☾
Kanlı ve pis yerler,duvarlar...Uzun yıllardır Hazanın alıştığı ortam haline gelmişti.Hayatın karanlık tarafına sürüklendikten sonra tüm bunlarla yüzleşmek zorunda kalmıştı.İçinde kalan burukluğun intikamını almak için hazırlanmıştı ve şimdi hedefine ulaşmak için az kaldığını düşünüyordu.Bir tarafı ise daha her şeyin yeni başladığını önünde uzun bir yol olduğunu söylüyordu.Her iki ihtimalde aklına koyduğunu yapacaktı.Bir kere yüzleşmişti acısıyla ve işini bitirmeden geri dönmeyeyse hiç niyeti yoktu.Bu kanlı yolda ise ona yardım etmeye çalışan Alkanla tanışmıştı.Alkanla hafif atışmalı konuşmaları olsa da bunun sayesinde ona daha da ısınmıştı.Hazanın sevgi dili de farklı ve garipti.İnsanları tersler,onlarla atışır,ama bu halini çekebilene ise hayatında önemli bir yer ayırırdı.
Şimdi ise en son takıma verilen görevi yerine getirmek için hazırlanıyordu.Yüzüne plastik bir makyaj yapmış,yüz hatlarını keskinleştirmiş,gözlerinin daha küçük gözükmesini sağlamıştı.Saçlarına platin sarısı uzun bir peruk takmıştı.
Ceren ise giyinme odasından çıkmış, güzel mini mor bir elbise giymişti.
"Bambaşka biri olmuşsun ha sen" dedi hayranlığını göstererek.
"Öğretmenim sağolsun."
"Ciddi ciddi artık benden bile güzel yapıyorsun"
"Deneyipte başaramadığım bir şey mi vardı ki."
"Tamam ya şımarma hemen." makyaj masasına geçti ve fondöteni alacakken Hazana döndü."Sen yapsana bu sefer" diyerek telefondaki kadının fotoğrafını gösterdi.
Maral Kuyumcu 30 yaşında zengin mafyanın karısıydı.Ne kadar işleri daha çok arka plandan yüretse de baya sözü geçen bir kadındı.Yumuşak hatlarıyla oval yüz şeklinde,ortalama bir güzelliğe sahip kadındı.Cerenin yüz şekliyle benzer olduğu için sadece yüz hatlarını biraz daha yumuşatacak ve ten rengini bir kaç ton açacaktı.
Hazan elindeki fotoğrafa bir kaç saniye baktıktan sonra işe koyuldu ve geçen 30 dakikanın ardından fotoğrafla Ceren arasında neredeyse hiç fark kalmamıştı.
"Bol tehditli bir gece için çok şıksınız Maral hanım."
"Seni de fazla iddialı gördüm doğal Afetciğim"
"Ay acaba kocası bu romantik sözcüğü karısına söylemiş midir?"
"Sanmam,dağ ayısı gibi bir şeye benziyordu o."
Masum dedikodumuzu bölen ses ise kapı tıklatma sesi oldu.
"Girebilirsin"
"Oo baya güzel olmuşsunuz da" yüzünü buruşturup duraksadıkdan sonra Bora devam etti "O kadınlar bu kadar güzel mi ki?"
"Hiç hoş değil bu arada."
"Sen dişi sineğe bile laf söylettirme." diye söylendi Hazana Bora.
Kız arkadaşlarıyla bazen birileri hakkında konuşsa da aynısını erkeklerin yapmasını izin vermiyor,her hangi bir kadını ezdirmiyordu.
Hazan bu sırada kemerinin arasına bir kaç bıçak sıkıştırmıştı.Zaten işi sadece konuşmayla halledebileceklerini düşünüyordular.Yine de B planı olarak bir aksilik çıkarsa Bora,Gökhan ve Atlas onları uzaktan izleyecek ve taktıkları saatin gizli kısmındaki tuşa basarak haber gönderebilecektiler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Intikam ve Aşk
RomanceBabasının ölümünün ardından tüm hayatı değişmiş olan Hazan Yıldırım artık güçsüz bir çocuk değildi.Hayatın onu sürüklediği tesiste eğitim almış,başarılı ajan olmuştu.Çok zorluklar yaşayan küçük Hazan,hayatın ona neden böyle davrandığını anlamak için...