17

22 4 1
                                    


Cristian

Încă nu i-am dat cadoul lui Josh. Am tot căutat momentul perfect, dar nu l-am găsit. Toată ziua a fost cam ocupat cu organizarea petrecerii, încât nu prea am avut momente să fim doar noi doi sau măcar niște fărâme de momente de liniște. Astăzi a fost haos acolo și presupun ca încă e. Josh este entuziasmat de această petrece, din câte știu vor venii multe persoane necunoscute, pericolul este iminent. Oricine ar putea fi din clanul ei, nu vreau asta deloc. Poate ca nu trebuia să plec, poate trebuia să stau să am grijă de ei, să am grijă de Josh. Până la urmă așa îmi e meseria.
Abel mi-a spus ca va avea grijă de el cat voi lipsi eu. Sper să se țină de cuvânt și să nu fugă primul când e pus în fața faptului împlinit.
Acum aproximativ o oră am primit mesaj de la Jeremy cum ca ar vrea să ne vedem la ora 18 și m-a întrebat dacă sunt disponibil. Am văzut o urmă de gelozie pe fața lui Josh când m-a văzut coborând scările, iar când le-am spus băieților ca plec, acesta și-a mărit gelozia la cote maxime.
Mă amuză când e așa.
Sunt la masa unui bar și îl aștept pe Jeremy. Este aproape ora 18 deci îmi dau seama ca nu întârzie, doar am venit eu mai devreme. De obicei mereu vin mai devreme, nu vreau să ratez nimic.
-Salut! Spune Jeremy stand în spatele meu pe un scaun.
-De când ești aici? Ridic din sprânceană.
Rade. Mereu a găsit ceva amuzant în orice spuneam.
-De aproximativ 5 secunde? Habar n-am.
-Deci nu doar eu ajung devreme.
-Te cunosc prea bine, știam ca o sa vi devreme.
Nu mă cunoști deloc.
-Și, credeam ca vei veni cu iubitul tău. Adică se uita cam suspicios aseară și n-am vrut să pară ca ar fi ceva între noi.
Îmi pică fața.
-Josh nu e iubitul meu.
-Ce? A...îmi pare rău, n-am vrut să...
-Nu are de ce să îți pară rău. Ai cam stricat ceva, eu voiam să pară ca e ceva între noi, voiam să văd cum reacționează.
Nu zice nimic. Se uita la mine, tace, apoi îl bufnește râsul.
-Domnul Cristian vrea să facă un bărbat gelos? Visez cumva? Mereu te forțam să îți recunoști sentimentele față de cineva, iar acum îmi spui ca vrei sa faci pe cineva gelos? Mai ales un bărbat?
-Îmi plac și fetele defapt.
-Da, știu! Nu asta e ideea Cristian, ideea e ca vrei sa îl faci gelos, deci practic simți ceva pentru el?
Nu vreau să răspund. Nu zic nimic, doar tac.
-Am înțeles, nu-mi spune. Ai vrea să...
-Bună ziua domnilor, îl întrerupe un chelner. Doriți ceva de băut?
-Sunt cu mașina.
-Și eu la fel, nu mulțumim!
-Cu părere de rău, dacă nu consumați ceva, ar trebuii să vă dau afară.
-Și de ce nu ne dai? Îl întreb uitându-mă într-un anume fel la el.
Nu pot să cred ca fac așa ceva.
Chelnerul se uită la mine în același fel. E chipeș. Un bărbat bine făcut, brunet , de 1,85 înălțime. Jeremy se uita amuzat la mine.
-Ce faci? Îmi spune printre buze.
-Domnule, sunteți prea atrăgător ca să vă pot da afară. Consumați vă rog ceva, măcar apă.
Jeremy rade.
-Nu mulțumesc, voi pleca de bună voie.
-Vrei să mergem la mine? Shelly va fi încântat să te vadă.
Chelnerul se uită urat pe Jeremy.
-Vă rog să mă iertați, nu știam ca sunteți împreună. M-am băgat unde nu trebuie, îmi pare rău.
-Nu suntem împreună! Spun agitându-mă.
Jeremy rade, rade cu lacrimi. Nu e amuzant.
-Cred ca ar trebuii să plecăm, spune apoi ieșim.
-Chiar toți oamenii cred ca sunt împreună cu un bărbat?
-Tocmai ce i-ai facut ochi dulci, apoi eu te-am întrebat dacă vrei sa vi la mine. Tu ce ai crede? Spune râzând.
-Da, ai dreptate!
Jeremy nu era cu mașina sa așa ca am mers cu a mea. Nu am condus eu ceea ce mi s-a părut foarte ciudat. Am ajuns repede acasă la Jeremy.
Cat timp am stat cu el, nu m-am gândit deloc la Josh. Poate ar trebuii să îi dau un mesaj, doar să văd ce mai face. Nu mi-am mai deschis telefonul de când am intrat in bar.
6 mesaje necitite.
Ce mamă naibi. Sper doar ca Josh să fie bine.

Eric: Cristian? Urgență maximă!!
Eric: Dacă ți-aș spune ca am făcut ceva rău, o prostie puțin mai mare.
Eric: Ce mi-ai face?
Eric: Să nu reacționezi urat
Eric: Te rog :)

Josh: M-ai vi la petrecere? Lumea a început să vină și mă gândeam dacă mai apari, îți păstrez tort?

Îți păstrez tort? Ce drăguț.

Eric: Te rog :)
Eu: Ce ai făcut? 🤦🏻
Eu: Sper ca ești bine, ca de nu, o sa vezi tu!!

Mereu intră în belele, chiar și fără să vrea. Mereu a trebuit să îl scot din toate aceste belele, dar acum când chiar nu o pot face e mult mai rău. Sper totuși să fie bine, nu vreau să pățească ceva. Dacă aud cum fratele lui l-a rănit, jur ca îl voi face să plătească amarnic.

Mesaj către Josh
Eu: Nu știu dacă o să ajung:/ păstrează mi totuși niște tort. PS: la mulți ani! 🥳

Mă voi duce cu siguranță, dar nu vreau să știe, vreau să îi fac o surpriză, doar e ziua lui, nu?
-Poți lăsa telefonul ăla măcar o secundă? De când ai venit stai cu nasul în el.
-De abia ce l-am deschis, îmi dau ochii peste cap.
-Deja îi scrii chelnerului?
-Nu am nimic de al lui, din păcate.
-Deci i-ai scrie dacă ai avea cum.
-Era drăguț, râd.
-Mai drăguț decât băiatul ăla al tău?
Nu spun nimic. Băiatul meu? Josh?
Jeremy își dă seama ca nu voi scoate niciun cuvânt dacă nu deschide un alt subiect cat de curând posibil.
-Am înțeles! Cred ca Shelly doarme, il pot trezii dacă vrei.
-Nu, nu e nevoie. Pot doar să merg la el în cameră? Îmi e așa dor de el.
-Sigur, hai cu mine, spune apoi îl urmez în camera lui Shelly
Am pășit în interiorul camerei foarte încet pentru a nu-l trezii. Shelly era în pat, nu dormea. Se prefăcea. Îmi dau mereu seama când cineva se preface ca doarme, m-am prefăcut atâta timp încât știu prea bine cum se face. Nimeni nu își închide ochii destul încât să pară ca doarme, dar nimeni nu își dă seama de greșeala asta.
-Ce mare s-a făcut. Hey amice, mi-a fost de tine.
Copilul ma auzit, ar vrea sa se trezească, nu o face.
-Hai, știu ca nu dormi. Vino și dai o îmbrățișare unchiului Cristian.
Imediat ce am terminat de rostit cuvintele, Shelly îmi sare direct în brațe, mi-a fost așa dor de micuțul ăsta.
-Unchiule Cristian!! Trăiești!
-Trăiesc! Amice ce mare te-ai făcut!
-Știu, tata îmi zice ca pe fiecare ce zi mai cresc un centimetru, asta ar fi imposibil pentru ca acum aș fi prea înalt ca să încap în camera asta.
Eu și Jeremy începem să radem uitându-ne unul la altul.
-Știam ca nu ne-ai părăsit, știam ca o sa vi înapoi odată și odată! Mi-a fost așa dor de tine, mă strânge tare în brațe.
Mi se rupe inima doar la gândul ca voi pleca în seara asta și probabil nu mă va mai vedea niciodată.
-Amice, uite cum stă treaba, și mie mi-a fost dor de tine, dar nu pot sta pentru totdeauna. Voi pleca în seara asta, dar îți promit ca atunci când ți se va face dor de mine îi spui tatălui tău să mă sune, iar eu voi răspunde imediat. Bine?
Shelly are lacrimi în ochi.
-Bine amice?
-Da unchiule Cristian.
-După cum a spus și unchiul Cristian, nu va mai sta mult. E târziu Shelly, iar mâine ai antrenamentele de dimineață. Ar trebuii să te bagi la somn.
-Dar vreau să stau cu unchiul Cristian!
-Amice, ascultă-l pe tatăl tău, mâine dimineață mă suni și îmi spui cum a fost la antrenamente, bine?
-Bine, noapte bună unchiule Cristian.
Eu și Jeremy am ieșit din camera lui Shelly.
-Nu l-am mai văzut de mult așa fericit, chiar ți-a simțit lipsa foarte mult.
-Și mie mi-a fost dor de el. S-a făcut mare.
-Foarte! Hai să bem ceva, știu ca ești cu mașina, ceva fără alcool?
-Ceva fără alcool sună bine.
Am mers la bar pentru a bea ceva, ceva fără alcool. Ne-ar fi prins bine niște alcool acum, dar cum eu sunt cu mașina nu prea. Am de gând să mă întorc la petrecere cat de curând. Vreau să îi dau cadoul lui Josh când încă mai e ziua lui, nu vreau să fie cu întârziere.
Ar trebuii să văd dacă mi-a mai scris ceva, dacă e bine. Să îl întreb dacă e bine? Nu. Mai bine doar verific. Dacă s-a întâmplat ceva, vă trebuii să îmi spună.

Josh: Sigur, îți păstrez dacă mai am ce 😂😂 PS: mulțumesc!
Josh: poza
Josh: Puțin cam mult alcool pentru seara asta, zic și eu.

Văd mesajele, dar nu zic nimic. E bine.
În poză era Mik in piscina. Era îmbrăcat și avea ochii roșii, se vedea clar ca era foarte beat.
Am observat ca Josh se gândește la mine. Defapt și eu fac asta cu el. Nu știu de ce, cum, dar îmi place. Am observat ca îmi place de Josh.

Șoferul InimiiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum