedi alayla. "Sen düşünene kadar oho ben kaç kez evlenirim"dedim onu kızdırmak hoşuma gidiyordu. "Git o zaman evlen ne kadar istersen!"dedi kaşlarını çatarak. "Ben de gider kendime koca bulurum!"dedi yürümeye devam etti.
Koşarak arkasında ona yetişip onu kucağıma kaldırdım. "Bırak!"dedi inatçı omzuma vurarak.
"Bırakmam evet de bırakayım"dedim gülerek.
"Demiyceğim!"dedi omuzlarını bebek gibi indirip kaldırarak. "Delirtme beni! Evet de !"dedim. Gala evlilik teklifine cevap verinememişdi.
"Demiyceğim gidip kendime bağırmayan koca bulacağım!"dedi. "Bulacağın kocayı ellerimle öldürüp seni dul koyar kendime karı yaparım!"dedim. "Delisin sen!"dedi. Gülerek hala kucağımdaydı ve yürüyorduk sokakta.
"Cevap?"dedim. "Tamam ya evet!"dedi gülerek.
"Normal söyle tamamı at!"dedim. "Evet!"diye bağırdı. "Ay ben farklı düşünmüştüm bunu ya"dedi yapmacık şekilde üzülerek. "Nasıl düşünmüştün?"dedim merakla. "Teknede falan biz orda tanıştık ya!"dedi. "Ama böyle farklı oldu"dedi yanağıma kısa bir öpücük bıraktı. "Nereye gideceğiz?"dedi yüzüme bakarak. "Gideceğiz? Yani benimle geliyorsun?"dediö gülerek. "Artık müstakbel kocamsın sonuçta!"dedi tepkimi ölçmek istiyordu. "Tamam benim villalardan birine geçelim!"dedim. İstanbul'da fazla evim vardı. "Ne kadar ev varki İstanbul'da?"dedi merakla   "Bilmem on vardır herhalde "dedim. Gerçektende tam sayını bilmiyordum.  "Vay kocama bak "dedi. Daha evlenmemiştik ama kocam demeye başlamıştı. Hoşuma gitmiyor değildi kocam diyişi.  Kucağımdan onu yavaşça indirdim. Kaldırıma oturdu. Gece çok geç olmuştu. Şöförüm beni bekliyordu arayıp ona haber verdim. Hemen yanımıza geldi. "Güzelim hadi kalk gidelim"dedim. "Kucağında binsem?"dedi bebek gibi yaparak yüzüne. Lanet olsun ki sana kıyamıyorum.
"Tamam nasıl istersen "dedim kucağıma kaldırıp arabaya bindirdim   Yerdeki topuklularını alıp arabaya bıraktım. Uykusu vardı. Başını dizlerime koydu. "Abi nereye? Malikaneye mi?"dedi Şöförüm Medet. "Malikaneye değil Beşiktaş'taki villaya "dedim. Dediğim villaya geldiğimizde Güneşin uyuya kaldığını fark ettim. Kucağıma kaldırıp arabadan indim. "Aç kapıyı torpidoda anahatarı var"dedim. Şöför arabadan anahtarı alıp bahçe kapısını açtı. "Gel evin kapısınıza aç sonra git"dedim. Medet kafasıyla onaylayıp evin kapısınıda açtı. "Medet bir kaç adam koy kapıya"dedim güvenli olsun diye. Ve bahçe kapısından çıkıp gitti. Güneşi kucağımda yukarı kata çıkardım yatak odasına girip onu yatağa bıraktım. Üstünü örtüyle örtüm. Odadan çıkıp aşağı salona indim. Belimdeki silahımı aşağıdaki kasaya bıraktım. Saatimi falan çıkarıp sehpanın üzerine bıraktım. Saati yeni fark ettim saat gece 4 tü. Kaç saattir yürüyorduk? Bilmiyorum.
Tekrar yukarı kata çıkıp yatak odasına girdim. Üstümü çıkarıp gri şortumu giydim. Üstsüz uyuya biliyordum o yüzden sadece şortu giydim. Yatağa girip uyumaya çalıştım. Güneşe sarılmadım beni yanlış anlamasını istemezdim. Yüzümü diğer tarafa döndüm. Araya küçük bir yastık koymuştum belki yarın sinirlenir diye. Sırtım ona dönüktü. Bir anda uykuda dönerek aradaki yastığı fırlattı. Gülmemek için kendimi zor tuttum. Kendisi gelip bana sarıldı. Üstümde tişört olmadığı için sarıldığı sıcak elini çıplak tenimde hissettim. Acaba yarın her şeyi hatırlayacak mı? Hatırlamasa daha iyi bir evlenme teklifi edecektim. Uyudum.

Umut Işığım. (18+)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin