Keyifli okumalar.
Eva ve Dora güzel geçen gecenin ardından birbirlerine sıkıca sarılmış uyuyorlardı. Defalarca kez birlikte olmuşlardı ve çok yorulmuşlardı.
Eva sırt üstü uzanmış Dora da onun üzerine yatmıştı, ikisi de hala çıplaktı. O kadar geç uyumuşlardı ki giyinmeye gerek duymamışlardı.
Eva uyanmaya başladığında üzerindeki ağırlığı farketti, Dora'nın güzel kokusu genzine dolduğunda derin bir nefes aldı. Genç kızı belinden sarıp iyice üzerine çekti. Onun yumuşak hatlarını hissetmek Eva'yı tekrardan ateş gibi yakmaya başlamıştı.
Ellerini Dora'nın belinden kalçalarına doğru indirdi ve onları avuçladı. Genç kızın teninde ellerinin kırmızı izleri kalıyordu. Eva bu durumu sevmişti. Dora henüz uyanmamıştı o uyanana kadar sevgilisinin kalçalarını sıkmaya devam etti.
Biraz sonra Dora ağzından tiz bir inleme kaçırarak uyandı. Bir süre kendine gelmeyi bekledi. Eva'nın ne yaptığını farkedince gülümseyerek kendini ona doğru sürtmeye başladı. Başını Eva'nın göğsünden kaldırıp gözlerinin içine baktı.
Dora, "Bu ne güzel bir uyandırma şekli böyle ha sevgilim?" dedi ve hızlandı.
Eva da el hareketlerini hızlandırıp Dora'yı iyice kendisine bastırdı.
Eva, "Hımmm çok beğendiysen her gün böyle uyanmaya alış o zaman" deyip arsızca güldü ve Dora'nın dudaklarına yapıştı.
İkisinin de hareketleri hızlandı, boğuk inlemeleri birbirlerinin ağzında yankılanıyordu.
Az sonra sonra ikisi de rahatladığında Dora bir hamur gibi sevgilisinin üzerine yığıldı. Terden sırılsıklam olmuşlardı ve derin nefesler alıyorlardı.
Eva, "Huhhh! Bu müthişti" deyip bir kahkaha attı.
Onun bu sözleri üzerine Dora da gevrekçe gülümsedi ve konuştu.
"Her sabah böyle uyanırsam yakında yok olabilirim, baksana ne kadar terledik buhar olup uçacağız" deyip Eva'nın köprücük kemiklerine öpücükler kondurdu.
Eva iyice kıkırdadı ve Dora'yı kucağına alarak ayağa kalktı. Dora bir anda ne olduğunu şaşırmıştı ve düşme korkusuyla kollarını iyice doladı sevgilisine.
Çıplak oldukları kafalarına dank edince Dora birazcık utandı ve başını Eva'nın boynuna gömdü.
"Madem terledik o zaman şimdi banyo vakti evimin neşesi." dedi ve Dora ile birlikte banyoya doğru ilerledi.
Dora'yı küvetin kenarına bırakıp küveti su ile doldurmaya başladı. Dora göz ucuyla sevgilisinin yapılı ve yağsız vücuduna bakıyordu. Bu kadın bir şaheser gibiydi.
Dora dudaklarını ısırdı ve Eva'yı süzmeye devam etti.
Eva, "Arkadan röntgenlemen bittiyse biraz da önümü döneyim güzelim ne dersin ha?" deyip Dora'ya doğru döndü ve ona doğru adımladı.
Dora yakalanmanın verdiği etki ile birlikte kızardı. Eva ona eğilip dudaklarına yakıcı bir öpücük kondurdu.
Eva, "Utanma ama Dora, yakında benim karım olacaksın. Alış bunlara." deyip gamzelerini çıkarırcasına gülümsedi.
Dora biraz rahatladı ve sevgilisine baktı.
"Sen karşımda böyle salınırken nasıl utanmam Eva? Biblo gibisin. Bu güzellik gerçekten benim mi diye anlamaya çalışıyordum." dedi.
Eva bir kahkaha atıp Dora'yı ellerinden tuttu ve kaldırdı. Aynı hizaya geldiklerinde ellerini bel çukuruna sardı ve burnunu onun burnuna sürttü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eve & Eve
RomanceBu bir GxG hikayesidir. Homofobiksen hikayemden uzak dur. Tüm hakları şahsıma aittir.