Bölümde +18 bir kısım bulunuyor, rahatsız olacaklar bölümü atlayabilir.
Keyifli okumalar.
Ailelerin tanışmasının üzerinden iki gün geçmişti. Düğün hızla yaklaşıyordu. Yarın hep birlikte İtalya'ya uçacaklardı. Uçak biletlerini ve konaklama işlerini Eva'nın babası çoktan halletmişti. Düğünden önce birkaç gün gezeceklerdi.
Cansel bu süreç içerisinde Dora ve Eva'ya çok yardımcı olmuştu. Şimdi onlarla birlikte İtalya'ya gitme zamanıydı.
İtalya, onlar için sadece romantizm ve güzellik demekti. Tarih kokan sokaklarında yürümek, lezzetli yemeklerin tadına bakmak ve elbette en önemlisi, sevdikleri insanlarla bir araya gelmek... İşte bu nedenle, düğünlerini İtalya'da yapmaya karar verdiler. Toskana'nın tepelerinde, üzüm bağlarının arasında, muhteşem bir malikanede evlenmek, her ikisi için de mükemmel bir seçenek gibi görünüyordu.
Dora ve Eva için İtalya'ya gitme süreci, heyecan verici bir maceranın başlangıcıydı. İki kadın, evlenmeden önce biraz zaman geçirmek ve birlikte unutulmaz anlar yaşamak için bu özel yolculuğa çıktılar.
İlk olarak, İtalya'ya gitmeden önce hazırlıklarını tamamladılar. Seyahat planlarını yaparken, hangi şehirleri ziyaret edeceklerine ve ne tür aktiviteler yapacaklarına karar verdiler. Roma'nın tarihi güzelliklerini keşfetmeyi ve Floransa'nın sanat dolu sokaklarında gezinmeyi planladılar. Bu şehirlerde yerel kültürü deneyimlemek ve lezzetli İtalyan yemeklerinin tadını çıkarmak için sabırsızlanıyorlardı.
Seyahatleri başlamadan önce, birlikte bir liste hazırladılar ve her ihtimali düşündüler. Valizlerini hazırlarken, birlikte geçirecekleri zamanı daha da özel kılmak için gerekli olan her şeyi yanlarına aldılar. Dora'nın fotoğraf makinesi, Eva'nın günlüğü ve beraberlerinde getirdikleri özel anıları paylaşmak için yeterince zaman ayırmak için düşünülmüş bir plan bulunuyordu.
İtalya'ya varmalarıyla birlikte, ilk günlerini dinlenerek ve yeni ortamlarına alışarak geçirdiler. Dora ve Eva, sokaklarında yürümek ve birlikte yerel kafelerde oturmak gibi basit ama anlamlı şeyler yaparak birbirlerine daha da yakınlaştılar. Her yeni keşifleri, birlikte geçirecekleri bir ömür için yeni bir başlangıç yaratmalarına yardımcı oluyordu.
Şehirleri keşfettikçe, birbirlerine olan sevgileri ve birlikte geçirdikleri zamanın değerini daha iyi anladılar. İtalyan kültürünün ve atmosferinin içinde, evlenme kararlarının doğruluğunu daha da hissettiler.
Dora ve Eva için İtalya'ya gitmek, sadece evlenmek için bir yolculuk değil, aynı zamanda birlikte geçirecekleri bir ömür için attıkları ilk adımdı.
İtalya'ya gelmeden önce düğün için gerekli olan tüm detaylar üzerinde saatlerce tartıştılar ve planlarını yaptılar. Davetiyeler İtalya'nın en iyi kağıt ustalarından özel olarak hazırlandı. Menü, yerel şefler tarafından özenle seçilmiş İtalyan lezzetleriyle doluydu. Dekorasyon, zarif bir İtalyan tarzında tasarlandı; antikacılardan buldukları eski şamdanlar ve çiçek dolu vazolarla malikaneyi adeta bir rüya düğün mekanına çevirdiler.
&
Düğün günü Dora ve Eva erken saatlerde uyanıp birlikte hazırlandılar. Dora saçını ve makyajını tamamlamladı ve gelinliğini giyindi, Eva da zarif gelinlik ve ayakkabılarını giyindiğinde, hazırlardı. Kalpleri bir kuş gibi çırpınıyordu.
Düğünlerini gerçekleştirecekleri malikaneye giderken, Roma'nın tarih kokan sokaklarından geçtiler. Malikanenin kapısında, yakın dostları ve aileleri tarafından sevgiyle karşılandılar. Konuklar, güneşli Toskana manzarası karşısında heyecanla bekliyordu. Dora ve Eva, birlikte malikanenin güzel bahçesine doğru yürüdüler, konukların tebriklerini ve iyi dileklerini alarak ilerlediler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eve & Eve
RomanceBu bir GxG hikayesidir. Homofobiksen hikayemden uzak dur. Tüm hakları şahsıma aittir.