20.

130 18 11
                                    

Herkese merhaba, bu hikayenin son şansı bu seferde işler istediğim gibi gitmezse kaldıracagım.

Yorum yaparsanız sevinirim.

Hepinize keyifli okumalar diliyorum.

Sınavlarin bitmesinin ardından Dora ve Cansel, mezuniyet töreni için heyecanla hazırlıklara başladılar. Alışveriş yapmak için şehrin en büyük alışveriş merkezine gittiler. İlk olarak, giysilerini seçmek için birkaç mağazayı dolaştılar.

Dora, "Kanka sence bu elbise nasıl?" deyip üzerine siyah yırtmaçlı bir elbise tuttu fakat Cansel bunu beğenmedi.

"Kanka bu biraz yaşlı işi gibi duruyor sana daha cıvıl cıvıl bir şey bulmalıyız" dedi.

Arayışlarını sürdürürken bir elbise daha buldu Dora, maviydi.

"Ya bu?" dedi.

"Olmaz kanka bu da çok kısa ve açık. Eva'nin törende birilerini pataklamasını istemiyorsan eğer başka bir şey bulmalıyız" dedi ve bakınmaya devam ettiler.

Dora, uzun süreli arayışından sonra, göz alıcı bir kırmızı elbise buldu. Üzerindeki inci detaylarıyla göz kamaştırıyordu. Cansel ise, klasik bir elbise yerine, biraz daha modern ve özgün bir tarz arıyordu. Sonunda, lacivert renkte güzel bir elbise buldu.

Giysilerini seçtikten sonra, ayakkabılarını ve diğer aksesuarlarını almaya geçtiler. Dora, kırmızı elbisesiyle uyumlu birkaç farklı ayakkabı denedi, ancak en sonunda zarif bir stiletto tercih etti. Cansel ise, elbisesiyle uyumlu bir çift ayakkabı buldu ve rahatlığını test etti.

Aksesuarlar için bir takı mağazasına gittiklerinde, Dora, elbisesine uygun birkaç farklı kolye ve küpe seti denedi. Sonunda, inci detaylı bir seti tercih etti. Cansel ise, şık bir kolye ve bileklik buldu, elbisesiyle mükemmel uyum sağlıyordu.

Alışverişin ardından, birlikte bir kafeye oturdular ve günün yorgunluğunu atmak için bir fincan kahve içmeye başladılar.

Dora, kahvesinden bir yudum aldıktan sonra konuşmaya başladı.

"Bu mezuniyet töreni gerçekten özel olacak. Yıllar ne kadar hızlı geçti değil mi? Hatırlıyor musun, ilk günlerde ne kadar heyecanlıydık? Seninle tanıştığımız günü daha dün gibi hatırlıyorum" dedi.

Cansel de gülerek cevapladı arkadaşını.

"Evet, inanılmaz kanka. Yıllar sanki bir su gibi aktı gecti, nasil oldugunu anlamadım. Ama işte şimdi bak, mezuniyet törenine hazırlanıyoruz. Hem heyecanlıyım hem de biraz melankolik."

Dora, "Gerçekten de. Ama bu özel günü dolu dolu yaşayacağız. Ailelerimizle beraber olmak, Eva ile beraber olmak ve seninle beraber olmak da bu günü daha da özel kılıyor." dedi gülümseyerek.

Cansel, "Sen benim birtanecik arkadaşımsın, bundan sonraki süreçte de ne zaman istersen yanında olacagım" diye ekledi.

Dora, "Okul da bitiyor artık Cansel, Eva ile birlikte daha da özgür olacağız. Henüz aileme söylemedim ama törenden sonra söyleyeceğim umarım buna karşı çıkmazlar" dedi.

Cansel düşünceli bir şekilde kafasını salladı.

"Umarim bir şey söylemezler kanka. Ama bir şey diyecek birilerine de benzemiyor annen ile baban. Bence homofobik değiller. Senin mutluluğun için her şeyi yapmaya hazır gibi görünüyorlar." dedi.

Gerçekten de öyleydi. Dora'nın ailesi gayet anlayışlı ve moderndi.

İkisi de birbirlerine gülümsediler ve geleceklerine dair hayaller kurmaya başladılar. Mezuniyet töreninin heyecanı ve mutluluğu içinde, birlikte geçirdikleri bu anların tadını çıkarmaya karar verdiler.

Eve & Eve Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin