9.

217 27 6
                                    

Herkese merhaba yeni bir bölüm ile karşınızdayım.

Yorum yapmayı unutmayın lütfen.

Hepinize keyifli okumlar diliyorum.

Eva'nın Mert'ten ayrılmasının üzerinden bir ay geçmişti. Neredeyse dönemin sonlarına yaklaşıyorlardı. Final sınavları gelip çatmıştı. Havalar da epey soğumuştu ve kış aylarıydi. Bu süreç içerisinde Eva'nın duyguları Dora'ya karşı daha da netleşmişti. Onu düşünmeden bir gün bile geçiremiyordu. Hep bir bahane ile Dora'nın yanında olmaya çalışıyordu. Olamadığı zamanlarda ise telefonla arıyor ya da ona mesaj atıyordu.

Dora, Eva'da olan bu ani değişikliğin farkındaydı. Umudu gün geçtikçe daha da artıyordu. Eva'nın davranışlarındaki değişim, Dora'ya onun da hislerinin değiştiğini düşündürüyordu.

Final sınavları başladığında, Dora stresliydi. Dora ve Cansel, final sınavlarına çalışmak için bir araya gelmeye karar vermişlerdi. Buluşma yerleri, genellikle kampüs kütüphanesinde oluyordu çünkü sessizlik ve kitaplarla çevrili bir ortam, odaklanmaları için en uygun yerdi.

Kütüphaneye vardıklarında, hemen çalışmaya başladılar. Dora, alan dersiyle ilgili soruları çözüyor ve eğitim bilimleri konularını gözden geçiriyordu. Birbirlerine yardımcı oluyorlar, karşılaştıkları zorlukları birlikte aşmaya çalışıyorlardı.

Arada bir kısa molalar veriyor, birlikte kahve içiyor ve güncel konular hakkında sohbet ediyorlardı. Bu molalar, ders çalışma sürecini daha keyifli hale getiriyor ve motivasyonlarını artırıyordu.

Sınavlara doğru yaklaştıkça, çalışma temposunu daha da artırdılar. Birlikte soruları çözüyor, notlarını birbirleriyle paylaşıyor ve birbirlerine moral veriyorlardı.

Dora ve Cansel, kütüphanede çalışırken, Eva'nın dersinin sınavıyla ilgili konuşmaya basladılar.

Cansel, kitaplarının arasından başını kaldırarak, "Dora, biliyor musun, Eva'nın sınavı için ne kadar hazır olduğunu merak ediyorum. Sınav konuları hakkında hiç konuşmadık." dedi.

Dora, kaşlarını çattı ve düşündü.

"Evet, gerçekten de öyle. Bu konuda pek bir bilgi alamadım. Acaba hangi konulardan sorumlu olacağımızı biliyor muyuz?" diye sordu.

Cansel, kafasını salladı.

"Hayır, maalesef bilmiyorum. Belki de biraz araştırmalıyız ya da Eva'ya sormalıyız." dedi.

Dora, bir an düşündü ve sonra kalktı.

"Doğru, Cansel. Birazdan ofisine gidip Eva'ya sorarım. Hem bize daha net bir fikir verir hem de onunla biraz sohbet etmiş oluruz." dedi kararlı bir şekilde. Eva'yı görmek için sabırsızlanıyordu. Sınavların stresinden birkaç gündür onu görememişti.

Cansel, Dora'nın önerisini gülümseyerek onayladı. "İyi fikir, Dora. Ben de seninle gelirim." dedi ve kalkarak ona katıldı.

İkisi birlikte Eva'nın ofisine doğru yürürken, hem sınav hakkında bilgi almak hem de Eva ile biraz sohbet etmek için heyecanlanıyorlardı. Eva'nın sınavla ilgili vereceği bilgiler, onların hazırlıklarını daha da güçlendirecekti.

Dora ve Cansel ofise vardıklarında kapısi acıkti, Eva'nın masasının etrafında bazı öğrencilerle konuştuğunu gördüler. Sessizce yanlarına yaklaşıp beklemeye başladılar. Birkaç dakika sonra, diğer öğrencilerin ayrılmasıyla birlikte Eva, Dora ve Cansel'e dönerek gülümseyerek selam verdi.

Dora, direkt konuya girmekten çekinmedi. "Hocam, sizin sınavınız hakkında biraz bilgi alabilir miyiz? Hangi konulara odaklanmamız gerekiyor?" diye sordu.

Eve & Eve Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin