2

27 4 0
                                    

                             Cristian
   Sincer, Josh mi se pare un îngâmfat și un răsfățat. Dacă știam cui ii voi fi sofer și garda de corp de deasupra, nu as fi acceptat nici pentru cea mai mare suma din lume. E un îngâmfat și punct.
   Desigur ca nu ii convine sa aibă garda de corp. Mie mi-ar place, și mi-ar mai place sa fiu fiul unui multimilionar.
   Chiar dacă e un îngâmfat, eu trebuie sa ma comport cu Josh ca atare, asa ca nu ii pot comenta și nu îl pot lua la bătaie dacă ma enervez. Sunt convins ca dacă as da în el ar acționa imediat și ar da și el.
   Josh este un bărbat înalt și binișor făcut. Brunet cu ochii albastri. Cine a mai văzut brunet cu ochii albastri? Nimeni exact.
   După ce s-a certat cu tatăl sau ca nu vrea garda de corp, pana la urma a acceptat. Domnul Smith mi-a arătat camera unde voi sta peste noapte. Când Josh a auzit ca rămâne peste noapte a luat foc. Nu ii convine nimic băiatului asta.
   Au trecut câteva ore de cand stau singur în camera și ma holbez la tavan. Decid sa merg jos. Casa asta era incredibil de mare. Avea 4 bai, 10 camere din care 3 de oaspeți, 2 bucătării și 2 sufragerii. Iar fiecare camera avea designul ei. Incredibil cum un om singur poate sta într-o atâta casa. Nu știu de ce Josh nu ar sta aici, ar fi ca un rai pentru el, sau cel puțin pentru mine ar fi.
   Cobor din pat și decid sa ma duc la baie. Dar mai întâi trebuie sa aflu unde e, îmi va lua o veșnicie.
   Am deschis ușa, iar în fata ochilor mi-a ieșit un brunet. Era Josh. La mine la usa? Oare unde vrea sa meargă.
-Bună ziua!
-Bună!
-Va duc undeva domnule Josh?
   Era insuportabil sa ii spun "domnule" în primul rand ca era mai mic ca mine cu 4 ani, iar în al doilea rand ca nu merita. Eu aveam 29 de ani, iar el 25 și tot eu ii ziceam "domnule".
-Nu.
-Atunci, de ce sunteți la usa camerei mele?
-Camera ta? spune ridicandu-si o sprânceană.
-Da, tatăl tău ma adus aici.
-Da, ai dreptate. Nu știu ce caut aici, spune apoi se întoarce pe vârfuri și pleacă.
   Cum spuneam, e un îngâmfat. Mai bine stai 100 de ani sa caut baia decât sa îl întreb unde e. Nici nu cred ca mi-ar fi spus.
   După 10 minute de cautat, am găsit și baia. Am intrebat-o pe menajera unde este baiat, iar ea ma dus direct. Cred ca trebuia sa fac asta de la început.
   Am coborât jos unde era Josh impreuna cu un bărbat de vreo 1,80, blond cu ochii albastri. Presupun ca acesta este logodnicul Brianei, sora lui Josh.
-Bună ziua! spun apoi dau mana cu bărbatul de lângă Josh.
-Bună, tu trebuie sa fi Cristian, eu sunt Abel, spune dând noroc cu mine.
-Incantat.
-Cristian, ai putea veni pana aici? il aud pe domnul Smith cum ma striga.
-Imediat, spun apoi mă indrept spre el.
   Când am ajuns în camera, acolo era o femeie de vreo 1,75, șatenă cu ochii verzi. Cred ca aceasta este Briana sora lui Josh. Este atât de frumoasă. Este îmbrăcată intr-o rochie de vara, iar în mana tine un buchet de bujori.
-Va ajut cu ceva domnule? întreb eu politicos.
-Da, am nevoie sa ii ții pe băieți distrasi puțin. Astazi este ziua lui Abel, iar nimeni nu ia spus la mulți ani. Vrem sa îl facem sa creadă ca am uitat complet.
-Și domnul Josh știe?
-Nu, el oricum uita și cand este ziua lui, spune satena apoi rade.
-Briana, nici chiar asa.
   Ei sunt chiar de treaba, ma întreb cu cine seamănă Josh asa îngâmfat. Oare sa semene cu mama lui? Nu am cunoscut-o pana acum deci nu vreau sa trag concluzii pripite, poate este adoptat cine știe.
-Da domnule, spun apoi plec spre băieți.
   Când m-am dus înapoi nu mai era nimeni. Din câte am aflat Josh a plecat în camera lui, dar de Abel nu știe nimeni nimic.
-Domnule Cristian, era Abel care ma striga din spatele barului.
-Chiar pe dumneavoastră va cautam domnule Abel.
-Oh, te rog nu îmi mai spune domnule, nu sunt asa bătrân.
-Nici eu nu sunt asa bătrân, spun dandu-mi ochii peste cap în semn de protest iar acesta rade.
-Esti chiar un tip de treaba. Hai sa bem ceva, spune apoi ia o sticla de whisky și toarna în doua pahare.
-Nu pot bea în timpul programului, sunt cu mașina.
   Știu ca o sa spuneti ca sunt nepoliticos, dar chiar nu beau. Nici când mi-a pus domnul Smith nu am băut. În schimb Josh a dat pe gat paharul în mai puțin  de 2 secunde. Alt lucru care nu îmi place la el: consuma alcool. Eu nu eram fan alcoolului deoarece când eram am avut multe de suferit din cauza lui.
-Am inteles! Îmi place de tine, spune apoi ma bate pe umăr.
-Și mie de tine, spun apoi îmi zâmbește.
   Dacă ne-ar vedea Josh ar spune ca ma culc și cu el. Nu pot să cred că a spus ca ma culc cu tatăl lui. Chiar crede ca îmi plac bărbații? Pentru ca dacă da, nu este deloc adevărat. Nu mi-au plăcut bărbații, nu îmi plac și nu îmi vor plăcea niciodată.
   Am mai stat cu Abel mult, pana când a venit domnul Smith și la chemat afara în curte. Acolo îl așteptau mulți invitați și multe baloane. Aveau și un candy bar, iar băuturile de acolo erau unele dintre cele mai scumpe.
   Era atât de multă lume și totuși nu l-am văzut pe Josh. Valetul domnului Shmit mi-a spus ca este în camera sa, dar cât sa stea și acolo? Ciudat, masina lui este aici deci clar nu e plecat.
   Sper ca va veni curând pentru ca nu am chef sa caut după el prin tot orașul. Acum ca sunt garda lui de corp sau așa zis garda de corp trebuie sa am grija de el ca de ochii din cap. Iar la cum este el îmi va fi al naibii de greu.

Șoferul InimiiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum