Geçen bölümde yazdıklarım bu bölüm için de geçerli.
Yorum ve beğeni istiyorummm.
Keyifli okumalar.
Güzel geçen yemeğin ardından Eva'nin evine gitmeye karar verdiler. Eva yolda arabayı kullanırken Dora'nın elini sürekli tuttu ve hiç bırakmadı.
Eve vardıklarında arabadan çıktılar ve içeri girdiler. Eva hemen kendini koltuğa attı ve Dora'yı da yanına çağırdı.
"Gel sevgilim biraz keyif yapalım." Dedi.
Dora Eva'nın sözünü ikiletmeden onun yanına gitti ve göğsüne doğru uzandı. Eva elleriyle sıkıca belini sardı ve onun iyice üzerine çekti.
"Benim balım yakında mezun mu oluyormuş" dedi ve Dora'nın başının üstüne ufak ufak kokulu öpücükler kondurdu.
Dora onun bu hareketi ile mayışmıştı.
"Evet sevgilim çok mutluyum" dedi.
Eva, "Mezuniyet hediyesi olarak ne istiyorsun?" deyip Dora'nın göbeğine elini götürdü ve yavaş yavaş daireler çizmeye başladı.
Dora'nın karnına bir ağrı saplanmıştı.
"Hiçbir şey istemiyorum Eva. Sen bana zaten en büyük hediyesin."
"Olur mu hiç öyle şey canım, ben sana yine de bir hediye alacağım, peki mezuniyetten sonra nereye gitmeyi düşünüyorsun?" dedi.
Dora, "Bilmem ki. Hiç böyle bir şey hayal etmemiştim. Odağım sadece mezun olmaktaydı." dedi.
Eva, "Hmm tamam o zaman seni güzel bir tatile çıkaracağım, ailenden izin alabilirsen tatilimizi uzun süreli yapabiliriz, hem yaz da başladı. Seninle güzelce vakit geçirmek istiyorum." dedi.
Dora, "Tamam aşkım bizimkilere soracağım umarım izin verirler ama önce onlara açılmamız gerekecek. Yoksa beni uzun süreli bilmedikleri bir yere yollamazlar"
"Mezuniyet töreninden sonra onlara uygun bir dil ile anlatalım. Peki nasıl tepki vereceklerini düşünüyorsun? Umarım homofobik değillerdir." dedi sıkıntıyla.
"Bildiğim kadarıyla değiller ama kendimi şimdiye kadar onlara hiç açmadım. Bazen anneme ufak tüyolar veriyordum ama o da anladı mı bilmiyorum" dedi.
Eva uzun bir süre iç çekti ve Dora'nin saçlarından minik minik öptü.
"Anladım güzelim. Bu durumu bir şekilde halledeceğiz merak etme." deyip öpücüklerini Dora'nin boynuna doğru ilerletti.
Dora, Eva'nın göbeğinin üzerindeki elinin üzerine kendi elini koydu ve iyice sıktı.
Eva'nın öpücükleri iyice ateşlenmeye başlamıştı. Boynundan ıslak ıslak öpüyor burnunu ara sıra boynuna sürüp Dora'nın kokusunu içine çekiyordu.
Dora başını Eva'ya doğru taraf çevirdi ve onun koyulaşan gözlerinin içine baktı. Dudaklarını birleştirdiginde dünya durmuştu. O anda sadece ikisi vardı.
Eva, Dora'yı karnından tutup onu ters çevirdi ve üzerine çıktı. Öpüşmeleri gittikçe şiddetleniyordu. Ellerini Dora'nın kalçalarına götürdü ve onları sıktı. Dora ağzından kaçan inlemelere engel olamadı. Ellerini Eva'nın boynuna sardı ve öpüşmelerini iyice derinleştirdi.
Eva, Dora'nın ağzından ayrılıp boynuna doğru öpücüklerden bir yol çizmeye başladı. Boynunun her yerini öptükten sonra omuzlarına ve köprücük kemiklerine geçti. Başını kaldırıp Dora'nın gözlerinin içine baktı ve fısıldadı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eve & Eve
RomanceBu bir GxG hikayesidir. Homofobiksen hikayemden uzak dur. Tüm hakları şahsıma aittir.