29.

97 9 0
                                    

Keyifli okumalar.


Birkaç gün sonra Dora ve Cansel bir kafede buluşmuş konuşuyorlardı. Cansel Eva'nın Dora'ya evlilik teklifi etmesinin şokunu hala atlatamamıştı.

Cansel, " Yengeme bak be hızlı çıktı iyi mi? Kaptı gül gibi kızı" deyip güldü.

Onun bu sözlerine Dora da kıkırdamıştı.

Dora, "Ee ben de kaptım afet gibi hatunu olacak o kadar." dedi.

Cansel kahvesinden bir yudum alıp konuşmasına devam etti.

"Dostum düğünün nerede olacağına karar verdin mi peki?" dedi.

Dora bunu etraflıca düşünmüştü.

"Uzun düşünme seansları sonucunda İtalya'da olmasında karar kıldım. Eva da bunu onayladı."

Cansel, "Çok güzel bir seçim, bu mevsimde İtalya harika olur. Aferin kanka kedi olalı bir fare tuttun." deyip arkadaşı ile dalga geçti.

"Aman Cansel takılma bana da şu gelinlik işini bir an önce halledelim. Kıyafetlerimizi buradan satın almak istiyoruz. Orada hiç uğraşamam. Aradan çıksınlar." dedi ve önündeki pastadan bir çatal aldı. Evleneceği için bu aralar çok fazla bir şey yemiyordu. Kendince formunu koruması lazımdı.

Cansel, "Tamam işte kızım bunun için buluşmadik mi bugün, şu kahvemi içeyim kalkarız." dedi.

Dora kahvesinden bir yudum aldı ve gülümsedi arkadaşına.

"Gerçekten bu süreç birazcık kafa karıştırıcı olabiliyor. Ama iyi ki sen varsın Cansel, her şeyin üstesinden gelmemde bana yardımcı oluyorsun" dedi minnetle.

Cansel gururla gülümsedi, "Tabii canım, ne demek! Senin için elimden geleni yaparım, her zaman. Şimdi gelinlik işini halledelim, sonra birlikte güzel bir yemek yeriz" diye ekledi.

İkisi de kahvelerini bitirip kalktılar. Dışarıda güneşli bir gün vardı ve kafeden çıktıktan sonra birlikte bir moda evine doğru yürüdüler.

Dora ve Cansel moda evine girdiklerinde, gözlerini kamaştıran muhteşem gelinlikler arasında adeta kayboldular. İlk olarak, Dora beğendiği birkaç gelinliği incelemeye başladı. Zarif danteller, incilerle işlenmiş detaylar ve farklı kesimler arasında seçim yaparken, Cansel de ona eşlik ederek fikirlerini paylaştı.

İlk deneme için Dora, biraz taşlı ve kabarık bir gelinliği seçti. Satıcı, ona doğru bedeni getirdi ve Dora gülümseyerek giydi. Ayna karşısında durduğunda, ışıltılı detaylar altında parlayan gelinliğe hayran kaldı. Saçlarını serbest bırakarak etrafında döndü ve Cansel'e dönerek heyecanla sordu.

"Nasıl görünüyorum?"

Cansel, "Dora, gerçekten muhteşemsin! Bu gelinlik sana çok yakıştı kızım" dedi gururla.

Dora'nın yüzüne sevinçle bir gülümseme yerleşti. Ancak, hemen karar vermek istemeyip diğer seçenekleri de görmek için başka bir gelinlik denemesi yapmaya karar verdiler.

İkinci deneme için Dora, daha sade ve zarif bir gelinlik seçti. Bu sefer, saçını topladı ve gelinliğin inceliklerini daha rahat görmek için aynaya yaklaştı. Kollarını kaldırıp eteğini tutarak döndü ve Cansel'e bakarak fikrini sordu.

"Cansel, peki bu nasıl?" diye sordu heyecanla.

Cansel, Dora'nın diğer gelinlikte olduğu gibi bu sefer de mükemmel göründüğünü düşündü.

"Dora, bu da harika! Sadelik sana çok yakışıyor" diye yanıtladı arkadaşını.

Üçüncü deneme ise, Dora'nın romantik ve vintage tarzı seven yönünü yansıtan bir gelinlikti. Dora, dantel detayları ve zarif kesimiyle kendini gerçek bir prenses gibi hissetti. Aynanın karşısında durduğunda, bu kez yüzünde hafif bir gizemli gülümseme vardı. Cansel, arkadaşının yüzündeki mutluluğu gördüğünde içten bir şekilde "Bu senin tarzın gibi duruyor Dora, çok güzel," diye yorum yaptı.

Eve & Eve Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin