Cristian
Nunta Brianei este peste doaua săptămâni, iar petrecerea burlacilor, la care trebuie sa particip și eu, este sapatamana viitoare. Josh este foarte ocupat cu organizarea petrecerii.
Din câte am înțeles va fi în Viena. Superb, nu am niciun chef. Mai ales sa merg în Viena. Am mai fost acolo de foarte multe ori cu ocazia fostului meu job.
-Domnule Cristian? Sunteți aici? il aud pe Josh cum urla de pe scări, apoi intra în camera mea fără sa ciocane.
Un alt lucru care nu-mi place la el.
-Sunt aici, spun, iar el se uita la mine nespunând nimic. Domnule Josh?
-Da, scuze, ma gândeam la ceva. Astazi trebuie sa mergem pana în oraș.
Josh se obișnuise cu chestia ca o sa îl urmez peste tot. De vreo săptămână îmi spune unde o sa mergem amândoi, nu doar el. Nu știu ce s-a întâmplat cu el, dar e de bine.
Acum o luna a avut un interviu pentru revista Harper's Bazaar, l-a luat cu brio. Mi-a spus ca la intervievat un asistent pe nume Robert parca. Ma bucur pentru el.
-Am inteles, domnule Josh! Imediat cobor, spun apoi el iese din camera.
Am trecut pe lângă oglinda și m-am uitat în ea fără sa vreau. Nici nu mi-am dat seama ca nu aveam tricou pe mine, dar asta nu era o problema. Problema era ca mi se vedeau cicatricile de pe abdomen. La lumina soarelui se vedeau prea intens. De parca le-as fi făcut chiar acum.
Mi-am luat costumul pe mine, apoi am coborât jos la mașină. Josh era deja înăuntru.
-Ce punctual, spun pornind masina.
-Desigur. Astazi e o zi destul de importanta. Trebuie sa îl luam și pe Mik. Mergem sa facem cumpărăturile pentru petrecere.
-Am inteles!
L-am luat pe Mik, apoi am plecat spre magazin. De data asta nu ii conduceam masina lui Josh. Am observat ca nu ii place deloc și nu am chef de scandaluri.
În schimb, conduceam un Porsche negru.
De când am intrat în magazin, Josh s-a dus direct la băutură. Eram sigur ca nu e pentru Viena. Josh consuma destul de mult alcool.
-În Viena nu exista alcool?
-Ba exista, spune apoi pune în cos o sticla din cel mai scump whisky.
După cum spuneam, Josh consuma foarte mult alcool.
Când tatăl sau ma angajat, mi-a spus ca Josh nu consuma alcool și ca nu fumează. Știe foarte multe despre fiul sau.
Pana acum nu ma sunat sa ma întrebe de el. Atunci cand ma angajat, mi-a spus ca ma va suna din 4 în patru zile. Ma sunat doar o data la început, iar apoi nu a mai dat un semn. Pana la urma era mai bine asa, nu aveam chef sa ii dau mereu raportul despre Josh. Poate câteodată preferam sa rămână doar pentru noi ce se intampla și ce făcea Josh. Unele lucruri nu se spun.
-Josh, vino sa vezi aici, spune Mik apoi Josh se duce după el.
Ma duc după ei, deoarece nu trebuie sa îl scap pe Josh din ochi. Ma enervează cateodata chestia asta, dar nu ma plâng atât timp cât sunt plătit excelent de bine.
Mik ii arata ceva produs alimentar. Nu ma prea interesa. Între timp cât ei vorbeau, eu mi-am scos telefonul sa verific dacă am mai primit vreun mesaj. Și uite ca primisem.
Eric: Peste doua săptămâni vin în oraș, mi-ar plăcea tare mult sa ne vedem.
Eric: Dacă vrei bineînțeles
Eu: Normal ca vreau
Eu: Ma anunți când și voi fi acolo.
Nu conta ca în 2 săptămâni era nunta Brianei. Josh era cu familia sa, iar eu ma puteam duce sa ma vad cu Eric. Îmi era tare dor de el și trebuia sa îl felicit în persoana pentru ca a întrat la Hardvard.
Am plecat de la magazin cu bratele pline. Bineînțeles că Josh nu cara nimic. I se strica manichiura.
-Stai! Oprește aici, am uitat sa i-au ceva, spune apoi intru in parcarea de la peco.
Ne-am dat jos și am întrat înăuntru. Josh s-a dus direct la secțiunea lucrurilor sexuale. A pus mana pe un pachet de prezervative mărimea L. Ma uit la el, iar din instinct îmi ridic o sprânceană.
L-am făcut, eu port Xl.
Am fost sa îl ducem pe Mik acasa, apoi ne-am dus la un restaurant. Nu aveam chef sa gătesc astazi. Dacă ma gândesc astazi nu aveam chef de nimic. Un gând tot ma macină. De dimineață de cand m-am privit în oglinda și mi-am văzut cicatricile, mi-am adus aminte totul. Doream sa uit acele momente din viata mea pentru tot deauna. Îl uram pe Cristian din trecut, dar începea sa apară neinvitat.
-Buna seara, cu ce va pot servi? spune un chelner, apoi Josh comanda.
După ce am comandat și eu ne-au venit doar băuturile. Josh își comandate un pahar de whisky. Era și normal.
-Nu ți se pare cam mult, domnule Josh?
-Cam mult ce?
-Cam mult alcool. Din câte îmi aduc aminte, tatăl dumneavoastră mi-a spus clar ca nu consumați alcool.
-Eu din câte îmi aduc aminte, tatălui meu nu ii prea pasa de mine. Iar faza cu alcoolul, nu, nu mi se pare cam mult, spune apoi decid sa nu mai spun nimic.
Dacă tatălui sau nu ii pasa de el, de ce ii angajează garda de corp și sofer? De ce ar vrea sa spargă banii pe ceva ce nu contează pentru el?
-Comanda dumneavoastră, spune chelnerul în timp ce ne așează mâncarea pe masa.
După ce am mâncat, am plătit nota și am plecat acasă. În drum spre casa, Josh nu a scos niciun cuvânt. Stătea gânditor. Nu pot spune ca nu mi-a plăcut linistea asta, aveam nevoie. Cat timp a fost Mik cu noi, mi-au făcut capul calendar.
Când am ajuns acasă, Josh s-a dus în camera lui. Mi s-a părut ca am auzit cum a încuiat usa. Poate ca ar fi trebuit sa ma duc la el? Nu, sigur e bine.
CITEȘTI
Șoferul Inimii
RomanceAvand mereu cate un sofer personal, Josh ajunge sa ii urasca pe toti pana si pe cei noi veniti. Dar intr-o zi totul se schimba cu aparitia lui Cristian