Merhaba güzel bir bölümle geldim.
Hikayeye pek ilgi yok gibi, ama yine de yazdıkça yayınlayacağım.
Yorum yapmayı unutmayın.
Herkese keyifli okumalar diliyorum.
Stajdan sonraki gün okula gittiğinde kendisini artık daha da bir ögretmen hissediyordu Dora. İlk günü çok güzel geçmişti. Cansel ile oturup konuşurlarken stajdan bahsetmeye başladılar.
"Staj nasıl geçti kanka. Benimki baya yorucuydu, çocuklar çok asiydi baya zorlandım. dedi Cansel.
Dora onun bu sözlerine üzülmüştü. Arkadaşının da kendisi gibi rahat bir gün geçirdiğini varsaymıştı.
"Benim günüm çok güzel geçti Cansel. Çocuklar çok tatlı ve isteklilerdi. Seninkinin kötü geçmesine üzüldüm canım." dedi.
Yine aynı kafede oturuyorlar ve günlerini değerlendiriyorlardı. Bugün ilk dersleri Eva ileydi.
Dora, Cansel'le sohbet ederken içten içe Eva'nın dersini düşünüyordu. Onu göreceği için heyecanlıydı ama aynı zamanda içi buruktu. Eva'ya platonik olarak aşık olması, onunla karşılaşmayı her zaman bir karmaşa haline getiriyordu.
Ders zamanı geldiğinde sınıfa girdi ve arkadaşlarına gülümseyerek selam verdi. Ancak içindeki heyecan, Eva'nın sınıfa girişiyle birlikte arttı. Göz teması kurduklarında, Dora'nın kalbi hızla atmaya başladı. Ancak dışarıdan sakin ve profesyonel görünmeye çalışıyordu.
Ders boyunca, Eva'nın yönlendirmesiyle ders ile etkileşime girerken, içindeki karışık duyguları bastırmaya çalışıyordu. Onunla vakit geçirmek her zaman zorlayıcıydı, ama aynı zamanda bir o kadar da özel bir deneyimdi. Onun bilgeliği ve öğrencilere yaklaşım tarzı, Dora'nın da öğretmenlik anlayışını derinlemesine etkiliyordu.
Ders sonunda, Eva'yla kısa bir sohbet etme fırsatı buldu. Onunla konuşurken, içindeki duyguları gizlemeye çalışsa da, Eva'nın dikkatlice bakışları altında kendini koruyamıyordu.
"Doracıgım nasıl geçti ilk staj günün güzelim?" dedi birden.
Onun güzelim demesiyle Dora neredeyse bayılacaktı.
"Çok iyiydi hocam, çok eglendim" dedi Eva'nın gözlerinin içine bakarak.
Eva da onun gözlerine dikkatli bir şekilde bakıyordu. Sanki gözlerinde farklı bir parıltı yakalamıştı.
Eva, "Bir şeye ihtiyacın var mı? Varsa eğer her zaman buradayım biliyorsun" dedi.
"Beni sevmene ihtiyacım var" diyemedi Dora.
"Şimdilik her şey iyi gidiyor hocam bir sıkıntı olursa ben size söylerim." diyebildi sadece.
Eva'nın gözlerinin içine baktıkça eriyordu.
Eva bu sözlerin üzerine toparlandı ve çıktı sınıftan. Dora arkasından bakakalmıştı.
Dora da Cansel ile birlikte sınıftan çıktıktan sonra kafede Andaç ile buluştular. Günün kritiğini yapıp evlerine dağıldılar.
&
Ertesi gün Dora, okula gitmek için her zamanki gibi evden erkenden çıkmıştı. Ancak bu sabah, beklenmedik bir engelle karşılaştı. Yolda yürürken, bir kedi, bir köpeğin saldırısına uğramıştı. Dora'nın içinde hemen bir panik hissi uyanmıştı.
Korkuyla geri adım atan Dora'nın hemen yanındaki sıradan vatandaşlar, durumu fark etmemiş gibi davranıyorlardı. Ancak Dora, kedinin yardıma ihtiyacı olduğunu biliyordu. O an içinde bir çatışma yaşadı. Okula yetişmek için acele etmesi gerekiyordu ama aynı zamanda hayvanı da korumak istiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eve & Eve
RomanceBu bir GxG hikayesidir. Homofobiksen hikayemden uzak dur. Tüm hakları şahsıma aittir.