~Çınar Bolat~
Gece çok geçti. Hala Kurtta kalıyorduk. Güneş yukarıdaydı Kurtla uyuyordu. Yağmurda odasında uyumuşti. Deniz de bu gün Güneşle kalmaya gelmişti.Ben salonda koltukta oturuyordum. Kurtun viskilerinden içiyordum. Yukarıdan ses geldi. Kurt merdivenlerden aşağı indi. "Lan sen uyumadın mı?"dedi. "Uyku tutmadı sen niye uyumadın?"dedim. Gece Kurt hiç uyanmazdı. "Uyku tutmadı"dedi
"Güneş uyuyor mu?" Dedim. "Sürekli annesinden babasından bahsetti ağladı uyuyamadım içim el vermedi"dedi. Viski doldurdu kendine. Yanıma oturdu. "Noluya sana amına koyayım sürekli içiyorsun kafan bir karış havada"dedi. Pek küfür etmezdi. Ama benimle yalnız olunca küfür ediyordu.
"Hiç sana anlatırım gider Güneşede anlatırsın"dedim. Biliyordum büyük ihtimal Güneşten bir şey saklamazdı."lan söylemem erkek erkeğe konuştuğumuz niye söyleyeyim"dedi.
Birine anlatmasam patlayacaktım Kurta güvendim.
"Ben aşık oldum"dedim. Kurt kahkaha attı.
"Ne?"dedi hala gülüyordu. "Ne gülüyorsun bee sen aşık ola biliyorsun Yağmur oluyor Güneş oluyor bir ben mi olamıyorum amına koyayım!"dedim.
"Yağmur aşık falan değil" dedi. Atlasla Yağmurun ilişkisini hala Kurt kabul edemiyordu klasik abi. "Aşık"dedim.
"Tamam da sen kime aşıksın lan!"dedi gülerek. "Söyliycem ama Güneşe söyleme lütfen bak kimseye söyleme hatta"dedim. "Tamam amına koyayım tamam ne sikim konuştun be!"dedi.
"Deniz"dedim. Gözleri bereldi. "Güneşin kardeşi olan Deniz mi?"dedi. Şaşırarak."evet o fena kapıldım"dedim. Yanımdan geçtiğinde kokusunu hiss etiğim anda kalbim hızlanıyordu. "Lan!Güneş seni mahv eder "dedi. "Bana ne çokta sikimde ben Denizin kokusuna bile eriyorum lan!"dedim.
Gözleri,bakışı,gülüşü mutlu ediyor,kalbimi hızlandırıyordu. "Lan sen gerçekten aşık olmuşsun"dedi. Kafamı koltuğa yasladım tavana baktım. "Gökyüzü mavisi gözleri var ,Güldüğü anda gamzeleri beliriyor gözleri parlıyor,Hafif çilleri var tüm yanağını kaplayan,sapsarı saçları var çilek kokuyor"dedim. Tüm ayrıntılarına kadar hatırlıyprdum daha doğrusu unutamıyordum.
"Lan ne zaman söyliyceksin?"dedi.
"Bilmiyorum aşkından bitiyorum ama.."lafımı tamamlıyamadım. Hep bj yüzden başıma geliyordu her şey. Çağlayada aşık olduğumda söyliyememiştim. "Lan Güneş anlattı Çağla diyd bir kızı sevmişsin sonra Cenkle aldatmıştı. Ha ondada söyliyemedin "dedi. Güneş Kurttan hiç bir şey ssklamıyordu. "Bekar hemde kız kapıcak biri sonra zırlıycaksın"dedi.Ama Denizin hayatına biri gire bilirdi "Sen nasıl söyledin Güneşe?"dedim bilmiyordum nasıl tanıştıklarını.
"Bizimkisi karışık benim mahkemem vardı önceden Güneşi görüp aşık olmuştum sadece doğru zamanı bekliyordum sonra benim avukata ihtiyacım oldu Güneşi kaçırdım. Tekneye neyse işte tanlştık falan kendimi öldürürüm dedi deniz atladı. Bende peşinden atladım çıkarıp tekrar tekneye getirdim. Sonra avukatım olmsyı kabul etti bir süre sonra evime çağırdım. Maıikanem yandı yangındsn çıkarken öpüştük sonrası işte sizin eve geldim falan işte"dedi. Bunları bilmiyordum "vay amına koyayım hikayeye bak"dedim.Denize ne zaman söyliyeceğimi. Bilmiyordum. Onunla olmak istiyorum ama söyıemekten çekiniyorum. "Çınar ne zamana kadar duygularını içinde sakalrsan kaybedersin"dedi. Doğruydu Kurtun söylediği sözlerde çok haklıydı. Söylemezsem. Yine kaybedicektim "Neyse ya ben sevgilimi özledim gidip ona sarılıp uyuycam"dedi. Yüzümü buruşturdum. Viski kadehini mtfak tezgahına koydu. Merdivenlerden yukarı çıktı.
Salonda yalnız kaldım.Aşağıdaki misafir odasının kapısı açıldı. O odada Deniz kalıyordu. Üstümü düzelttim. Açılan yakamı kapatmaya çalışdım ama başaramadım. Mutfağa girdi. Su aldı odasına gidiyordu. Beni fark etti. "Çınar sen uyumadın mı?"dedi. Çınar deyişi bile hoşuma gidiyordu. "Yok uyku tutmadı"dedim. "Uyku tutmayınca içki mi içiyorsun?"dedi. Elimdeki kadehe baktım. "Bu öylesine aldım "dedim. "Ben hiç alışamıyorum buraya silahlar falan daha önce sakin bir hayatım vardıı"dedi. Yüzümü ona döndüm. "Güneşle benimde sakin bir hayatımız vardı. Ama. Güneş Kurta çok aşık Kurtta ona. Biliyormusun kazadan bunca sene geçti hala kabus görüyordu. Ta ki Kurtla tanışana kadar "dedim. Şaşırdı bilmiyordu.
"Sen Güneşle yani ablamla çok eskidenmi arkadaşsınız?"dedi. "Evet 18 yaşım vardı tanıştığımızda Güneşinde 17 yanı kazadan 1 sene sonra tanıştık. "Dedim. "Kurt abinin gerçketen Ablama aşık olduğunu fark ettim. Ablamı çok dikkatle izliyor gülüşünü falan. Çok yakışıyorlarda"dedi güldü gamzeleri berildi. "Evet "dedim. Kadehimi bir daha doldurdum. "Senin hayatında biri falan var mı?"dedi. Sorusu nedense hoşuma gitmişti. "Yok"dedim. "Neden? Özel değilse etrafımdakileri tanımaya çalışıyorum her kes birbirini tanıyor bir ben"dedi. "Aldatıldım ondan sonrada biri girmedi hayatıma hatta ordada Güneşle birlukteydim ikimiz aynı anda aldatıldık"dedim. "Nasıl yani?"diye sordu.
"Ben bir kız vardı Güneşin arkadşıydı sevdim kızı. Sonra Güneşin sevgilisyle yattı. Beni hiç bir kadın sevmedi yani"dedim. Gerçketende beni hiç bir kadın sevmemişti. "Neden öyle dedin ki şimdi bence sen eylenceli birisin"dedi. Güldüm. İlk kadın ola bilirdi bana iltifat eden. Deniz çok güzel bir kızdı ama benden çok küçüktü belki de bu yüzden aşkımı itiraf edemeiyordum. Ben aramızda 7/8 yaş fark vardı benim için sorun yoktu ama ya ona sorunsa bu?
"Gerçekten mi?"dedim. İnanmadım dediklerine. "Gerçekten"dedi güldü. Bende yüzüne bakıp güldüm.
"Ben artık yatayım yarın üniversiteye gitmem gerek "dedi. "İyi geceler Çınar"dedi. "İyi geceler Deniz"dedim. Kadehimin tamamını içtim. Ayağa kalktım başım çok dönüyordu düşüyordum Deniz gelip koluma girdi. "Yardım edeyim"dedi. İlk defa bir kadın için önemli biriymiş gibi hiss etdim. Saçının kokusunu hiss etdim hafif çilek kokusu geliyordu.Saçı gömleğimden açık kalan tenime değiyordu. Odama getirdi. "İyi geceler"dedi odadan çıktı."Sikeyim fazla güzel"dedim kendi kendime. İlk defa hayatı tadıyormuş gibi hiss etdim. İlk defa aşık oluyormuş gibi.İlk defa böyle hiss ediyordum.
~Çınar Bolat~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Umut Işığım. (18+)
Genç Kız EdebiyatıKazada Ailesini kaybeden Güneş hayatınl bu kazaya adamış ve avukat olmuş.Yıllar sonra kazadan bir ipucu bulur ve yeniden araştırmaya başlar.Yeni insanlar tanır.Aşkta ihanete uğrar.Gerçek dostlarını sahtelerden ayırır.🌸