Josh
-Ce zici? Asta vine bine, nu? spune Mik în timp ce probează un costum.
-Da, arata bine, spun plictisit.
De o ora tot stam aici sa probam costume pentru poze. Am aranjat o ședință foto într-un parc celebru din Viena, iar noi cavalerii trebuia sa fim îmbrăcați la fel, dar nu ne prea convenea nimic.
-Cristian, tu ce zici? il intreb uitandu-ma la el.
Statea pe canapea în magazin, cu ochii în telefon. Pare îngândurat.
-Poftim? spune ridicandu-si sprânceana.
-Ce părere ai despre costum? Vine bine pe turcoaz?
-Turcoaz? Nu prea stiu ce sa spun.
-Cristian, vei fi și tu cavaler de onoare, spune abel uitandu-se amuzat la reacția lui.
-Atunci clar turcoaz iese din discuție.
-Dar nici negru.
-De ce nu? spune ridicandu-si sprânceana.
-În negru se îmbracă Abel.
-Va contrazic băieți. Nu ma imbrac în negru. Am vorbit cu Briana si ne-am gândit sa ne îmbrăcăm în alb amandoi.
-Deci negru rămâne, spune Cristian bagandu-si telefonul în buzunar.
Nu am preferat sa ma mai cert cu el, în schimb negru nu suna asa de rău.
Ne-am uitat de costume negre și am ales 4 modele. Toate erau foarte frumoase, tot ce mai rămânea era sa probam și sa alegem doar un model.
Eu sunt primul care probează. Primul costum e destul de decent doar ca pantalonii sunt destul de oribili pentru mine.
-Ce ziceți? spun ieșind din cabina.
Mik a început sa rada.
-Clar nu, spune râzând.
-Costumul nr 1 este tăiat de pe lista, domnule Josh, mulțumim nici noua nu ne plăcea.
Dacă nu le plăcea de ce l-au mai ales?
Am intrat în cabina și am început să mă schimb. Costumul asta îmi dădea mâncărimi. Era un mare nu din start.
-Deci? Asta cum e?
-Doamne e oribil.
-Costumul nr 2 este tăiat de pe lista.
-Grozav, spune Abel încercând sa nu aibă o criza.
Costumele erau foarte frumoase, dar nu se potriveau cu corpul meu. Toate semănau între ele deoarece măcar unul dintre ele sa vina foarte bine pe noi. Nu trebuia sa avem același model de costum pe noi, dar măcar trebuiau sa semene foarte bine între ele.
Am intrat în cabina pentru a treia oara. Am o presimțire bună. Costumul asta cred ca va sta bine pe mine. Pantalonii sunt foarte comozi și plăcuți la atingere. Costumul asta chiar venea bine.
-Cum e? spun făcând o pirueta
-Josh e perfect, spune Mik în timp ce se uita la Costumul cu numărul 3.
-Da, și mie îmi place, asta rămâne, spune Abel luandu-si ochii din telefon.
Dar Cristian nu spunea nimic. Se uita la mine și tăcea. Statea nemișcat pe canapea uitandu se la mine. Nu avea nicio expresie pe fata, niciun zambet în coltul gurii, nimic. În schimb, privirea lui spunea altceva.
-Cristian? Cum ți se pare? spun ridicandu-mi mâinile.
-Perfect! Costumul numărul 3, bifat. Următorul, spune apoi începe sa scrie ceva pe telefon.
Perfect!
Cuvântul asta rostit de el îmi va răsună în minte toată ziua. Grozav.
A urmat și Mik care a probat doar 2 costume, deoarece costumul 2 ii venea perfect.
-Costumul numărul 2, bifat.
De data asta nu a spus "perfect" deci sa na simt norocos?
A venit și rândul lui Cristian sa probeze costumele. Am o presimțire ca nu ii va plăcea nimic. Lui nu ii place și nu ii convine nimic.
-Exclus nu! îl aud spunând din cabina.
-Ieși sa te vedem Cristian, spune Abel apoi Cristian iese.
Nu ii statea bine, avea dreptate.
-Da, ai dreptate.
-Costumul numărul 1 tăiat de pe lista, spun imitandu-i vocea, iar el își da ochii peste cap.
A intrat înapoi pentru a proba al doilea costum.
-Asta în niciun caz, provoacă mâncărimi.
-Ieși sa te vedem Cristian.
-Costumul numărul 2 tăiat de pe lista, spun apoi Abel începe sa rada.
A întrat pentru a 3-a oara în cabina aia de proba. Sunt sigur ca asta nu o sa ii placa, deoarece îmi place mie.
-Mai ai mult Cristian?
-De abia am intrat.
-Sunt curios, spune Mik.
-Am nevoie de ajutor, spune scoțând capul afara.
Da, are dreptate, cosumul are ceva care trebuie prins la spate, eu nu l-am mai prins.
-Merge și fără, spun uitandu-ma la el.
-Poate merge, dar nu vreau fără.
E asa un îngâmfat, chiar nu putea fără? Nu e ca și cum explodează dacă nu prinde costumu ala la spate.
-Eu nu ma bag, spune Albel în timp ce statea pe telefon.
Cum Mik nu este aici decid sa merg eu. Habar nu am când a fugit și unde, dar va plăti mai târziu.
-Oh doamne, vin eu, spun uitandu-ma urat pe Abel, apoi începe sa rada.
Am întrat în cabina. Nu ma gândeam ca e asa de spațioasă pentru 2 persoane. Dacă ma gândesc în cabina asta poți avea liniștit o partida de sex.
Cristian avea pantalonii de la costum pe el și o camasa. Mușchii ii ieșeau în evidenta cu camasa asta.
-Domnule Cristian, puneti-va costumul.
-Imediat domnule Josh, spune apoi își pune costumul.
Costumul trebuia prins de un nasture al cămășii care era pe dedesubt. Adică trebuia sa ii bag mana pe sub cămașă ca să i-l pot prinde. Grozav.
I-am îndepărtat sacoul și și i-am scos o porțiune de cămașă din pantaloni. Cristian nu a avut nicio reacție. I-am băgat mana pe sub cămașă. Pielea lui era asa rece, iar mana mea asa calda.
I-am prins sacoul de cămașă, apoi mi-am scos mana, dar cu palma atingandu-i spatele.
-Mulțumesc!
-Băieți, se face cam târziu.
Am ieșit amandoi odată. Nu am apucat sa îl vad îmbrăcat în costum.
-Ia sa vedem, spune Abel entuziasmat.
-Îmi place, îl aud pe Mik dintru-un colt al camerei.
-Perfect! Costumul numărul 3 bifat.
Am mers sa plătim costumele, iar apoi am plecat direct spre casa. A fost o zi obositoare și încă nu s a terminat.
În jumătate de ora trebuia sa fim în parc pentru ședința foto. Am avut noroc cu un prieten a cărei casa este cea în care stam. A făcut meditații împreună cu sora mea, iar când a auzit că vom avea petrecerea burlacilor s-a bucurat foarte mult să ne închirieze casa pe gratis.
CITEȘTI
Șoferul Inimii
RomanceAvand mereu cate un sofer personal, Josh ajunge sa ii urasca pe toti pana si pe cei noi veniti. Dar intr-o zi totul se schimba cu aparitia lui Cristian