☾
Hazan, eve vardığında kafası karışık ve sinirliydi. Her şeyi Alkan'a anlatması gerektiği için bu, bir yandan onu rahatsız ederken, diğer yandan garip bir şekilde onun yardımıyla daha hızlı ilerleyebileceğini düşünüyor ve içinde ona karşı anlam veremediği bir güven vardı.Tüm bunları düşünürken evinin kapısına geldiğinde, anahtarı hızla çevirdi ve içeri girdi.
Evin içi sessiz ve karanlıktı. Hazan, lambayı açmadan önce bir an durdu, etrafını dinledi ve her şeyin yerli yerinde olduğundan emin oldu. Bir ajanın refleksleriyle hareket ediyordu. Sessizce odasına geçip bilgisayarını açtı ve gelen maillere bakmaya başladı. Aniden gözüne çarpan bir mail, dikkatini çekti.
*Gönderen:* Bilinmeyen
*Konu:* Babana Dair Daha Fazla Bilgi
*İçerik:* "Daha fazlasını öğrenmek istiyorsan, yarın gece aynı yerde buluşalım. Yalnız gel."
Hazan'ın gözleri parladı. Bu mesaj, onu babasının ölümünün ardındaki sırra biraz daha yaklaştırabilirdi. Ancak bu sefer daha temkinli olması gerektiğini biliyordu. Hızla plan yapmaya başladı. Gece boyunca bilgisayarında çeşitli belgeleri incelerken bir yandan da planlarını gözden geçirdi.
☾
Gece boyunca yaşadıkları tehlikenin ardından, Hazan'ın zihni hala Alkan'la birlikte atlattıkları zorlukların etkisi altındaydı. Alkan, ona yardım etmek istemişti ama Hazan, babasının intikamını tek başına almayı kafasına koymuştu. Sabah olunca, biraz dinlenmiş ve toparlanmış bir halde şirkete doğru yola çıktı. Arkadaşları Ceren, Bora, Gökhan ve Atlas onun gelişini sabırsızlıkla bekliyordu.
Ofise adım attığında, arkadaşları odasında onu bekliyordu. Kapıyı açıp içeri girdiğinde, dördü de endişeli gözlerle ona baktı.
"Hazan, iyi misin?" diye sordu Ceren, yüzünde endişeli bir ifadeyle.
"İyiyim," dedi Hazan, oturacak bir yer bulup sandalyesine çökerken. "Dün gece biraz hareketli geçti, hepsi bu."
"Peki anlatmak ister misin?" diye Bora meraklı ifadeyle sordu.
"Dün gelen maille evden çıktım işte.Taksiyle atılan konuma gittiğimde karanlık bir sokaktaydım.Sonra ayak sesleri duyduğumda aşlında ortada bilgi falan olmadığını anladım.Kimse bunu yapan babamın ölümünü araştırdığımı biliyor.Bu yüzden sahte maille saldırı düzenlemiş.Ardından Alkan geldi."
Her kes şaşkınlıkla bana bakıyordu.
"Alkan geldi ve biliyorum ne kadar bir birimizden hoşlanmadığımız için şaşırmış olsanız da...Bana yardım etdi.Hatta o olmasaydı kurtulamazdım diye bilirim"
Ceren hemen endişeyle sordu"Hazan,sen gerçekten iyi misin?Ne yaptığının farkında mısın? Nasıl bize söylemeden gecenin bir yarısı böyle dikkatsizce hareket ede bilirsin?"
"Tamam Ceren sakin ol,fazla gitme üstüne" diye Atlas fısıldadı.
"Bak anlıyorum ama..." dedi Hazan.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Intikam ve Aşk
RomanceBabasının ölümünün ardından tüm hayatı değişmiş olan Hazan Yıldırım artık güçsüz bir çocuk değildi.Hayatın onu sürüklediği tesiste eğitim almış,başarılı ajan olmuştu.Çok zorluklar yaşayan küçük Hazan,hayatın ona neden böyle davrandığını anlamak için...