Bu kez bir şey söylemek gelmedi içimden..
Güzel geçen kar tatilinin ardından yeni dönem başlamıştı. İlk dönem stajında Eva'ya düşmesi bir mucizeydi Dora'nın. İkinci dönem hocasının kim olacağını merak ediyordu.
Eva ile ilişkileri doludizgin ilerliyordu. Birbirlerine iyice ısınmışlardı. Ufak tefek öpücükler ve sarılmalar dışında henüz ileri gidecek bir şey yapmamışlardi. Durumları ciddileşene kadar Dora bir şey yapmayı da düşünmüyordu.
Sabah okula gitmek için hazırlanırken Eva'dan gelen mesaj ile birlikte gülümsedi.
Eva: Günaydın güzelim, hazırlan bugün okula seni ben götüreceğim. Görüşürüz, seni seviyorum.
Dora mesaja mutlulukla cevap verdikten sonra hazırlanmaya başladı. Birbirlerine birbirlerini sevdiklerini nihayet söylemişlerdi.
Okuldayken ekstra dikkatli davranıyorlardi. Bu durumun açığa çıkmasını ikisi de istemezdi. Hem bu Dora'nın son dönemiydi. Okulu bitirdikten sonra sevgilerini daha da ileri bir düzeye taşımayı düşünüyorlardı.
Aralarında çok bir yaş farkı da yoktu. Dora yirmi dört Eva ise otuz yaşındaydı.
Dora hazırlanmasını bitirip aşağıya indiğinde Eva gelmişti. Hemen hiç hız kesmeden arabaya doğru koştu.
Dora arabaya biner binmez Eva, "Güzelim benim çok özledim seni" deyip yanaklarindan iki öpücük çaldı.
Dora emniyet kemerini takarken sevdiği kadına gülümsedi.
"Ben de seni özledim canim, keşke zahmet edip beni almaya gelmeseydin. Yolun ters tarfinda kaliyor evim, sana kıyamıyorum" dedi Dora.
Eva sevdiği kadına aşkla bakıp onu cevapladı.
"Bu soğukta senin otobüslerde sürünmene gönlüm razı olmadı, elimden geldiğince bundan sonra okula seni ben götüreceğim." dedi ve arabayı çalıştırdı.
Eva dediğim dedik bir insandı. Birlikte oldukları süre boyunca Dora bunu öğrenmişti.
Fakülteye geldiklerinde Eva arabayı park etti ve bir süre arabada kaldılar.
"Benim dersim size üç saat sonra başlıyor o zamana kadar beni özle" deyip Dora'ya sarıldı Eva.
Bu dönemde Eva'nin Dora'nın sınıfı ile bir dersi vardı.
Dora Eva'ya, "Tamam canımın içi sende beni özle." deyip yanağına bir öpücük kondurdu ve arabadan indi.
Sınıfa gittiğinde Cansel ile karşılaştı Dora. Cansel ilişkilerini bilen tek kişiydi. Sırıttı arkadaşına.
Cansel, "Staj yerleri açıklanmış, seninki yine seni grubuna almış görünüyor. Bu sefer ben de onun grubundayım. Hadi yine iyiyiz." dedi.
Dora duyduğu cümleler karşısında saşırmıştı. Eva ona bir şey söylememişti.
"Eva ile birlikte geldik ama bunu bana söylemedi' dedi.
"Belki de sana sürpriz yapmak istemiştir" dedi Cansel de.
"Belki de haklısın"
Dersleri bitip Eva'nın dersi geldiğinde Eva büyük bir özgüvenle sınıfa girdi.
Eva, sınıfta ders anlatırken her kelimesiyle öğrencilerin dikkatini çekiyor, konuyu tutkuyla aktarıyordu. Dora ise sırasında oturmuş, Eva'nın her hareketini ve sözünü büyük bir hayranlıkla izliyordu. Aralarındaki bağ, sadece öğretmen ve öğrenci ilişkisinden öte, derin bir sevgiye dönüşmüştü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eve & Eve
RomanceBu bir GxG hikayesidir. Homofobiksen hikayemden uzak dur. Tüm hakları şahsıma aittir.