3

21 5 0
                                    

                                 Josh
  
   Cui i-o fi venit gândul asta nebunesc de petrecere surpriza? Nu am niciun chef.
   Nici măcar nu știam ca este ziua lui Abel, dar măcar cu petrecerea asta a crezut ca toți ne prefaceam ca am uitat.
    Decid totusi sa merg jos sa vad ce se intampla. Pun pariu ca nimeni nu mi-a simțit lipsa. Mai mereu am fost a 5-a roata în familia asta, dar m-am obișnuit.
   Când am coborât jos, am fost întâmpinat de verișorul meu Liam în vârstă de 5 ani. El ce mai cauta aici?
   -JOOOOOSH? NU STIAM CA ESTI ACASAAAA! spune apoi îmi sare în brațe.
   -Hey Liam, am venit astăzi, ce faci? spun dandu-l jos de pe mine.
   -Am venit la ziua de naștere a lui Abel, și tu tot la fel nu?
   -Da, spun apoi mă indrept spre curte.
   Curtea era plina de baloane. Un candy bar statea aproape gol lângă piscina.
   Înainte obișnuiam sa îmi petrec serile de vara aici, în curte. Acum nimic nu mai e la fel. În timpul liceului, veneam cu asa zișii mei prieteni aici, iar tata pleca cu zilele de acasă.
   -Pe unde umbi? ii aud vocea groasa a lui Cristian, măcar cineva a observat ca am lipsit.
   Ma întorc spre el și spun:
   -În camera mea? De ce ma rog trebuie sa iti dau ție explicații? spun pe un ton ingrozitor de îngâmfat.
   Eu nu eram asa, sau cel puțin nu am fost. Asa cum spun toți sunt un îngâmfat nesuferit răsfățat ce trebuie tratat cu indiferenta.
   -Domnule Josh, nu trebuie sa îmi dați nicio explicație, ma scuzați, spune apoi pleca de lângă mine.
   După vreo jumătate de ora de stat afara, așteptând ca cineva sa ma observe. Mi s-a cam luat, asa ca decid sa merg înăuntru.
   -JOSH?!
   -DIANA?! spun sărind sa o iau în brate.
   -Nu pot sa creeeed!!!! Josh esti chiar tu.
   -În carene și oase.
   Diana era verișoara mea, sau cel mai bine zis Diana îmi era cea mai buna prietena a mea. Nu ne-am mai văzut de la Crăciun de anul trecut, iar acum sa ne revedem aici este un soc.
   -Și gândește-te ca nu voiam sa vin, spune apoi ma mai ia odată în brațe.
   -Și gândește-te ca nici eu nu voiam.
   -Doamneee, am atât de multe sa iti spun, apune apoi ne ducem în fuga pe scări spre camera mea.
   Am ajuns în camera. Diana s-a trantit în patul moale, apoi m-am trântit și eu lângă ea. Stăteam amândoi ca doi porsti privind tavanul.
   -Deci? Ce ai sa îmi spui nou?
   -Mi-am făcut un tatuaj, spune apoi eu îmi întorc capul spre ea instantaneu.
   -Ce??? Vreau sa vad. Acum!
   -Doar dacă promiți ca nu le vei spune, încă nu am avut ocazia, și îmi e ca o sa reacționeze gresit.
   -Nu le spun. Dacă reacționează greșit știi unde stau, spun uitandu-ma nerăbdător la ea.
   -Bineee, spune apoi își da bluza jos rămânând doar în sutien.
   Vrea sa se întoarcă cu spatele la mine pentru a-mi arata tatuajul, dar nu apuca pentru ca se deschide ușa. Era Cristian.
   -Domnule Josh, tatăl dumnea..., rămâne șocat apoi continua, îmi pare nespus de rău, apoi iese.
   -Uuuu, cine era frumușelul?
   -Noul meu sofer. Și acum crede ca ma culc cu tine, o doamne.
   -De ce ar crede ca te culci cu mine?
   -Suntem doar noi doi în aceasta camera, draperiile trase, tu și eu în pat, iar tu ești doar în sutien.
   -A da, pai du-te și rezolva.
   -De ce sa ma duc sa rezolv? Nu am treaba de ce a văzut, oricum nu va spune nimic, spun apoi mă trântesc pe spate.
   -Josh! Du-te acum, rezolva cu frumușelul. V-ar sta bine.
   -Diana, dacă mai spui ca mi-ar sta bine cu un bărbat de cateori vezi unul, am sa ma duc la el și o să îl omor. Asa ca ai grija.
   -Josh, du-te și rezolva, nu vreau ca cineva sa creadă ca ma culc cu varul meu.
   -Bine, spun apoi ies.
   Nu cred ca Cristian știe ca Diana este verișoara mea. Cel mai probabil crede ca este o fata cu care mi-o trag. Iar dacă îmi va fi și garda de corp ar trebuii sa învețe sa își tina gura dacă încă nu știe, iar daca nu va vrea am sa îl fac eu.
   Îl vad pe Critian cum stătea pe un scaun afara, iar în mana avea un pahar cu apa. Apa? Omul asta este din ce în ce mai ciudat.
   -Uite, ce ai văzut în camera..
   -Domnule Josh, viata dumneavoastră personala nu ma privește pe mine. Și stați liniștit ca tatăl dumneavoastră nu va afla nimic. Am venit însă să vă anut ca acesta a plecat la o conferință și mi-a spus sa va anunț. Mi-a mai spus sa va spun sa îl sunați cât de curând, spune apoi se ridica. Dacă mai aveți nevoie de mine, voi fi în camera mea, spune apoi pleacă.
   Rămân pe loc pentru câteva secunde.  nu se compara cu ceilalți soferi ai mei. Dacă era unul nesimțiți acum m-ar fi șantajat ca să nu ii spună tatei. Poate am sa ii spun mai târziu ca Diana este verișoara mea, dar acum trebuie sa îl sun pe tata sa vad ce vrea.
  -Josh, ma bucur ca ai sunat. Vreau ca tu și Cristian sa veniți pana la mine la firma.
   -Pentru?
   -Maine veți pleca din câte știi, iar cadoul pentru Abel din partea ta a ajuns. Vei veni aici împreună cu Cristian sa îl luați.
   -Maine plec? Doamne ce bine, spun apoi fac semnul victoriei.
   -Acum dacă nu te superi, am putina treaba, va aștept! spune apoi închide.
   Nu mai stau pe gânduri și ma duc direct în camera lui Cristian. Nu cred ca ar trebuii sa ii spun acum despre Diana, poate mâine în drum spre casa.
   Ciocan la usa.
   -Da?
   -Sunt eu, Josh.
   -Puteți întra Domnule Josh, usa este deschisa, spune apoi întru în camera.
   Cristian era tot în costum. Stătea la biroul din camera pe laptop-ul sau. Se uita la ceva documentar despre Noua Zeelanda.
   -Tata a spus sa mergem pana la el la firma.
   -Sigur, i-au cheile și mergem, spune apoi ia cheile și iese pe ușă, apoi ies și eu.
   Ne-am urcat în mașină. Chiar daca afara erau 37 de grade, în mașină era destul de rece aerul. Decid totusi sa nu-l opresc.
   După 10 minte am ajuns si la firma tatălui meu. Tata avea multe afaceri, dar cea unde steta cea mai mult era firma de vopsele. El a creat unul dintre cele mai frumoase culori, iar tot el le-a făcut pe cele mai bune din lume.
  
  

Șoferul InimiiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum