15.

155 23 7
                                    

Merhaba :)

Yorum yapın yorummm :)

Hadi keyifli okumalar.

Eva Dora'nın staj hocasıyla konuşmuş işini halletmişti. Dora bir nebze de olsun rahatlamıştı. Günler emin adımlar ile ilerliyordu neredeyse mayıs ayına gelmişlerdi. Bu ara derslerin ve vizelerin yoğunluğundan Eva ve Dora birbirlerini pek görememişlerdi. Eva sınav hazırlamak ile uğraşıyor Dora ise sınavlarına çalışıyordu.

Dora ders çalışırken Eva'yı özlediğini farketti. Son bir vizesi kalmıştı o da Eva'ninkiydi ona mesaj atmaya karar verdi.

Dora: Aşkım ders çalışmaktan çok bunaldım, seni özledim dayanamıyorum. Kafam dersleri kaldırmıyor artık. Bir saatlik de olsa görüşsek nasıl olur?

Eva o anlarda yaptığı bazı sınavları okuyordu. Gözündeki okuma gözlüğünü çıkardı ve sevgilisine gülümseyerek yanıt verdi.

Eva: Ben de seni özledim güzelim ama dayanman gerekiyor, sadece bir sınavın kaldı. Ben de çok yoğunum sınav kağıtlarını okuyorum. Bu nedenle maalesef görüşemeyiz.

Dora sesli bir şekilde nefes aldı ve bıraktı. Canı sıkılıyordu kafası artık gerçekten de dersleri kaldırmıyordu. Neyseki okulda son senesiydi.

Dora: Bari yapacağın sınav ile ilgili biraz ipucu ver, bizi çok zorluyorsun sevgilim kalacağım diye korkuyorum.

Kalacagından korkmuyordu aslında soruları bir şekilde halledebilirdi. Sadece Eva'ya naz yapıyordu ve Eva bu konularda çok disiplinliydi.

Eva okuduğu mesaj ile birlikte şaşırdı. Gerçekten zor sorular mı soruyordu? Eva öğrencilerinin rahatı için elinden geleni yapıyordu, onları zorladığını düşünmüyordu.

Eva: Biliyorsun ki sana herhangibir ipucu veremem sevgilim bu etik olmaz. Sen de herkes gibi dersine çalışıp sınava gireceksin ve hakkın ne ise ona razı olacaksın.

Dora bir çocuk gibi somurttu dudakları aşağı düşmüştü.

Dora: Peki madem aşkım zaten sana şaka yapmıştım ipucu falan istemiyorum. Sana kolay gelsin. Seni çok özledim. Seni çok seviyorum. Yarını dört gözle bekliyorum.

Eva okuduğu mesaj ile birlikte neredeyse yelkenleri suya indirip Dora'nın yanına koşacaktı. Ekranı parmaklari ile okşadı ve yazının üzerinden birkaç defa geçti.

Eva: Ben de seni çok seviyorum güzelim, sınavına iyi çalış yarın görüşürüz.

Dora bu mesajın üzerine çalışmasına devam etti. Kafası iyiden iyiye basmayınca Cansel'i aramaya karar verdi.

Cansel, "Alo Dora?" diyerek telefonu açtı.

Dora, "Cansel ne haber kanka ne yapıyorsun?" dedi.

Cansel, "Ders çalışıyorum kankacıgım aklıma bir şeyler girmiyor ben de şimdi bırakıp seni arayacaktım kalp kalbe karşıymış."

Dora, "Ya Cansel buluşalım mı ne dersin? Benim de aklıma hiçbir şey girmiyor. Hem belki birlikte çalışırsak aklımıza bir şeyler girer" dedi sıkıntıyla.

Cansel, "Senin o güzel sevgilin ağzımıza edecek gibi görünüyor ama hadi bakalım hayırlısı. Bence de buluşalım. Bir kafede oturup çalışırız. Hem de biraz kafamız dağılır." dedi.

Eve & Eve Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin