Başlık bölümün fesatlığını yansıtıyor mu?
Dazai beni kucağına almış, üst kata çıkmıştı. Ardından kendi odasına yöneldi. Yapacağı şeyi az çok anlamıştım bu sebeple içimi bir korku sarmıştı ama geçen seferki gibi yumuşak olursa sorun olmazdı, bana kıyamaz o değil mi?
At. Dazai-san...
Dz. Kendini yorma Atsushi. Birazdan ihtiyacın olucak...
Bu sözü içimdeki son umudu da söndürmüştü...
Odasının kapısını açıp içeri girdi ve beni indirmeden tekrar kapatıp kilitledi.
Dz. Byakko'nun bizi izlemesini istemeyiz değil mi?
Yutkunup kafamı sallamakla yetindim. Gerçekten de düşündüğüm şeyleri yaparsak ve Byakko bizi görürse zavallıcığın psikolojisi bir daha düzelmemek üzere bozulurdu.
Dazai yatağına yaklaştı ve beni oraya bıraktı. Işıklar açık değildi, odayı sadece pencereden giren ay ışığı aydınlatıyordu. Yine de Dazai'nin parlayan gözlerini görüyordum.
Dz. Fazla karanlık, değil mi?
Doğrulup yatağın yanındaki çekmeceli sehpanın üstündeki gece lambasına bastı. O yanınca yatağın diğer kenarındaki sehpanın üstündeki eşi de yanmıştı. Bu sayede etrafı loş sarımtırak bir renk kapladı, artık daha iyi görüyorduk.
Dz. Şimdi iyi mi güzelim?
At. Evet Dazai-san. Işıkları açtığın için teşekkürler...
Dz. Seni daha iyi görmek için bebeğim...
Birden içimi bir korku kapladı ve yutkundum. Nefes alış verişlerim odada rahatça duyuluyordu. Dazai de bunu duymuş olacak ki gülerek üzerime doğru eğildi. Ama bu her zamanki samimi gülüşü değildi, fazla sadist ve fesat bir gülüştü.
Dz. Fazla mı sıcak oldu hayatım?
At. Şey... Bilmem-
Elleri birden giydiğim damatlığın gömleğini bulmuştu. Hızlı bir şekilde onu çıkarıp atmıştı. Gözlerimi üstünden ayıramıyordum. Onun için de durum farksızdı.
Elleri gömleğimin düğmelerini bulmuştu. Yukarıdan aşağıya doğru hepsini tek tek açtı. Üzerimde açık gömlekle atletim kalmıştı.
At. Dazai-san...
Dz. Hazır mısın? Hm?
Ellerini bacaklarımın üzerine koyup üstüme eğilmeye başladı. Sol eli hâla bacağımda iken sağ eli yavaşça yukarı çıktı ve atletimi yukarı çekip içine girdi. Göğüslerimin çevresinde dolaşıp orayı gıdıklıyordu. Yaptığı şey utanmama sebep olup terlememi ve kalp atışımı arttırmıştı. Bunu bildiğini ve keyif aldığını hissediyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LOVE IN İMPOSSİBLE _DAZATSU
De TodoYetim Atsushi Nakajima ve mafya Osamu Dazai... Shipler : Dazatsu Chuuaku Ranpoe Odango !!!! UYARI!!!!! KÜFÜR, ZORBALIK, ŞİDDET, TACİZ, CİNSELLİK, ERKEKLERİN HAMİLE OLABİLMESİ VS UYGUNSUZ ŞEYLER OLACAKTIR RAHATSIZ OLACAKLAR OKUMASIN!!!!!