Selam bu sefer uzun bir bölüm ile geldim.
Neden yorum yapmıyorsunuz? Hep aynı kişilerden geri dönüşler alıyorum. Beni üzüyorsunuz vallahi.
😕
Keyifli okumalar.
Dora ve Cansel, mezuniyet töreni için hazırlıklarını yapmak için heyecanla bir araya geldiler. Dora, gardırobundaki aldığı zarif kırmızı elbisesini seçti ve giyinmeye başladı. Uzun ve akıcı kesimiyle ona zarif bir hava veriyordu. Elbisenin etek kısmı hafifçe kabarıktı, bu da ona hoş bir görünüm kazandırıyordu. Saçlarını nazik bir topuz yaparak tamamladı ve üzerine ince bir şal alarak şıklığını artırdı.
Cansel ise, aldığı lacivert renkli, diz boyu, zarif bir elbiseyi giyindi. Elbisenin eteği hafifçe balık formundaydı ve üzerindeki ince işlemeler elbiseye zarif bir dokunuş katıyordu. Saçlarını hafif dalgalarla şekillendirerek ve küçük bir taç takarak tamamladı.
Birlikte giyinirken ve hazırlanırken, mezuniyet günlerinin ne kadar özel olduğunu ve birlikte olmanın ne kadar değerli olduğunu düşündüler. Yıllar boyunca birlikte geçirdikleri zorlu dersler, stresli sınavlar ve keyifli anılar sonunda bu büyük günle taçlanıyordu.
Hazırlıklarını tamamladıktan sonra, birbirlerine gülümseyerek ve hazır olduklarını hissederek, tören için evden çıktılar. Tören alanına doğru ilerlerken, içlerindeki heyecan ve mutluluk giderek artıyordu. Birlikte geçirdikleri bu unutulmaz anın tadını çıkarmak için sabırsızlanıyorlardı.
Tören alanına vardıklarında, etraflarında birbirinden güzel giyinmiş mezunlar ve gururlu aileler vardı. Dora ve Cansel, heyecanla birlikte mezuniyet kütüğüne yazılışlarını beklediler. Ardından, sırasıyla sahneye çağrılarak diplomalarını aldılar, mezuniyet kepini taktılar ve fotoğraf çektirdiler.
Mezuniyet töreni boyunca, duygusal anlar yaşandı, gülüşmeler ve alkışlar yükseldi. Dora ve Cansel, birbirlerinin başarısını ve bu özel günü paylaşmanın mutluluğunu hissediyorlardı. Aileleri ve arkadaşları da onları gururla izliyor, onların bu büyük başarısını kutluyorlardı.
Eva köşede törenin bitmesini bekliyordu. Tören bittikten sonra Dora ve Cansel'in yanına geldi.
"Tebrikler kızlar sizinle gurur duyuyorum" dedi.
Gözleri Dora'daydi ve heyecanla parlıyordu. Dora dayanamayıp Eva'ya sarıldı. Ailesini ya da başka hiç kimseyi umursamıyordu artık özgürlerdi.
"Sevgilim teşekkür ederim" diye Eva'nın kulağına fısıldadı.
Eva memnuniyetle Dora'nın belini sardı ve kokusunu içine çekti. Ayrildiklarinda Eva dikkat çekmemek için Cansel'e de sarıldı.
Dora, "Anne baba bu bizim öğretmenimiz Eva Grace GÖKMEN, hocam bunlar da benim annem ve babam" diye tanıştırdı onları.
Eva saygılı bir şekilde konuştu.
"Memnun oldum efendim, pırlanta gibi bir kız yetiştirmişsiniz." deyip gülümsedi.
Dora'nın annesi ve babası Eva'ya teşekkürlerini sunduktan sonra oradan ayrılmanın vakti gelmişti.
Dora ve Cansel, birlikte mezuniyetlerini kutlamak için aileleri ve arkadaşlarıyla yemek yemek için buluştular. İyi yemekler, keyifli sohbetler ve bolca gülüşmeler eşliğinde, bu unutulmaz günü kutladılar.
Gece ilerledikçe, Dora ve Cansel, birlikte geçirdikleri bu özel günü hatırlayarak, gelecekteki maceralarını konuşmaya başladılar. Birlikte başarılarına, mutluluklarına ve dostluklarına daha nice yıllar boyunca tanıklık etmeyi dilediler. Birbirlerine sıkı sıkı sarılarak, geleceğe olan umutlarıyla dolu bir şekilde günü tamamladılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eve & Eve
RomanceBu bir GxG hikayesidir. Homofobiksen hikayemden uzak dur. Tüm hakları şahsıma aittir.