2.

379 36 35
                                    

Hazır yazmısken ikinci bölümü de atayım dedim. Bundan sonra bölümler belli aralıklarla gelir.

Herkese keyifli okumalar diliyorum.

Lütfen yorum yapın.

Eva, yeni atandığı üniversitedeki ilk haftasına büyük bir heyecanla başladı. İlk günü, kampüsü keşfetmekle geçti. Etrafı dolaşırken öğrencilerle tanıştı, binaları ve kampüsün çeşitli olanaklarını keşfetti. Öğrencilerle samimi sohbetler edip, yeni meslektaşlarıyla tanışarak kampüsün dostça atmosferini deneyimledi.

İlk derslerini planlamak için vakit harcayan Eva, ders materyallerini düzenledi ve sınıflarını hazırladı. Öğrencilere en iyi eğitimi sunabilmek için çaba gösterirken, öğrencilerle olan iletişimini kuvvetlendirmek için çeşitli etkinlikler ve tanışma toplantıları düzenledi. Oryantasyona önem veriyordu.

İlk hafta boyunca, öğrencilerin ihtiyaçlarına odaklanarak ve onları destekleyerek geçti. Ofis saatlerinde öğrencilerle bire bir görüşmeler yaparak onlara akademik ve kişisel konularda yardımcı oldu. Aynı zamanda kampüs etkinliklerine katılarak öğrencilerle daha yakın bir ilişki kurmaya çalıştı.

Eva, diğer öğretim üyeleriyle de tanışma fırsatı buldu ve üniversitenin kültürü hakkında daha fazla bilgi edindi. Kendini üniversite topluluğuna kabul ettirmek için çeşitli komitelerde ve etkinliklerde yer almaya başladı.

İlk haftanın sonunda, Eva hem meslektaşları hem de öğrencilerle güçlü bir bağ kurmuş ve üniversiteye uyum sağlamıştı. Yeni kariyerinin heyecanıyla dolu olan Eva, gelecek haftalar için sabırsızlanıyordu.

Dora'nın dersine henüz girmemişti Eva. Dora onun dersini heyecanla bekliyordu.

Arkadaşı Cansel ile birlikte kampüste yürürken heyecanlıydı Dora. Bugün Eva ile dersleri vardı. Geçen ilk haftada Eva bir işi olduğu için onların derslerine katılamamıştı.

Dora, dersin başlamasını dört gözle bekliyordu. Arkadaşı Cansel de heyecanını paylaşıyordu. Birlikte dersin olduğu sınıfa doğru yol aldılar. Kapıyı açıp içeri girdiklerinde, sınıfın sessizliği onları karşıladı. Henüz Eva gelmemişti. Ancak, Dora ve Cansel, dersin başlamasını sabırla beklemeye başladılar.

Sınıfın sessizliği içinde, Dora ve Cansel heyecanla beklemeye devam ettiler. Dışarıdan, koridordan hızlı adımların yaklaştığını duydular. Kapı açıldı ve Eva, hafif bir telaşla içeri girdi.

"Özür dilerim, bir toplantıya katılmam gerekti. Geciktiğim için üzgünüm." dedi öğrencilerine gülümseyerek.

Eva, yerine geçip dersine başladı. Öğrencileriyle samimi bir şekilde iletişim kurdu ve ders materyallerini titizlikle açıkladı. Dora ve Cansel, dersin ilerleyen kısımlarında aktif bir şekilde derse katılarak, Eva'nın dersine olan ilgilerini gösterdiler. Özellikle Dora derse katılma konusunda çok istekliydi.

Ders ilerledikçe, Dora'nın heyecanı daha da artıyordu. Not alırken sürekli el kaldırıyor ve sorular soruyordu. Eva, Dora'nın katılımını memnuniyetle karşılıyordu ve onun aktif tutumunu teşvik ediyordu.

Cansel de ders boyunca dikkatle dinliyor ve zaman zaman katkıda bulunuyordu. Eva, öğrencilerinin ilgisini çekmek için interaktif öğretim yöntemlerini kullanıyordu. Sınıf, dersin hem eğitici hem de keyifli geçmesiyle dolup taşıyordu.

Dersin sonunda, Eva öğrencilerine birkaç ödev vererek dersini sonlandırdı. Dora ve Cansel, dersin sonuna geldiklerinde birbirlerine bakıp gülümsediler.

Dora, "Eva'nın dersi gerçekten harikaydı, değil mi? Tam da beklediğim gibi çiktı inanılmaz bir kadın" dedi. Büyülenmişti.

Cansel, "Kesinlikle, çok keyif aldım. Daha da fazlasını bekleyemezdim!" dedi arkadaşına katılarak.

Eve & Eve Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin