Josh
M-am saturat sa schimb soferii unul dupa altul. De cand m-am mutat intr-un alt oras, tata a vrut sa am un sofer personal. Nu doar sa ma duca unde vreau, dar si sa ma spioneze peste tot. Daca pot spune e un fel de garda de corp, dar nu prea.
Pana acum cred ca am avut 50 de soferi. Jumate din ei plecau de buna voie daca se poate spune, iar jumate plecau dati afara. Ultimul sofer mi-a furat din casa 100 de mii de euro, nu-i o suma mare dar era suma mea. Intr-un final l-am prins, iar oamenii mei au scos de la el 150 de mii de euro. Nu pot spune ca sunt un om periculos, dar ar fii mai bine sa nu ma calci pe nervi atat de tare incat sa ma faci sa iti scot matele.
Am fost trezit de tatal meu care ma sunat sa ma anunte ca va veni noul meu sofer. Nu stiu multe despre el. Tot ce stiu este ca are in jur de 30 de ani. Asemanator cu mine.
Dau sa ies din camera, dar imi suna telefonul. Numar necunoscut. Decid totusi sa raspund, poate enoul sofer, cine stie.
-Da?
-Buna ziua! Sunt Domnul Cristian. Masina dumneavoastra este in fata blocului si va asteapta sa coborati, spune cu o voce foarte groasa.
-Am inteles. Cobor imediat, spun apoi ii inchid.
Nu am de gand sa ma imprietenesc cu el, nu m-am imprietenit pana acum cu niciunul si nu simt ca el va fi primul. Nu il platesc ca sa imi fie prieten, nu am nevoie de asa ceva. Niciodata nu am avut parte de prieteni, si nici nu cred ca mi-am dorit. Majoritatea oamenilor stateau cu mine doar pentru ca eram doar un sac de bani pentru ei.
In fata blocului, statea un Aston Martin. Asta era masina mea. Mi-a luat masina de la servis fara aprobarea mea? Nu ma deranjeaza ca mi-a luat-o de la servis, ma deranjeaza faptul ca nu mi-a cerut parerea. Deja ma sacaie, presimt ca va sta foarte putin printre noi.
-Bunza ziua, domnule Josh, spune deschizandu-mi usa.
-Buna ziua! spun in timp ce intru in masina si inchid usa dupa mine.
-Tatal dumneavoastra mi-a spus sa va duc pana la dansul.
Si mai rau ma calca pe nervi. Nu imi vine sa cred ca il asculta pe tatal meu.
-Ah, scuteste-ma. De ce mergem acolo?
-Asta nu stiu.
Am ajuns si acasa la tata. Nu inteleg de ce a trebuit sa venim tocmai pana aici, cand putea sa ma sune.
-Josh, ma bucur sa te vad.
-Salut, spun dandu-mi ochelari de soare jos.
-Buna ziua domnule Smith, spune Cristian intrand pe usa.
-Buna Cristian, ia loc te rog.
-Spune tata, de ce am venit pana aici? spun eu plictisit.
-Josh, nu mai fii atat de morocanos. Se apropie nunta surorii tale Briana.
-Si ce le gatura are asta cu venirea mea aici?
-Are legatura, deoarece va veni si ea putin mai tarziu. Va veni impreuna cu Abel.
-Vine si mama?
-Nu, mama ta nu vine.
Parintii mei au divortat cand aveam varsta de 9 ani, nu prea intelegeam ce se intampla pe atunic, sora mea deja era la liceu, dar mi-a explicat foarte multe lucruri care m-au ajutat. Dupa divort mama mea s-a mutat impreuna cu Briana, iar eu am ramas cu tata in Londra. De atunci au trecut foarte multi ani, iar parintii mei au vrut sa mai incerce odata. Bineintles ca nu au reusit, iar atunci a iesit un scandal ingrozitor si de atunci nu mai vorbesc unul cu altul.
Cand eram mic, imi doream foarte mult ca parintii mei sa se impace, sa devenim din nou o familie. Dar cu timpul am ineteles ca asta nu se putea intampla niciodata. In adancul sufletului mei, noi inca eram o famile.
Sincer e mai bine ca mama nu va veni cu Briana si Abel. Daca ii puneti pe mama si tata intr-o incapere jumatate de ora nu ii mai gasiti vi, va garantez. De cand s-au despartit a doua oara, sunt mai rau ca soarecele si pisica. Se cearta din orice motiv real sau irieal.
-Mai bine.
-Sa stii, nu aveam chef de mutra ei simandicoasa, spune apoi se indreapta spre bucatarie.
-Acum spune-mi te rog de ce sunt eu aici. Puteam veni si singur. Nu imi trebuie sofer ca sa vin acasa, stiu drumul.
-Cristian nu iti este doar sofer, spune in timp ce ia trei pahare si toarna whisky in ele.
-Cum nu imi este doar spfer? Nu imi spune ca te culci si cu el, spun apoi Cristian pufneste.
Ce a vrut sa insemne asta? Sa fi fost un da? Doamne tata iar se culca cu șoferii mei?
Acum un an, tata s-a culcat cu unul dintre soferii mei. Relația lor au durat mult timp după ce am aflat eu. S-au desparit din cauza ca nu erau compatibili. Gândul ca tata se culca iar cu șoferii mei ma inspaimanta.-Josh, nu ma culc cu Cristian.
-Atunci de ce nu îmi este doar sofer? Îmi este frate vitreg? Var? Nepot? la auzul întrebărilor mele Cristian se ridica de pe canapea și se indreapta spre masa unde eram noi si cele 3 pahare.
Cristian era un bărbat înalt și bine lucrat. Costul acela ii scoteau formele în evidenta. Nu mai zic de ochii lui. Avea ochii verzi ca iarba, dar întunecați ca întunericul, iar parul ii era șaten cu o nuanță de blond. Frumusețea lui era de invidiat. Dar nu doar frumusețea lui era de invidiat, ci și corpul.Acesta se uita la mine, dar nu spune nimic. Ma privește fix în ochi. Privirea lui ar putea ucide peroasne dar ar mai lucra putin la asta.
-Îți va fi un fel de garda de corp. Nu vei pleca peste tot cu el, doar unde simte el ca ar putea fi urma de pericol.
-CE? FACI MISTO? După ce ca am un sofer care da ma spioneze, acum îmi faci și garda de corp? Nu sunt vreun print tata, sunt un om de rand.
-Nu ești un om de rand. Ești copilul multimiliardarului Mike Smith dacă ai uitat. Am sa iti reamintesc de cate ori este nevoie Josh.
-Doamne, nu vreau nicio garda de corp. Și ai spus ca vine cu mine unde simte pericol, îmi spui și mie ce pericol este aici?
-Niciodata nu știi cum te pândesc sa vii singur aici, asa ca mai bine ne apărăm. Cristian va avea grija de tine, îți garantez ca nu ți se va întâmpla nimic.
-Și eu iti garantez asta, îl aud pe șaten spunându-mi pe un glas blând.
CITEȘTI
Șoferul Inimii
RomanceAvand mereu cate un sofer personal, Josh ajunge sa ii urasca pe toti pana si pe cei noi veniti. Dar intr-o zi totul se schimba cu aparitia lui Cristian