~Kurt Karayel ~
Güneş gitti. Hiç bir şey yapmadım. Engelleyemedim onu durduramadım. Artık sevmiyormuydu beni?
Her tepkisinde haklıydı ama en azından beni dinlemeliydi. Onu bile yapmadı. Şişenin kırılma sesine. Yağmur geldi ve odama girdi. "Abi? İyimisin? Elin elin kanıyor"dedi elime bakıyordu.
"Çık!"bağırdığımda irkildiyini korktuğunu fark ettim. "Hayır elini saralım "dedi lafımı dinlemeyerek.
"Yağmur çık! Sana zarar vericem git!"diye bağırdım. Sinirden ellerim titremeye başladı. Siniri her bir hücremde hissediyordum. "Sen bana zarar vermesin sen hiç kimseye zarar vermesin abi"dedi kanayan elimi tuttu. "Babama benziyorum ben olmuyor yine ona benziyorum!"dedim elimi kafama vurarak. Yağmur elimi tutup engellemeye çalıştı.
"Hayır sen hiç bir zaman babama benzemedin onun bize yaşattıklarını sen bize yaşatmadın "dedi sakinleştirmeye çalışıyordu beni. Ellerim durmadan titriyordu. "Sen bizi hep korudun mutlu ettin sen babam değilsin "dedi. Cevap veremiyordum. "Koruyamadım korkak gibi davrandım kaçtım sevdiğim kadını koruyamadım Güneşi mahvettim
Bebeğimiz...."dedim ama devamını getiremedim. Canım acıyordu. Yağmur yanıma oturup boynuma sarıldı. Kardeşimin kolları acılarımı dindirmiyordu. ama yine de iyi gelmişti. "Gel şimdi elini saralım sonra sakinleşince konuşalım "dedi ayağa kalkıp çekmeceden ilk yardım kutusunu alıp elimi sarmaya başladı. Elimi sardıktan sonra etrafta ki içki şişelerini toplamaya başladı. "Çok fazla içmişsin böyle içme sakın "dedi. Kaçıncı insandı bana bunu söyleyen. "Karışma!"dedim tersleyiniz bir tınıyla.
"Abi zarar yoksa..."dedi. "Yoksa ne içip size zarar mı veririm?"dedim. Babam hep içtiğinde bağırıp çağırıyordu hep olmasa da bazen anneme bize zarar vermeye kalkışıyordu. "Yok zarar senin için "dedi
İçki şişelerini toplayıp odamdaki çöp kutusuna attı
Odamdan çıktı.***
Uyuya kalmıştım. Yeni fark ediyordum. Yatağın kenarında içki şişesi olduğunu fark ettim. İstemsizce yine gidip getirip içmiştim. Yağmur odamı ne kadar toplamaya çalışsa da yine dağınıktı. Güneşe ne söylesem affederdi beni. Hiç bir şey.
Güneşin inadını çok iyi biliyordum. Ne söylesem de beni affetmiycekti. Odamdan çıkıp aşağı indim. Annemler yemek masasında yemek yiyorlardı.
Atlasta gelmişti. Ben yokken Atlas hep buradaydı. O yüzden ona çok güveniyordum. Gerçekten bana bir şey olursa o hep ailemin yanında olacaktı. "Oğlum gel yemek ye biraz "dedi annem. Dinlemeden mutfağa girdim içki dolabından yeni viski şişesini aldım. Atlas mutfağa girip elimden içki şişesini aldı tezgahın üstüne bıraktı. "Sikicem ama yeter!"diye bağırdı. "Siktir git!"dedim. Yüzüme bakıyordu ne demememi bekliyordu anlamadım.
"Ne zaman kadar içip sızıcaksın. Cihan yine saldırdığında ne yapıcaz. Yağmur'a yaklaşmaya kalkışsa ne yapacağız Kurt?! Senin ayılmanı beklemem bil hele Yağmura el uzatmaya kalksın,seni beklemem kendi bildiğimi yaparım "dedi kaşlarını çatarak. "Tekrar hamle yapacaktır böyle beklemez korkak gibi saklanacak biri de değil biliyorsun baban,abim diğer üyeler kaç kez işini bitirmeye kalktı Cihanın, adam ölmüyor böyle savunamasız beklemeyelim"dedi haklıydı. Hamle yapmaz beklersek kötü sonuçlar ortaya çıkacaktı. "Yağmura yaklaşmaz onu..."diyordum ki tamamlayamadan lafımı kesti. "Sikerim onu da,sevgisinide ya benden almaya kalkarsa onu en son ne olduğunu biliyorsun"dedi. "Biliyorum aklımda bir plan var"dedim.
"Bundan önceki planımıza hiç uymadın ama 5 yıldan az bir zamanda dönemezdin"dedi. Evet Atlasla yaptığımız plana göre ben 5 yıl sonra ortaya çıkacaktım ama Cihanın Güneşi kaçırması erken ortaya çıkmama sebep oldu. "Yani eğer Güneş kaçırılmasaydı, çocuğum 4/5 yaşında beni görecekti. Bana söylemeliydin"dedim bir daha kaç kez söylemiştim bilmiyordum. "Planın ne?"dedi lafı değiştirerek. "Onu en savunmasız anında yakalamak "dedim. Yarım güldü. "Sıçarken falan mı?"dedi. Güldüm. "Yok biraz daha düşün"dedim. Gözlerimin içine baktı. "Bir erkeği ya da şerefsiz bir erkeği ne yoldan çıkarır?"dedim ipucu vererek. Güldü. "Has siktir! Yatakta"dedi kahkaha attı. "Kimi solucan odasına? Ya da bunu nerde uyguluycaz?"dedi. Planın tamamen aklımda kurmuştum. "Bizi daha yeni nereye davet ettiler?"dedim hala bir çocuğa bir şey anlatırmış gibi anlatıyordum Atlasa. "Sibel Kılıç. Doğum günü daveti. Oraya gitmiycektik hani yas tutuyorduk. "Dedi şaşırarak. "Yas tutmuyormuş gibi yapıcaz hem Güneşte oraya gelecek"dedim emin bir sesle. "Bu imkansız Kurt Güneş gelmez hem onlar tanışmıyor bile. Hem eski sevgilinin doğum gününe Güneş nasıl gelsin?"dedi kafası karışmışt çoktan. "Şimdi Güneş doğum günü davetine Güneş İlay olarak değilde Güneş Karayel olarak davetli ola bilir
Hem Sibel'le sadece bir kaç kez birlikte oldum bitti sevgili bile olmadık"dedim. "Belki barışırda benimle"dedim. Hiç sanmıyordum ama yine de bir umut ışığı işte. "Ee?"dedi gala tam anlayamamıştı.
"Gerizekalı,şimdi ben ve ailecek Karayeller yas tutmuyor ve davete katılıcaz,benim yas tutmadığımı öğrenince Güneş inat edip gelicek daveti redd edemeyecek yani buraya elbetteki Cihan gelicek çünki,Sibelin akrabası ve Sibelin her davetinde ne olur?"dedim anlamış gibi baktı. "Yatak odaları"dedi.
"Cihana bizim tanıdığımız biriniden ayarlıycaz kıza zaten elini bile sürmeden ben odaya gireceğim"dedim. "Kimi?"dedi. "Atlas onu da sen ayarla"dedim. Bu kadar plan yapmışken ona sadece kızı bulmak kalıyordu.
Yemek masasına geçtim. Annemle Yağmur beklemiyormuş gibi baktılar bana. "Davete katılıcağız "dedim hiç birinin yüzüne bakmayarak.
"Oğlum ne daveti demezler mi.."dedi annem.
"Hiç kimse bir şey demeye cüret etmez yas tutmak mecburiyyetinde değiliz"dedim onlara planı anlatmayacaktım Yağmhr korkup gelemeye bilirdi.
Annemi knandırmak için istemediğim lafları kullandım. Tabi ki de, bebeğimi unutmuycaktım.
"Yağmur ailecek katılcağız maraz çıkarma"dedim.
"Atlas sende gelicekmisin?"dedk Atlasa doğru.
"Evet güzelim geliceğim"dedi güzelim dediği an yüzüne baktım Atlasın. İrkildi.
"Tamam ne zaman?"dedi Yağmur. "Bu akşam"dedim. İri gözlerle bana baktılar. "Abi nasıl hazırlanıcağız bunj önceden söyleseydin keşke"dedi Yağmur. "Plan dışı gelişti"dedim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Umut Işığım. (18+)
Chick-LitKazada Ailesini kaybeden Güneş hayatınl bu kazaya adamış ve avukat olmuş.Yıllar sonra kazadan bir ipucu bulur ve yeniden araştırmaya başlar.Yeni insanlar tanır.Aşkta ihanete uğrar.Gerçek dostlarını sahtelerden ayırır.🌸